View Full Version : Inzamelingactie voor een gedupeerde luchtgekoelde fanaat ?
Lees dit topic en je begrijpt misschien waarom .
Huis afgebrand met alles erop en eraan (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8745)
Krukhap kwam op het idee om wat in te gaan zamelen aan luchtgekoelde dingen .
Iemand die het wil verzamelen voor hem ?
Lijkt mij dat er best wat via dit forum bij elkaar gesprokkeld kan worden . Hoe onbenullig het misschien ook is .
Als het maar iets met luchtgekoeld te maken heeft .
Don : heb jij de ruimte ? Je kent hem en hebt al een Kever gedoneerd .
Wie o wie ?
Ik zal eens mijn schuur induiken .
Ik heb vast ook een zooi spul liggen waar ik niks meer mee doe ... zal van het weekend eens kijken.
Vind het een erg goed idee, maar denk dat we wel moeten uitkijken dat hij niet allemaal ouwuh zooi krijgt waar wij nix mee mee doen, en hij misschien ook niets mee kan. Ik ga zowiezo zelf ook kijken of ik nog wat bruikbaars voor hem heb.
Weggooien kan altijd nog .. al verkoopt die die oude onbruikbare zooi maar weer .
Een setje oude carbs komen altijd van pas
maar denk dat we wel moeten uitkijken dat hij niet allemaal ouwuh zooi krijgt waar wij nix mee mee doen,
en hij misschien ook niets mee kan.
true,maar wat voor ons nu overbodig is,kan hij weer als "ruilmateriaal" gebruiken.
btw,misschien kan Aart Jan deze thread ook ff op keversite (http://www.keversite.com) plaatsen.
Yep, da's waar! Ik heb al wat ideeen wat ik kan doneren. :)
heb zelf weinig (lees: geen) luchtgekoeld spul liggen, maar ik zal het effe op cleaned zetten dat deze actie hier loopt...
Bussie komt zo
16-03-2005, 15:03
Ik heb nog wel een '66 kever staan maar die had beter binnen kunnen staan tijdens de brand. die wil die vast niet hebben!
ik heb nog nieuwe achterschokdempers, bobine, carberateur, en klein spul van een 68'r, waar kent heen?
SplitBien
16-03-2005, 15:39
Ik heb nog een nieuwe kadron einddemper, een spaghettipijp met een hide out (met maar 1 klein gaatje erin) en nog wat spullen, zal ff moeten kijken.....
Vind de aktie echt helemaal top! Zou het ook fijn vinden als ze dat bij mij deden als het me zou overkomen..
Mister Cool
16-03-2005, 15:54
Goeie actie... van Volksforum :biggrin: Klasse jongens!
Vind de aktie echt helemaal top! Zou het ook fijn vinden als ze dat bij mij deden als het me zou overkomen..
Dat was dus ook mijn beweegreden om die kever aan hem cadeau te doen.
Stel jezelf eens in de plaats. Hoe geweldig zou jij het vinden wanner je massaal steun zou krijgen van heel wat VW mede-fanaten op zo'n moment
De mannen van de Belgische keverclub zelf hebben ook al een inzamelingsaktie gedaan.
Don : heb jij de ruimte ? Je kent hem en hebt al een Kever gedoneerd
Ik heb de ruimte. Indien iemand iets wil doneren kunnen ze mij event. bereiken.
Kunnen we er gelijk een gezellige dag van maken. indien mensen mee willen naar Mario (gedupeerde) om het hem te geven, dat kan ook!! Mocht het nu echt veel zijn mocht hij krijgen van iedereen. Kunnen we met de vrachtwagen van Morres (mijn baas)
Daar kan alles dan wel in. En anders rijden we wel 2 keer. Hij woont redelijk in de buurt.
De crew van volksforum heeft inmiddels 3 volle bananendozen met miniaturen klaar staan.
Heb je zaken liggen, en wil je deze schenken, neem contact op met een van de crewmembers, en wij zorgen dat het afgehaald wordt. Zodat het in één keer naar de gedupeerde kan.
Haha, dit vind ik echt een super sportieve actie, wat een leuke hobby is dit! Heb alleen maar bus zooi liggen helaas! Eens kijken of ik nog wat modelletje of folder troep dubbel heb!
ik ga modelletjes zoeken! verder ook nog wel een beetje aircooled troep liggen.
En Pierre : wat zijn de prijzen ?
Iedereen al in de schuur gesnuffeld ?
Iedereen al in de schuur gesnuffeld ?
Ik zal dit weekend eens gaan rapen Gertje ;)
dat is echt kut jah, ik heb wel een beetje spul van een volvo en n swift liggen, en nog een heeeel klein beetje van een golfje1, daar heeft hij dus niets aan, zal ook eens op zolder kijken voor miniatuur
Er zijn wat zaken destijds naar Belgie verzonden. Wat er verder van gekomen is, is me niet bekend.
patrick 86c
25-05-2005, 18:59
dit is een top aktie.
helaas heb ik niks op aircooled stuff liggen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.