tuningsource
14-08-2011, 16:13
Omdat ik het toch tijd vind voor een type 6 verkoop ik mijn golf V GTI.
De gti is van 06-2005 en heeft nu 97000 KM
altijd goed onderhouden en nooit problemen mee gehad is als 2e auto gebruikt en is nu 2,5 jaar in mijn bezit. het gaat om een 5 deurs uitvoering.
De auto heeft echt alle opties vanaf fabriek zoals:
Climate control
Vol leder GTI interieur
origineel VW full map navigatie
xenon verlichting
privacy glass
handgeschakeld
alles elektrisch bedienbaar
en verder alle opties die je op een GTI mag verwachten
Extra heb ik er nog de volgende dingen op gezet:
Forge Dump valve
BSS Airride systeem door BSS gemonteerd dus NL systeem.
voor en achter apart in te stellen via bedieningspaneel in de auto of buiten de auto via de afstandsbediening kosten van het systeem incl. inbouw 2500,-
originele ophanging heb ik er natuurlijk ook gewoon nog bij.
De auto staat op 19" Detroit velgen met voor 215-35-19 dunlops en achter 225-35-19 pirelli's profiel rondom nog ruim voldoende ( 6 mm ). Evt. Auto kan ook worden geleverd met mat zwarte 20" velgen met nieuwe banden.
De orginele 17" denver velgen heb ik er ook nog bij daar zitten winterbanden op tegen meerprijs kan ik deze er ook bij leveren.
De auto is verder in goede staat en heeft recentelijk nieuwe remblokken en een beurt gekregen. Alle boekjes aanwezig en 2x klapsleutel ook aanwezig.
Enige minpunt is dat de voorschermen iets beschadigd zijn omdat de 20" aanliepen. Zou al voor de winter gemaakt worden maar kom er steeds niet toe vandaar de gunstige prijs.
foto's zeggen meer dan woorden zeggen ze altijd
http://www.tuningsource.nl/gti.jpg
foto's met 20" volgen nog.
De prijs voor dit alles compleet met airride en 19"
is 14.950,-
Prijs zonder velgen of airride is bespreekbaar want dit past ook op een type 6 dus dat kan ik altijd gebruiken.
Mail me maar voor meer informatie
De gti is van 06-2005 en heeft nu 97000 KM
altijd goed onderhouden en nooit problemen mee gehad is als 2e auto gebruikt en is nu 2,5 jaar in mijn bezit. het gaat om een 5 deurs uitvoering.
De auto heeft echt alle opties vanaf fabriek zoals:
Climate control
Vol leder GTI interieur
origineel VW full map navigatie
xenon verlichting
privacy glass
handgeschakeld
alles elektrisch bedienbaar
en verder alle opties die je op een GTI mag verwachten
Extra heb ik er nog de volgende dingen op gezet:
Forge Dump valve
BSS Airride systeem door BSS gemonteerd dus NL systeem.
voor en achter apart in te stellen via bedieningspaneel in de auto of buiten de auto via de afstandsbediening kosten van het systeem incl. inbouw 2500,-
originele ophanging heb ik er natuurlijk ook gewoon nog bij.
De auto staat op 19" Detroit velgen met voor 215-35-19 dunlops en achter 225-35-19 pirelli's profiel rondom nog ruim voldoende ( 6 mm ). Evt. Auto kan ook worden geleverd met mat zwarte 20" velgen met nieuwe banden.
De orginele 17" denver velgen heb ik er ook nog bij daar zitten winterbanden op tegen meerprijs kan ik deze er ook bij leveren.
De auto is verder in goede staat en heeft recentelijk nieuwe remblokken en een beurt gekregen. Alle boekjes aanwezig en 2x klapsleutel ook aanwezig.
Enige minpunt is dat de voorschermen iets beschadigd zijn omdat de 20" aanliepen. Zou al voor de winter gemaakt worden maar kom er steeds niet toe vandaar de gunstige prijs.
foto's zeggen meer dan woorden zeggen ze altijd
http://www.tuningsource.nl/gti.jpg
foto's met 20" volgen nog.
De prijs voor dit alles compleet met airride en 19"
is 14.950,-
Prijs zonder velgen of airride is bespreekbaar want dit past ook op een type 6 dus dat kan ik altijd gebruiken.
Mail me maar voor meer informatie