PDA

View Full Version : Doppenberg

Doppenberg
14-11-2010, 20:02
Hallo allemaal,

Even voorstellen, Jos Doppenberg en woon in Barneveld.
Ben sinds mijn 18e een echte golf fan en heb er inmiddels drie gehad.

Ben nu met mijn droom golf bezig namelijk een type 1.
Deze staat in de garage en samen met mijn maatje Paulus en de hulp van handige vrienden wordt dit een hele knappe golf!

Groetjes

ErikvanBilsen
14-11-2010, 20:44
Welkom,
Toevallig foto's van de Golf 1?

Doppenberg
14-11-2010, 21:11
Hy,

Ja die zijn er zeker maar ik kan geloof ik beter met echt gereedschap overweg dan met een pc want hoe krijg ik deze foto's als bijlage er nu bij dan? :confused:

Deze auto komt via Karsten van dit forum, die was er aan begonnen maar had toen de tijd en centen op dus vandaar dat ik hem nu ga afmaken zeg maar..

Inmiddels is hij helemaal kaal echt alles is er onderuit, ben nu bezig de slechte delen te vervangen en dicht te lassen. ook al de achteras opnieuw gespoten en de trommels vervangen door schijven van een golf II gti. (as ligt klaar op zolder in deken is het maar vast gedaan)
Nieuwe draagarmen voor, rondom nieuwe wiellagers en een frisse achterklep liggen ook klaar om gemonteerd te worden

Verder nog heel veel plannen maar eerst maar eens spuiten en dan zien we wel verder.. oh ja 1.8 16V GTI golf II blok met Webers staat inmiddels ook klaar haha kon het niet laten die moest ik maar vast hebben!!
Het 1100 blok is inmiddels naar een liehebber in Almelo verhuisd.

T.C.Z.L
14-11-2010, 21:16
Welkom!

Voor foto's:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486

Kenneth_polo
14-11-2010, 23:33
welkom hier!
barneveld is lekker om de hoek:thumbup:

willemsgti
15-11-2010, 08:30
welkom hier

je plannen klinken goed

crazychrisje
15-11-2010, 09:34
Welkom.
Dat gaat een mooi project worden.
ben benieuwd naar de foto's!
Succes

Rutger
15-11-2010, 10:42
Welkom. Klinkt goed, benieuwd naar de foto's :D

LRR
15-11-2010, 13:32
Ik ook !!

Welkom in ieder geval.

Zal je t.z.t. nog wel eens spotten denk ik, mijn schoonouders zitten altijd in Stroe op de camping. Ben daar ook nog wel eens te vinden in de vakantietijd !!

Succes ermee !!

Doppenberg
15-11-2010, 20:50
Allemaal bedankt voor het hartelijke welkom!!!

Foto's worden aan gewerkt, vergeet soms foto's te maken tijdens het sleutelen maar is zeker leuk om bij te houden.
Is de planning om het golfje volgend jaar zomer klaar te hebben maar heb geen haast wil het in één keer helemaal goed doen, en dan kom je weer iets tegen wat er dan ook nog maar even gedaan moet worden hahaha!

Hou jullie wel op de hoogte!!

Jos