PDA

View Full Version : Lasklus Nederland (Patrick Wouterse)

Lasklus Nederland
17-09-2010, 07:20
Hallo Leden!

Ik ben Patrick Wouterse, eigenaar van lasbedrijf "Lasklus Nederland".
Wij restaureren en repareren o.a. diverse oldtimers en youngtimers en lassen verder elk metaal met elke lasmethode.

Vandaag heb ik de banner ingestuurd voor jullie forum :thumbup:

Mijn intentie en hobby is om zoveel mogelijk kennis te delen op het gebied van lassen,dit doe ik op vele forums en hiervoor heb ik zelf ook een lasforum opgericht.
Het idee hierachter is dat mensen die zelf willen lassen dit toch wel doen en geen potentiƫle klanten zijn, de info kunnen ze beter van mij hebben als zelf (verkeerde) info van het internet halen, zo wordt onze naam toch meer bekend onder lassend Nederland.
Uiteraard doe ik dit natuurlijk ook omdat er uit de postings naamsbekendheid voort komt bij lezers en dit is dan ook een prettige bijkomstigheid.
Zo kan ik mijn hobby en werk combineren en dat was ook de bedoeling met de start van een eigen bedrijf.

Ik zal mijn best doen om bij lastechnische vragen zo goed mogelijk te antwoorden, en bij vragen mag er ook altijd een persoonlijk bericht of email gestuurd worden.

Mvg Patrick

T.C.Z.L
17-09-2010, 07:41
Welkom!

Waar rij je zelf in?

Lasklus Nederland
28-11-2010, 20:14
Uiteraard Volkswagen :thumbup: een Caddy uit 2008 :thumbup:

Jel Golf 2 GTI
28-11-2010, 20:27
Welkom hier.

leuk dat je de moeite wil doen om mensen uitleg te geven zonder dat het klanten van je worden. :thumbup:

De meeste mensen met een bedrijf snappen niet dat ze zo veel meer goede reclame kunnen krijgen dan dat ze zeggen "breng het maar binnen ,vertellen doe ik toch nx".

Het is zoals je zelf zegt: mensen die willen lassen doen het toch zelf. :D

Grtz Jel :thumbup:

Razma
05-12-2010, 16:05
emailtje gezonden naar je ;-)