PDA

View Full Version : Op vakantie naar de Eifel

Christiaan
26-01-2004, 10:56
(om het topic van heleen niet te veel te vervuilen :D )

Ik ga dus van de zomer met de cabrio naar de Eifel....lekker touren met het dakkie open.....hmmmmm

Maaruuh, het schijnt daar ook erg mooi te zijn voor motorrijders om er rond te touren...heeft iemand nog tips voor me, misschien wat leuke routes om te rijden???

Alle info is welkom...

Heleen
26-01-2004, 11:00
En nog een keer, omdat jij het bent ;) Gerolstein is een mooi gebied, of het ook fijn rijd weet ik eerlijk gezegd niet meer, is een jaartje of tien geleden dat ik daar was en toen mocht ik zelf nog (lang) niet rijden :D

Christiaan
26-01-2004, 11:22
ik zal het in mijn achterhoofd houden :D

Zestienkleppen
26-01-2004, 13:34
(om het topic van heleen niet te veel te vervuilen :D )

Ik ga dus van de zomer met de cabrio naar de Eifel....lekker touren met het dakkie open.....hmmmmm

Maaruuh, het schijnt daar ook erg mooi te zijn voor motorrijders om er rond te touren...heeft iemand nog tips voor me, misschien wat leuke routes om te rijden???

Alle info is welkom...

Neem de route van "pascal doet de peripheric in 11,04 minuten..."

Christiaan
26-01-2004, 14:06
sinds wanneer ligt de rondweg van parijs in de eifel :?

Zestienkleppen
26-01-2004, 14:33
ben een beetje in de war, sorry. Ik weet niet hoe je er naartoe rijdt, maar Munster (met umlaut) is echt een leuke stad, +/- 1 uur over de grens bij Enschede.

Gert
26-01-2004, 14:38
16 klepjes : heb je die video helemaal ? Ik heb alleen de laatste 6 minuten ergens kunnen vinden . Nog steeds geil om te zien hoe iemand met meer dan 200 tussen de autos doorschiet .
Zo ja : een pm graag

* on topic again *

Christiaan
26-01-2004, 14:51
steden zal wel lukken....maar ik ben op zoek naar de verborgen heuvelachtige slingerege wegen waar ik lekker over kan cruisen.....