View Full Version : gezocht:schroefsetje
hoihoi.. ben opzoek naar een gebruikt schroefsetje voor de voorkant van mijn scirocco... ben namelijk bang dat een vaste verlaging van 60mm teveel wordt... een nieuwe set is geen optie want dat is op het moment te duur voor mij.. bedankt alvast!
Groeten,
paultje
niemand?.. is hetzelfde als golf1/jetta1 en scirocco1+2
Christiaan
31-03-2005, 21:36
gebruikt zal er lastig zijn.... die zijn nogal gewild..... kan er zo wel een paar opnoemen hier op het forum die ook een gebruikt schroefsetje zouden willen hebben...
Toevallig al eens op ebay.de gekeken?
ja.. daar was ik al bang voor.. zal dan toch maar een vaste set worden.. dan maar hopen dat 60mm niet te laag wordt.. en nog wel drempels kan nemen
60mm moet wel lukken toch!
hoihoi.. ben opzoek naar een gebruikt schroefsetje voor de voorkant van mijn scirocco... ben namelijk bang dat een vaste verlaging van 60mm teveel wordt... een nieuwe set is geen optie want dat is op het moment te duur voor mij.. bedankt alvast!
Groeten,
paultje
als je minder laag dan 60 mm wilt, kun je beter voor een setje verlagingsveren gaan , dat is ong. -40 mm. hoef je ook geen moeite te doen om een half schroefsetje te vinden.
hij is nu al 40mm verlaagd.. maar ik vind dat er nog teveel ruimte tussen de wielen en de wielkast zit.. en er liggen 14 inch velgen met 45 bandjes onder.. dit scheelt ook enkele cm'ters.. vandaar dat 60mm teveel kan worden omdat ik nu af en toe al een drempel met de onderkant raak
maarja ga het risico maar nemen dan.. tanx anyway!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.