PDA

View Full Version : Elek ramen mk2 in mk1 ?

Wim_pie
29-03-2005, 16:56
Heejj gasten effe een vraag
weet iemand of dat past ?

elek ramen van een mk2 in een mk1 zetten ?

weet niet of het past vanwege de geleiders en ruimte

vriend van me heb ook elek ramen in zijn mk1 maar daar zie je de bevestiging nog waar de raamslinger op zat
en das nou iets wat ik net niet wil :biggrin:

weet je mishcien een set dat er zo inpast laat het me weten aub

berendd
29-03-2005, 17:29
als je de set pakt van het eerste type mk2 (met spijl) dan heb je kans dat het wel past, ik heb een set van een golf gepakt voor mijn passat 32b dat past ook.

van het latere type past sowieso niet, daar heb ik al eerder mee zitten klooien, maar dat krijg je niet voor elkaar.

Jurgen Santana
29-03-2005, 17:31
ik heb een set van een golf gepakt voor mijn passat 32b dat past ook

Logisch dat dat paste, een vroeg model Golf 2 en een Passat 32B hebben precies dezelfde raammechanieken. Ook die van een Polo van 82-94 is hetzelfde.

Een Golf 1 heeft een ander raammechaniek.

Wim_pie
29-03-2005, 17:37
kan ik dan niet beter zoeen klein tuinkaboutertje in me deur zetten ?

whehehehe up and down up en down
wel apart ramen die op voice control gaan whehehe

Mk1-Addict
21-04-2005, 21:17
Heejj gasten effe een vraag
weet iemand of dat past ?

elek ramen van een mk2 in een mk1 zetten ?

weet niet of het past vanwege de geleiders en ruimte

vriend van me heb ook elek ramen in zijn mk1 maar daar zie je de bevestiging nog waar de raamslinger op zat
en das nou iets wat ik net niet wil :biggrin:

weet je mishcien een set dat er zo inpast laat het me weten aub

Er zijn nog steeds nieuwe sets te koop, ook voor type 1. Ik weet niet meer precies het merk maar het is iets Italiaans ofzo, komt met nette schakelaars en dopjes voor in de deur. Je moet dan het gehele mechanisme vervangen, is ongeveer een uurtje werk per kant, meer werk is netjes de schakelaars wegwerken.... ik heb het zelf zo gedaan, vlak voor de handrem, kun je er ook goed bij...
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3517&stc=1
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3518&stc=1

Melvin
21-04-2005, 21:20
@cabrio-addict: zijn dat dan de originele nagemaakt voor golf 1 of zijn het universele?

Jeff
21-04-2005, 21:21
Spal???

Mk1-Addict
21-04-2005, 21:24
@cabrio-addict: zijn dat dan de originele nagemaakt voor golf 1 of zijn het universele?

specifiek voor golf 1, direct passend op de zelfde punten als de handbediende, niet golf cabrio trouwens, dat is net weer anders!!!

Geen spal, zit in grote gele doos met rode letters, damn, ik kom er niet op.. :mad:

Wim_pie
21-04-2005, 21:33
ahh zoek effe voor mij :)
ik kan wel aan een set komen maar dan moet ik toch een gat boren in me beplating vanwege de roter