Log in

View Full Version : svdh

svdh
29-01-2011, 14:05
Hallo allemaal!

Mijn naam is Sjors van den Hurk, forumnaam svdh, ben 19 jaar jong, woon in Veghel (Zuid-Oost Brabant) en ben hopelijk toekomstig eigenaar van een Golf 1 diesel!

Ik ben ex-Peugeot 205 rijder, vandaag de auto verkocht voor een leuk centje en morgen ga ik kijken naar deze Golf: http://link.marktplaats.nl/415282744

Wat vinden jullie van deze Golf? Lijkt mij een nette auto op de foto's.

Hoor het wel!

De Pul
29-01-2011, 14:08
welkom,golfje lijkt idd niet gek zo op de foto's...

svdh
29-01-2011, 14:37
Als dit hem word, zijn de plannen als volgt:
- Schroefset en flink verlagen
- Open uitlaat met enkele demper (super geluid met diesel!)
- Misschien ATS Classics, of origineel staal verbreden, nog niet over uit
- Chrome grill lijsten en chrome sierstrips
- Ander interieur! Liefst GTI oid met lekker harde wangen. Word wel lastig met 5 deurs :(
- Ander stuurtje, weet nog niet welk.

svdh
29-01-2011, 16:00
@#%!! Was ik net mee mijn kenteken over later schrijven van de Peugeot, belt die vent van de zwarte Golf; 'ik heb hem net verkocht!'
Sorry dat ik het zeg, maar dan sta je bij mij onder het kader 'lul die zijn afspraken niet nakomt'

Bij deze zoek ik dus een Golf 1 Diesel, kleur maakt niet uit...

Golf1GTIRacer
29-01-2011, 16:08
@#%!! Was ik net mee mijn kenteken over later schrijven van de Peugeot, belt die vent van de zwarte Golf; 'ik heb hem net verkocht!'
Sorry dat ik het zeg, maar dan sta je bij mij onder het kader 'lul die zijn afspraken niet nakomt'

Bij deze zoek ik dus een Golf 1 Diesel, kleur maakt niet uit...
dat is lekker handig idd. flink balen. succes met zoeken

Gr Reyn

tim_j
30-01-2011, 16:46
jammer, het golfje zag er uit als een goeie koop.

svdh
30-01-2011, 20:03
Ik heb al een andere gevonden gelukkig. Ik ga morgenavond kijken, ik hoop dat het wat is!

svdh
31-01-2011, 22:13
Ben net een half uur terug, ik heb besloten om hem te kopen!
http://link.marktplaats.nl/414475827
Dit is ie geworden. Origineel een 1.6D maar nu met 1.6TD! Hiervan is de koppeling, koppakking, olie enz vervangen. Zit ook een GTI 5 bak onder. Motorisch dus eigenlijk geen omkijken naar (behalve de nodige afstellingen aan de dieselpomp :D). Blok heeft ook net 190.000km gehad.

Zit ook een GTI achteras onder (dus met schijven!!), en stalen velgen ipv die op de foto.
Dorpels zijn gelast geweest, maar moet nog gelast worden aan de reservewielbak en misschien aan het front maar dat is nog niet zeker.
Lakwerk is echter wel minder. Motorkap is niet mooi meer, veel geplamuurd en niet met dezelfde lak overgespoten. Ook best wat kleurverschil, linksachter is de lak beetje oranje geworden. Verder harde auto, wielkastranden zijn al vervangen geweest.

Interieur is de stof een beetje van losgelaten en de standaard slijtplekjes.

Zaterdag goeie testrit maken en meenemen!!

svdh
06-02-2011, 00:41
Vandaag de auto opgehaald!
Wat rijd dat lekker zeg, zo'n turbo diesel :D
Gelijk al wat gedaan aan de auto, gat in de reservewielbak gelast en de sleepring in het stuur gesloopt :mad: Was afgebroken tijdens het rijden en daarna dubbelgeklapt waardoor m'n stuur maar moeilijk draaide.
Ook een keer voor 40 euro de tank vol gemikt :)

Maar helaas zit het niet altijd mee...
Vanavond naar de bioscoop geweest in Eindhoven, dus ik moest rijden natuurlijk.
Ik zet m'n auto in een beveiligde parkeergarage, ga naar de film.
Kom ik weer bij m'n auto, steek ik de sleutel in het slot van de deur, gaat ie niet van slot af. Ikke kijken, en ja hoor schroevendraaier in gestoken geweest :mad:
Eenmaal thuis nog een keer goed gekeken, als ik m'n sleutel ver genoeg verdraai gaat ie als nog van slot, dus het werkt wel nog. Maar ja, nu dus eigenlijk een ander slotensetje zoeken...