View Full Version : Spit or Swallow??
http://link.marktplaats.nl/473384232
:cool:
Spit or Swallow??
wel een nette auto :O
Nie duur ook nie ook nie!
Jammer dat het geen diesel is, aan je handschrift te zien! :D
Dan snap je de term spit or swallow wel! :D
Nie duur ook nie ook nie!
Nee idd! :thumbup:
Prijs is zeker goed, en de roest die er op zit moet je maar doorheen kijken! :cool:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/roy3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/roy7.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/roy1.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/roy2.jpg
Toen hij nog van BBS-Roy was :)
haha, ja zo. had er nog niet op die manier over nagedacht.
maar er zou wel een diesel in kunnen :D
ben op zoek naar een leuke auto.
staat een wolfsburg vr6 op marktplaats, die heeft m`n voorkeur. (maar eventjes sparen):P
maar dit is ook weer zo moooi:D!
@ Peter,
Zie je wel, ik vond het al een bekende maar ik dacht: nee het zal wel niet! :thumbup:
Dus toch... was echt dik met de Fuchs! :cool:
Is van Chrisjuh geweest...daarna paar maanden van mij en daarna van BBS-Roy.
Blijft een leuk ding...voorste binneschermen terhoogte van het front moeten vervangen worden,en rondom is de auto al eens dichtgesmeerd en bijgewerkt..
Interieur is door Roy opnieuw bekleed en ik heb beide voorschermen vervangen voor originele nieuwe.
Al met al wel een auto die ik graag in mn garage had staan...(helaas geen plek meer ;))
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/13-05-06.JPG
en aan jou handtekening te zien, moet je daar gewoon bagger aan hebben! :D
Wanneer ga je hem halen! :D
Hahahaha!
Ik geef toe...als ik de plek echt zou hebben...zou ik hem gaan halen..:)
Heb nu al ruimte gebrek...garage waar 2 auto's in staan...en een 3e die er al achter staat.
Zulke auto's moet je echt droog bewaren,anders gaan ze hard achteruit...dat zag ik al in die paar maanden dat ik hem had..
ja idd, destijds was de roestpreventie echt wat minder.
maar och... met 3 Swallows mag je niet klagen toch! :thumbup:
Eh...ik heb geen 3 swallows hoor..
Ik heb er 1...(een 20VT) en een TT en een T2a...
Eh...ik heb geen 3 swallows hoor..
Ik heb er 1...(een 20VT) en een TT en een T2a...
Hoe de f*ck kom ik daar dan weer bij??? :confused:
ik ben echt toe aan vakantie en moet nog 3 weken! :(
en die TT op Bentleys..... :cool:
Deze Golf was van mij. Nadat ik wegens tijd en ruimtegebrek heb besloten om de auto op marktplaats te zetten, is de Swallow binnen een dag verkocht en opgehaald door een liefhebber.
Nu ik toch klaar ben met mijn studie en de garage toch leeg staat, ga ik dit weekend toch maar een kijkje nemen. Misschien wat voor mij om op te knappen
ben je denk ik te laat hij is nl verkocht
steven16v
12-08-2011, 16:44
Ja dat staat zelfs 2 posten hierboven.
@Rico
Misschien toch nog een vervolgstudie doen? ;)
Pascal die heeft hem gekocht, en hij heeft mij een bericht gestuurd dat ik hem eventueel kan overkopen weer. Net wezen kijken nog
@steven; Dat gaat niet meer gebeuren;)
matthew7
13-08-2011, 20:56
Pascal die heeft hem gekocht, en hij heeft mij een bericht gestuurd dat ik hem eventueel kan overkopen weer. Net wezen kijken nog
@steven; Dat gaat niet meer gebeuren;)
Joh, heeft Pascal die weer gekocht, ik was echt 5 minuten te laat.
Maar wilt Pascal de Golf weer verkopen????
matthew7
13-08-2011, 20:57
Hahahaha!
Ik geef toe...als ik de plek echt zou hebben...zou ik hem gaan halen..:)
Heb nu al ruimte gebrek...garage waar 2 auto's in staan...en een 3e die er al achter staat.
Zulke auto's moet je echt droog bewaren,anders gaan ze hard achteruit...dat zag ik al in die paar maanden dat ik hem had..
Hey Chris,
De Golf was bijna van mij, maar ik was net te laat. GVD!!!
Mk1driver
13-08-2011, 22:02
Hey Chris,
De Golf was bijna van mij, maar ik was net te laat. GVD!!!
Dan koop je hem toch weer over van Pascal, dat kan zo te lezen. Aan je gevleuk te zien wil je hem heel graag dus wat let je.
matthew7
13-08-2011, 23:10
Dan koop je hem toch weer over van Pascal, dat kan zo te lezen. Aan je gevleuk te zien wil je hem heel graag dus wat let je.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie originele Ned, maar ik ben steeds net te laat.
Hey Pascal, je zal dit vast wel lezen.
Maar volgens mij zit jij de hele dag op marktplaats te kijken bij vw golf tot 1980.
En dan om de minuut weer op F5 voor vernieuwen drukken :D
Vorige week ook al met die rode die op marktplaats maar toen was je net te laat.
Had dat van de verkoper gehoord dat jij ook al had gebeld, ik zij al tegen hem dat kan bijna ook niet anders. ;)
Waarom ook al weer te koop, of gaat het er om dat je hem op naam hebt gehad?
Groet Branko
Mk1driver
14-08-2011, 11:24
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie originele Ned, maar ik ben steeds net te laat.
Ja das balen, je moet er als de kippen bij zijn. Staat ie ook al weer te koop dan?
Ik las ergens dat ie eventueel wel weer weg mocht, maar heb dat nog niet bevestigd gekregen.
Hey Pascal, je zal dit vast wel lezen.
Maar volgens mij zit jij de hele dag op marktplaats te kijken bij vw golf tot 1980.
En dan om de minuut weer op F5 voor vernieuwen drukken :D
Vorige week ook al met die rode die op marktplaats maar toen was je net te laat.
Had dat van de verkoper gehoord dat jij ook al had gebeld, ik zij al tegen hem dat kan bijna ook niet anders. ;)
Waarom ook al weer te koop, of gaat het er om dat je hem op naam hebt gehad?
Groet Branko
zal vast niet voor 2950 euro zijn !!!
aan een echte liefhebber verkocht
aan een echte liefhebber verkochtEn daarom nu alweer te koop voor iets meer (http://link.marktplaats.nl/474644384)
liefhebber van snel geld verdienen?;)
Ik snap er niks meer van........vorige week voor €2800 verkocht....en volgens horen zeggen niet aan een 'Arjan'....en nu voor €950 meer weer op MP...
Keiharde handel ... :)
Ik heb de 2 topics trouwens even samen gevoegd, is wat overzichtelijker.
matthew7
15-08-2011, 20:07
Ik heb reeds Pascal en Arjan (2 vrienden) gesproken, de Golf 1 is gewoon voor de handel erbij gekocht. Kan natuurlijk.......... :rolleyes:
Nu nog een nieuw baasje, maar volgens Arjan en Pascal moet er nog best veel aan de Golf gedaan worden, om het beestje weer in top staat te krijgen of zo laten en alleen dikke wielen onder zetten.
Zie de Golf van Chris, alleen zit daar een iets leuker motorblok in, omlangs meegereden, nou dan heb je echt een smile van oor tot oor!!! :)
matthew7
15-08-2011, 20:09
Off Topic, BTW, Arjan (Aardige kerel trouwens) heeft/had een zwarte Golf 2 vr6 turbo, motorblok kwam uit een Rode Golf 3 vr6. Dat was de Vr6 met de Porsche C2 velgen, die auto was van Rico, misschien kennen mensen hem.
Off Topic, BTW, Arjan (Aardige kerel trouwens) heeft/had een zwarte Golf 2 vr6 turbo, motorblok kwam uit een Rode Golf 3 vr6. Dat was de Vr6 met de Porsche C2 velgen, die auto was van Rico, misschien kennen mensen hem.
o,die....das die goser die die swallow voor 1000 teveel te koop heeft staan.
Er moet inderdaad veel gebeuren aan de 53-FA-56...zou die in 'concourstaat' moeten worden...
Gewoon dik blok erin...buik op de grond en genieten van dat ouwe ijzer ;)
Er moet inderdaad veel gebeuren aan de 53-FA-56...zou die in 'concourstaat' moeten worden...
Gewoon dik blok erin...buik op de grond en genieten van dat ouwe ijzer ;)
word op deze manier onbereikbaar voor jan met de pet....
chrisjuh
15-08-2011, 20:40
Heheh leuk om te zien dattie weer in de buurt is, 8km verder dat ie ooit hier verkocht is aan Chris.
Yja ik heb de ruimte niet meer, daarom is ie toen ook weggegaan, maar oei wat jeukt het weer... :)
Ik heb reeds Pascal en Arjan (2 vrienden) gesproken, de Golf 1 is gewoon voor de handel erbij gekocht. Kan natuurlijk.......... :rolleyes:
Nu nog een nieuw baasje, maar volgens Arjan en Pascal moet er nog best veel aan de Golf gedaan worden, om het beestje weer in top staat te krijgen of zo laten en alleen dikke wielen onder zetten.
als er veel aan gedaan moet worden, vind ik die 1000 euro wel wat veel van het goede! Maar goed.... dit is handel. Valt gewoon niks over te zeggen.
maar goed dat er fora's zijn zoals deze deze!
verkocht wordt hij wel alleen niet aan iemand van hier (denk ik!) ;)
Ik heb em dus veel te goedkoop weggedaan :shake:
Er zou een 300 pk blok in gehangen worden als ik hen moest geloven.
Nu blijkt dat ie voor de handel is...
Had liever voor dat geld een echte liefhebber er blij mee gemaakt :mad:
Nu wordt het wel een duur Golfje.
Prijs is bijna verdubbeld sinds ik hem kocht van Chrisjuh in 2006..
Ik heb em dus veel te goedkoop weggedaan :shake:
Er zou een 300 pk blok in gehangen worden als ik hen moest geloven.
Nu blijkt dat ie voor de handel is...
Had liever voor dat geld een echte liefhebber er blij mee gemaakt :mad:
Nu wordt het wel een duur Golfje.
jammer van deze personen maken hem onnodig duur .
we kunnen ze alleen stoppen door hem NIET te kopen
chrisjuh
15-08-2011, 23:06
Prijs is bijna verdubbeld sinds ik hem kocht van Chrisjuh in 2006..
Oei man is het alweer zolang geleden... :cool: Tja dat is wel waar idd, maargoed hopen dattie een keer bij iemand tercht komt die 'm van top tot teen aanpakt, dat is ie dan wel weer waard. :)
Dezelfde Rico die nu weer op deze swallow heeft geboden? :screwy:
matthew7
16-08-2011, 09:45
Dezelfde Rico die nu weer op deze swallow heeft geboden? :screwy:
Hahaha, ik zag het ja, het lijkt er wel op ja.
Het kringetje is weer rond. :rolleyes:
gerwin88
16-08-2011, 12:04
Hahaha, ik zag het ja, het lijkt er wel op ja.
Het kringetje is weer rond. :rolleyes:
nu weer voor 3750 te koop?!
snel verdient die 800..
Ja zei ik ook al tegen pascal snelverdient. Ik zou hem graag willen hebben, maar door de prijs verandering..
tsja... dat is een nadeel he! je vindt ze ook niet zo gauw meer!
dus ze kunnen er voor vragen wat ze willen, de vraag is alleen : Wil je het er ook voor geven?
Oei man is het alweer zolang geleden... :cool: Tja dat is wel waar idd, maargoed hopen dattie een keer bij iemand tercht komt die 'm van top tot teen aanpakt, dat is ie dan wel weer waard. :)
Nou Chris, grijp je kans :D
Ja Chris...ophalen.
Mk1driver
17-08-2011, 21:46
En ook alweer verkocht, aan iemand van hier?
Golf1Fan
17-08-2011, 22:03
Lucratieve handel die Swallowtails, ik ga er ook maar in handelen :tongue:
Ze zijn natuurlijk wel heel bijzonder
chrisjuh
19-08-2011, 00:17
Pfew gelukkig is ie alweer verkocht lees ik net, anders was ik gaan kijken :thumbup: Weer met ruimte moeten gaan stoeien etc. :D
sjonniebuter
25-08-2011, 19:34
Hola,
Lachen dit topic.
Ik heb hem gekocht, kan bijna de afgelopen tien jaar geschiedenis terug vinden van deze zwaluw op de verschillende forums :thumbup:
Maarre, ik gaat hem zaterdag ophalen bij Arjan.
Deze gaat lekker binnen slapen, en met mooi weer lekker tuffen.
Voor de rest heb ik wel plannen maar nog niet concreet, komen 14" bbs mahle onder, hij is in ieder geval in goede handen en ik ben er erg blij mee.
Gr. Rik
Ik zou er van die grote achterlichten in zetten, oogt ie gelijk een stuk moderner :tongue:
sjonniebuter
25-08-2011, 19:41
Ja Gti antenne dacht ik aan, kunstof bumpers (hou niet zo van al dat chroom) achterruitwisser vind ik ook wel handig, open dakkie der in zagen.
Je kent het wel, the usual :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.