Dennis07
18-02-2011, 09:30
Ik heb sinds een 2 weken een andere motor in men Caddy gebouwd, een ASZ van een Seat Cordoba uit 2006, voorheen zat hier een ASZ van een Golf 4 uit 2001 in.
Het is een pompverstuiver met 130 PK, blok is exact gelijk.
Nu heb ik echter sinds 2 dagen dat de zekering van de brandstofpomp om de haverklap doorbrand.
hij was afgezekerd met een 10A, heb er toen voor de zekerheid een 30A in gedrukt, nadat de 10A een aantal keren was vervangen.
Nu heb ik er weer 200 km. mee kunnen rijden, maar toen ik vlak bij huis kwam brande die weer door.
Heeft iemand enig ide wat het kan zijn?
Ik heb geen opvoerpomp, maar een zuigstraalpomp, deze is naar mijn weten mechanisch, dus zou het in de kabelboom moeten zitten?
Uitlezen hebben we reeds gedaan, bij een VW garage, die konden echter geen enkele melding vinden.
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want dit is echt geen pretje.
Alvast bedankt,
Dennis
Het is een pompverstuiver met 130 PK, blok is exact gelijk.
Nu heb ik echter sinds 2 dagen dat de zekering van de brandstofpomp om de haverklap doorbrand.
hij was afgezekerd met een 10A, heb er toen voor de zekerheid een 30A in gedrukt, nadat de 10A een aantal keren was vervangen.
Nu heb ik er weer 200 km. mee kunnen rijden, maar toen ik vlak bij huis kwam brande die weer door.
Heeft iemand enig ide wat het kan zijn?
Ik heb geen opvoerpomp, maar een zuigstraalpomp, deze is naar mijn weten mechanisch, dus zou het in de kabelboom moeten zitten?
Uitlezen hebben we reeds gedaan, bij een VW garage, die konden echter geen enkele melding vinden.
Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen, want dit is echt geen pretje.
Alvast bedankt,
Dennis