PDA

View Full Version : Nog eens een Rallye voor een fatsoenlijke prijs

Turbo-Variant
21-11-2011, 18:53
Eindelijk eens een normaal prijsje als je het mij vraagt...
Ervanuitgaand dat het geen krokante bak is.

Klik (http://link.marktplaats.nl/504600736)

steef-oo
21-11-2011, 19:01
zonder interieur, zonder wielen, en auto is in serious need of a paintjob...

ik meen te herinneren van eerdere advertentie van deze rallye dat ook 1 koplamp een scheur in zit...

het is maar net wat je een fatsoenlijke prijs vind....

HannoverEdition
21-11-2011, 19:06
prijs is idd goed Kenny
echter kom je met de prijs van een complete nieuwe laklaag,interieur,velgen en nog wat klein spul ook weer aardig richting de €10k.... :rolleyes:

Desalniettemin is hier (mits uiteraard niet krokant) wel wat van te maken :thumbup:

Turbo-Variant
21-11-2011, 19:07
1 Koplamp is ook de wereld niet.
Interieur, wielen en spuiten kost een hoop geld, maar op de foto's lijkt het wel een mooi compleet exemplaar.

Als je eenmaal begint aan zo'n ding op te bouwen en compleet te maken, loopt het snel uit de hand weet ik uit eigen ervaring. Daarom vond ik dit wel een leuke complete basis voor een redelijke prijs. Heb hem uiteraard niet live gezien.

prijs is idd goed Kenny
echter kom je met de prijs van een complete nieuwe laklaag,interieur,velgen en nog wat klein spul ook weer aardig richting de €10k.... :rolleyes:

Desalniettemin is hier (mits uiteraard niet krokant) wel wat van te maken :thumbup:

Die 10k komt inderdaad snel in zicht dan ja. Ik zit ook al hard richting dat bedrag, en heb nog een HOOP te doen zoals je weet... :rolleyes:

De Pul
21-11-2011, 19:08
volgens mij is er ook best aan gestucadoord,waarom is ie nou trouwens weer te koop?

René
21-11-2011, 19:15
mooie circuitbak!

steef-oo
21-11-2011, 19:20
hij stond eerst zonder motor te koop...

kreeg de verkoper hem blijkbaar niet verkocht.. nu staat ie met motor te koop..

fabbi
21-11-2011, 19:23
Deze auto heeft een linker voorschade gehad
complete linker ophanging heeft er onder uit gelegen en het wiel in de dorpel.
bumper onderkant ook bijgerommeld. voorscherm is uitgetimmerd en volgestort..
liep beroerd , en dashboard had meer dingen er los in hangen dan je lief is..
aandrijfas lag er ook uit en weet niet of de bak ook iets heeft opgelopen..

auto komt uit Tholen , hier bij mij in de buurt..
vraag me niet hoe ik het weet....

De Pul
21-11-2011, 19:24
trash dus.

fabbi
21-11-2011, 19:43
Auto had een best redelijk recaro interieur erin zitten,.... daarom dat het int. er niet bij zal zijn..

Wojtek
21-11-2011, 19:46
Prijs valt wel mee, die van mij heeft ruim het dubbele gekost en ook daar zit nog genoeg werk aan, zit inmiddels ook al weer op het dubbele daarvan. Een goed exemplaar zal zeker in waarde stijgen aangezien er al minder in omloop zijn. Om een Rallye in perfecte staat te brengen kost veel geld.

Turbo-Variant
21-11-2011, 19:50
Zat inderdaad Rallye recaro in, das onlangs verkocht op marktplaats. (Helaas niet aan mij)

Minder nette wagen dan de foto doet vermoeden dus... Al is het nog steeds niet echt duur denk ik.. Als je ziet wat je de laatste tijd voor Rallye onderdelen betaald...

JeeWee
21-11-2011, 19:53
beetje spotbieden, rollertje mat roze erover scheelt alweer... kun je nog eens ouwehoeren met een rallye

gti-er
21-11-2011, 20:23
als het idd waar is wat Fabbi zegt, dan is het maar gewoon een hok! ;)

HannoverEdition
21-11-2011, 20:52
Die 10k komt inderdaad snel in zicht dan ja. Ik zit ook al hard richting dat bedrag, en heb nog een HOOP te doen zoals je weet... :rolleyes:

Dus HOP achter dit forum weg,het hok in en aan de slag Kenny :D
volgende keer zal ik ff kijken hoe hij er weer voorstaat ;)

Erik
22-11-2011, 08:43
vraag me niet hoe ik het weet....Hoe weet je dit?? :rolleyes:

Rob g60
22-11-2011, 15:58
auto heeft idd flink afgezien en een aantal kleine schades gehad van wat ik weet.
is ook al eens naar engeland uitgevoerd geweest en daarna weer terug naar NL gehaald.

cardan is er idd tussen uit de laatste keer dat ik erbij stond net als delen van de uitlaat die niet origineel meer waren wegens kapot gereden in de polder.

ik zou hem laten staan voor dit bedrag

Mk1driver
22-11-2011, 20:30
auto heeft idd flink afgezien en een aantal kleine schades gehad van wat ik weet.
is ook al eens naar engeland uitgevoerd geweest en daarna weer terug naar NL gehaald.

cardan is er idd tussen uit de laatste keer dat ik erbij stond net als delen van de uitlaat die niet origineel meer waren wegens kapot gereden in de polder.

ik zou hem laten staan voor dit bedrag

ik ook

Rinus66
23-11-2011, 09:57
ik ook

Ik zelfs voor het dubbele :D

nielsvwteam
23-11-2011, 20:13
iemand foto's van de vorige (grote schade)?