PDA

View Full Version : 02J bak te leen

classicline
30-04-2011, 18:49
Heeft er toevallig iemand een 02J bak te leen voor een paar weken?

Ik wil graag mn motor testhangen in de Cabrio maar mijn eigen bak ligt bij de revisie en spuiter.

De bak mag kapot zijn het gaat alleen om het testhangen, de flensen voor de aandrijfassen moeten er wel aan zitten.

Alvast bedankt :)

Twan

Turbo-Variant
01-05-2011, 09:37
Als Wörthersee er niet aan kwam kon je mijn bak lenen, maar die moet ik volgende week zelf erin gaan hangen. :redface:

Ik neem aan dat je ook een 02A kunt gebruiken om te passen? (Heb ik er wel nog wat van liggen, maar een beetje uit de richting voor jou)
Dat maakt de zoektocht wat makkelijker, niet iedereen heeft nog een J liggen namelijk. ;)

classicline
01-05-2011, 13:02
Als Wörthersee er niet aan kwam kon je mijn bak lenen, maar die moet ik volgende week zelf erin gaan hangen. :redface:

Ik neem aan dat je ook een 02A kunt gebruiken om te passen? (Heb ik er wel nog wat van liggen, maar een beetje uit de richting voor jou)
Dat maakt de zoektocht wat makkelijker, niet iedereen heeft nog een J liggen namelijk. ;)

Maar de bevestegingspunten zijn toch anders als van een 02A of zijn die het zelfde?
Als ik dezelfde motorsteunen kan gebruiken dan kan ik idd een 02A nemen om te proberen maar ik dacht dat dat anders was.

Turbo-Variant
01-05-2011, 22:19
Naar mijn weten is de bevestiging hetzelfde, kan het morgen eens vergelijken als ik weer in de hal ben.

Verschillen van de 02A naar 02J zijn maar minimaal, andere schakeltoren, ietsjes verschil in behuizing en iets gewijzigde internals (maar dit ook pas op latere types)