View Full Version : Raamsticker plakken (luchtbellen)
CAR-POOL
11-03-2011, 00:24
Ik wou graag even een raamsticker op mijn auto plakken.
Alleen hier zitten luchtbellen in deze sticker (of als ik hem van het folie afhaal is het dan goed? (hoe krijg ik die eruit?) zodat die zonder luchtbellen er op kan geplakt worden.
Alvast bedankt.
Der Einzer
11-03-2011, 00:42
maak hem stukje bij beetje los van het folie en dan plakken. Stukje voor stukje moet het lukken..
Anders klein stuk weer loshalen en lucht eronderuit wrijven
water met 1 drupje afwismiddel op de ruit spuiten voordat je gaat plakken, daarna water eronderuit wrijven en klaar..
met een naald klein gaatje erin prikken, vervolgens glad strijken, dan krijg je de luchtbel wel redelijk goed weg. Maar 100% zal het nooit meer worden
guusvandevenne
11-03-2011, 17:11
wat hajee zegt, spuitfles met water en beetje sop, en dan stukje voor stukje van de rol op het raam plakken en met een filtje gladstrijken, bonuskaart kan je natuurlijk ook gebruiken maar moet je oppassen dat je t niet stuk trekt als t niet helemaal glad is.
CAR-POOL
14-03-2011, 02:04
Met water en sopje plakt de sticker dan nog wel? Misschien domme vraag,
En met naald lijkt mij dat die zo weer loslaat en dat er vocht onder komt.
Ik hoor het wel:)
Dennis-Mash
14-03-2011, 16:52
Met een naald een gaatje prikken is natuurlijk ook niks want dan krijg je een lelijk puntje in je sticker. De beste methode vind ik is nog altijd gewoon stukje voor stukje er op plakken. Desnoods even met twee man doen als het bijvoorbeeld een raamband is of zo. ;)
breadfan83
14-03-2011, 16:56
Heb ook altijd geplakt met 'n sopje.
Raam kleddernat gespoten, sticker d'r op gedaan, op de plek schuiven, en dan alle water er onder vandaan wrijven met iets van 'n bankpasje. Van het midden naar de buitenkanten.
Zodra je alle water weggewreven hebt plakt ie vast.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.