PDA

View Full Version : perojo

perojo
11-09-2010, 19:21
hallo iedereen,

ff voorstellen wij zijn willy en joyce uit eindhoven en wij zijn dus die mensen die de de golf van ''madison'' marielle hebben gekocht de fire&ice met het kenteken 12-fx-tx die met handige handjes zeker nog te redden is alleen moet je dan wel handig zijn natuurlijk :thumbup:

ff over de reacties over ''autostyle''

ik kwam er dus spontaan achter dat er een foto van onze t4 is gemaakt toen we dus met haar ex golf wegreden wij zijn dus zelf niet van autostyle we verkopen er wel de artikelen van wij zagen de vw t4 op marktplaats staan toen we met autostylingsproducten begonnen en die moesten we er dus bij hebben voor de rondrijdende reclame zeg maar ;) we hebben hem toen weer helemaal opnieuw laten bestickeren met onze website en adres enzo erop
en zelf natuurlijk nog heel veel aan gehobby't

maar ik moet er wel bij zeggen dat we er wel van verschoten dat jullie zeggen dat de f&i afgeschreven is :eek: zijn wij het natuurlijk helemaal niet mee eens het meeste wat eraan kapot was is bijna allemaal al weer gemaakt en het klonk erger dan het in werkelijkheid is

we hebben hem nu ongeveer 1 week in bezit en hij is al een heel stuk opgelapt met handige handjes kom je ver :D

zo nu weten jullie het een en het ander van ons als jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag ik zal ook een lijstje maken als jullie willen weten wat er allemaal al aan is gedaan enz.

verder wil ik zeggen dat het een hele leuke site is :thumbup:
en mischien tot ziens op een meeting :rolleyes:

groetjes willy&joyce :redface:

joostvw
11-09-2010, 19:31
welkom

Madison
12-09-2010, 17:18
Hoihoi!
Nee,de Golf is zeker niet afgeschreven hoor!
Er mankeerde alleen meer aan dan de vorige eigenaar verteld had.
Ben blij dat de Golf wordt opgeknapt,dat verdient hij :)
Mooie nieuwe luxe kentekenplaten heeft ie al van mij gehad :D
Succes ermee!
Mijn Fire and Ice wordt ook alweer onder handen genomen,
dit keer het carosserie :thumbup:

P.MK3Dub.
12-09-2010, 17:35
Welkom!

Vento Vice
12-09-2010, 19:58
welkom en suc6 ermee!

perojo
12-09-2010, 23:46
Hoihoi!
Succes ermee!

oke ben blij dat je het zegt want de kas ziet er verder wel netjes uit na wat kleine opknap karweitjes

wat laat je nu precies doen aan de jouwe?

Madison
12-09-2010, 23:51
Mijn Fire krijgt nieuwe dorpels,daarna moet de parafan vervangen worden.
Ook wordt ie nog netjes overgespoten,dus zoek een tijdelijke vervanger,
maar dat komt nog wel :)

perojo
13-09-2010, 11:12
joehoe het is gelukt met de foto's

http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/899250671_5_04nv.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/899249635_5_XpmR.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/SAM_27951.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/16v.3.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/899250671_5_04nv.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/4/8/6/16v.3.jpg gti voor onderdelen

perojo
13-09-2010, 11:14

jaja alles op zijn tijd :thumbup:
komt ook allemaal wel goed met de jouwe :D

het is gelukt met de foto's eindelijk :tongue:

Vento Vice
13-09-2010, 14:23
het is gelukt met de foto's eindelijk :tongue:
...je was zo blij, dat je het interieur maar meteen 2 X hebt gepost? :D

J*z*s! Wat ziet dat interieur er uit, zeg! Ik neem aan dat dit de foto´s zijn van nog vóórdat je bezig bent geweest?

Die 16V die wordt dus gedemonteerd, begrijp ik? Blokkie gaat in de Fire?? :thumbup:

Madison
13-09-2010, 15:06
Interieurfoto's had ik gemaakt,
door de flits zag het er nog erger uit dan dat het was,
maar het nieuwe interieur is erg mooi!

Jan-Jelle
14-09-2010, 21:20
Welkom en succes ermee, zoals eerder gezien kan deze golf wel een dosis liefde gebruiken!

Gr.
Jan-Jelle

P.s.

door de flits zag het er nog erger uit dan dat het was,

Ligt het aan mij of klopt er echt geen ruk van deze zin?

Tjaap
14-09-2010, 21:38
P.s.

Ligt het aan mij of klopt er echt geen ruk van deze zin?
ligt aan jou... is beter nederlands dan 90% van wat ik de laatste tijd hier lees.

Audilimburg
14-09-2010, 21:54
Ik zie ook het probleem van die zin niet. Ik mis geen woorden, ik mis geen letters en er staan geen spelfouten in...gewoon goed te begrijpen dus.

Zo te zien kan deze auto inderdaad wel een portie liefde gebruiken, maar volgens mij zou een goede poets- en polijstbeurt, binnen en buiten, al wonderen doen voor deze auto.

HannoverEdition
14-09-2010, 22:10
Hoihoi!
Succes ermee!

En wéééér kom je in andermans topic alleen maar met verhalen die niemand bijna intereseerd,én met onzin over JOUW EIGEN Fire&Ice :screwy: (ook deze zou je zeker niet willen ruilen voor je eigen F&I,en ik hou het toch bij mijn eigen ''rakker'',ziet er goed uit maar mijn eigen vind ik toch mooier....etc etc etc/bla bla bla...... :shake: :puke: )
Hou daar toch eens mee op Madison,wie is DIT topic begonnen!!!!
Geef dan ook complementen op DIEGENE zijn auto ipv ALTIJD maar jou eigen ''rakker'' erbij te halen,... :mad:
En we weten nu onderhand wel dat dit JOUW EX ''rakker'' is,dus ook dat hoef je niet elke keer te herhalen!
En aan de oude foto's van het interieur van jouw te zien heb jij hem toen jij hem nog had volgens mij gebruikt als 2e paardewagen/hooikar/strontwagen of wat dan ook!maar ja door de flits is dat natuurlijk ook niet goed te zien nee...... :confused: :D

ONTOPIC AGAIN!
@Perojo

Welkom hier,en heel veel succes met deze Fire&Ice,zo te lezen komt dat allemaal wel goed met al je plannen :D
Enne wat René (a.k.a ventovice) ook Zegt....een 16 klepper zou niet misstaan in deze F&I.weer 1 erbij ;) :thumbup:

Succes en veel plezier met deze Golf Fire&Ice,en hou hem zo origineel mogelijk,dan blijven ze namelijk hun waarde houden :thumbup:

perojo
15-09-2010, 00:08
...je was zo blij, dat je het interieur maar meteen 2 X hebt gepost? :D

J*z*s! Wat ziet dat interieur er uit, zeg! Ik neem aan dat dit de foto´s zijn van nog vóórdat je bezig bent geweest?

Die 16V die wordt dus gedemonteerd, begrijp ik? Blokkie gaat in de Fire?? :thumbup:

nu ben ik via mijnalbum.nl foto's bijelkaar aan het zetten
de foto van het interieur (die ik perongeluk 2x heb geplaatst :( )
dat waren nog de oude foto's die marielle had gemaakt waar zij ook op heeft gereageerd van de flits hoop dat iedereen dit leest die het niet snapt die erop heeft gereageerd

ben nu een map aan het maken met mijn eigen foto'svan de f&i van het begin tot het eind interieur was echt heel vies maar dat zien jullie uiteindelijk wel op de foto's :D ennu nee blok van de f&i loopt super dus blijft lekker op zijn plaats :thumbup:

ff een ander onderwerp moet zeggen dat ik sommige mensen wel flauw vind die meteen beginnen te zeuren over een praat forum beter als dat er helemaal niks gezegt word toch ??? is toch super dat je elkaar zo op de hoogte kan houden en dat je andermans eigendom waar men trots op is op foto's kan bekijken heb sommige mensen gezien die ergens op reageren en vind het erg kinderachtig :wow:

maargoed iedereen is verschillend maar wij vinden het juist mooi als iemand anders een mooie auto heeft waar hij/zij trots op is zo hoort het toch mensen

weer iets liever voor elkaar op dit forum :rolleyes:

ook al zitten we nog niet zo lang op dit forum maar ik vond dat dit even gezegt moest worden hoop dat meerdere mensen het met me eens zijn :confused:

perojo
15-09-2010, 00:22
het is gelukt wij hebben een eigen foto album thanks marielle

http://perojo.mijnalbums.nl/

als je hier op kijkt zie je alle foto's van begin tot eind door ons gemaakt en wat we tot nu toe gedaan hebben

groetjes en weltrusten haha

Madison
15-09-2010, 00:41
Had vanavond de nieuwe dorpels opgehaald uit Zwolle-Noord,
met de verkoper zitten kletsen(over VW natuurlijk)en werdt beetje laat :tongue:
Gaat super met het Golfje,ga zo door :thumbup:
Ik blijf 'm volgen :) :)

Tjaap
15-09-2010, 01:12
en als ik het goed begrijp is die groene dus te koop?

Domi
15-09-2010, 17:44
En aan de oude foto's van het interieur van jouw te zien heb jij hem toen jij hem nog had volgens mij gebruikt als 2e paardewagen/hooikar/strontwagen of wat dan ook!maar ja door de flits is dat natuurlijk ook niet goed te zien nee...... :confused: :D

De flitser had ze beter bij andere foto,s kunnen gebruiken ;)
Heb even smakelijk gelachen om jouw antwoord :D :thumbup:

The Skinnmeister
15-09-2010, 19:00
Welkom hier op het forum!!
Goed dat de F&I weer gemaakt wordt en weer een plaatsgenoot erbij :thumbup:
Misschien zien we elkaar snel op een meet, success en blijven posten die pics!!

Madison
15-09-2010, 21:54
nu ben ik via mijnalbum.nl foto's bijelkaar aan het zetten
de foto van het interieur (die ik perongeluk 2x heb geplaatst :( )
dat waren nog de oude foto's die marielle had gemaakt waar zij ook op heeft gereageerd van de flits hoop dat iedereen dit leest die het niet snapt die erop heeft gereageerd

ben nu een map aan het maken met mijn eigen foto'svan de f&i van het begin tot het eind interieur was echt heel vies maar dat zien jullie uiteindelijk wel op de foto's :D ennu nee blok van de f&i loopt super dus blijft lekker op zijn plaats :thumbup:

ff een ander onderwerp moet zeggen dat ik sommige mensen wel flauw vind die meteen beginnen te zeuren over een praat forum beter als dat er helemaal niks gezegt word toch ??? is toch super dat je elkaar zo op de hoogte kan houden en dat je andermans eigendom waar men trots op is op foto's kan bekijken heb sommige mensen gezien die ergens op reageren en vind het erg kinderachtig :wow:

maargoed iedereen is verschillend maar wij vinden het juist mooi als iemand anders een mooie auto heeft waar hij/zij trots op is zo hoort het toch mensen

weer iets liever voor elkaar op dit forum :rolleyes:

ook al zitten we nog niet zo lang op dit forum maar ik vond dat dit even gezegt moest worden hoop dat meerdere mensen het met me eens zijn :confused:
Zeurende mensen gewoon laten kletsen hoor,ik heb tegen niemand wat,
en idd,interesse in elkaars auto is gewoon leuk.
Zo vraag jij aan mij dingen over mijn Golf,en ik weer over jullie Golf :)
Daar hoeft een ander toch niet over te oordelen?
Ik ben gewoon blij dat m'n ex Fire in goede handen is ;)
Dat mag iedereen gewoon weten :)
Alsof ik de Golf zo heb verwaarloosd...dat heeft toch echt de eigenaar voor mij gedaan :tongue:
Maar goed...zet 'm op,komt helemaal goed :thumbup:

Jan-Jelle
16-09-2010, 16:54
ligt aan jou... is beter nederlands dan 90% van wat ik de laatste tijd hier lees.
'
Thanks voor de feedback;)

Ik blijf het apart vinden, door de flits leek het minder erg dan het in werkelijkheid was.. :screwy:

Madison
16-09-2010, 18:30
'
Thanks voor de feedback;)

Ik blijf het apart vinden, door de flits leek het minder erg dan het in werkelijkheid was.. :screwy:
zijn mijn woorden niet,en bevuil je eigen topics ff

B-ram
16-09-2010, 21:46
Mekkeren over die zin terwijl die gewoon klopt. En dan niets zeggen over dat werdt met dt geschreven is. Wel even opletten jongens!

HannoverEdition
16-09-2010, 23:15

Verbeter de wereld begin bij jezelf! ;)
Doe jij dat dan ook eens! ipv foto's en info over je eigen F&I/Rakker in andermans topic's te zetten!! :D :thumbup:

Ik blijf het apart vinden, door de flits leek het minder erg dan het in werkelijkheid was..

Mekkeren over die zin terwijl die gewoon klopt.!

:goodpost:

ONTOPIC dan maar weer in het ff voorstellentopic van Perojo! :thumbup:

(Dit topic mag wat mij betreft wel ff ''opgeschoond'' worden,de laatste post hebben iig weinig meer met het voorstellen en de plannen met de Fire&ice van Perojo meer te maken,maar dat is natuurlijk aan Perojo zelf :D )

Jan-Jelle
16-09-2010, 23:27
Mekkeren over die zin terwijl die gewoon klopt. En dan niets zeggen over dat werdt met dt geschreven is. Wel even opletten jongens!

Ik las er gewoon overheen;) mekkeren doen schapen... D's en t's heb ik vrij weinig verstand van moet ik bekennen..

Jij spreekt mij eropaan dat ik mijn eigen topics moet vervuilen, daarover heb jij niks te zeggen hoor.. zelfs niet omdat dit jouw ex-auto is.. als de TS zich aan mijn berichten stoort zal hij mij daarop aanspreken en niet jij..!

En over ''topicvervuiling''.. dit heb jij hier al gepost wat hier naar mijn idee niet thuis hoort:

maar dat komt nog wel Hoihoi!
Ben blij dat de Golf wordt opgeknapt,dat verdient hij
Mooie nieuwe luxe kentekenplaten heeft ie al van mij gehad
Succes ermee!
dit keer het carosserie
met de verkoper zitten kletsen(over VW natuurlijk)en werdt beetje laat
Gaat super met het Golfje,ga zo door
Ik blijf 'm volgen

ikkeikkeikke, dat is waar de bovenstaande 3 berichten over gaan...
wie vervuilt er nu topics? Ik heb het idee dat ik het niet ben.. wie het wel is, dat is niet aan mij maar aan de topicstarter of de moderators..

Madison
16-09-2010, 23:42
Als jullie wat kwijt willen...ff een pb graag,en niet hier.

Ontopic...
Wat gaan jullie aan de dorpels doen?
Of komt dat later wel.

HannoverEdition
16-09-2010, 23:50
Ik las er gewoon overheen;) mekkeren doen schapen... D's en t's heb ik vrij weinig verstand van moet ik bekennen..

Jij spreekt mij eropaan dat ik mijn eigen topics moet vervuilen, daarover heb jij niks te zeggen hoor.. zelfs niet omdat dit jouw ex-auto is.. als de TS zich aan mijn berichten stoort zal hij mij daarop aanspreken en niet jij..!

En over ''topicvervuiling''.. dit heb jij hier al gepost wat hier naar mijn idee niet thuis hoort:

Quote:
maar dat komt nog wel

Quote:
Hoihoi!
Ben blij dat de Golf wordt opgeknapt,dat verdient hij
Mooie nieuwe luxe kentekenplaten heeft ie al van mij gehad
Succes ermee!
dit keer het carosserie

Quote:
met de verkoper zitten kletsen(over VW natuurlijk)en werdt beetje laat
Gaat super met het Golfje,ga zo door
Ik blijf 'm volgen

ikkeikkeikke, dat is waar de bovenstaande 3 berichten over gaan...
wie vervuilt er nu topics? Ik heb het idee dat ik het niet ben.. wie het wel is, dat is niet aan mij maar aan de topicstarter of de moderators..

:goodpost: again

Maar het is haar ook al eens verteld ;)

Hoihoi!
Succes ermee!

En wéééér kom je in andermans topic alleen maar met verhalen die niemand bijna intereseerd,én met onzin over JOUW EIGEN Fire&Ice :screwy: (ook deze zou je zeker niet willen ruilen voor je eigen F&I,en ik hou het toch bij mijn eigen ''rakker'',ziet er goed uit maar mijn eigen vind ik toch mooier....etc etc etc/bla bla bla...... :shake: :puke: )
Hou daar toch eens mee op Madison,wie is DIT topic begonnen!!!!
Geef dan ook complementen op DIEGENE zijn auto ipv ALTIJD maar jou eigen ''rakker'' erbij te halen,... :mad:
En we weten nu onderhand wel dat dit JOUW EX ''rakker'' is,dus ook dat hoef je niet elke keer te herhalen!

ONTOPIC AGAIN!
@Perojo

Welkom hier,en heel veel succes met deze Fire&Ice,zo te lezen komt dat allemaal wel goed met al je plannen :D
Enne wat René (a.k.a ventovice) ook Zegt....een 16 klepper zou niet misstaan in deze F&I.weer 1 erbij ;) :thumbup:

Succes en veel plezier met deze Golf Fire&Ice,en hou hem zo origineel mogelijk,dan blijven ze namelijk hun waarde houden :thumbup:

Ze is ''hardleers'' volgens mij :D

HannoverEdition
16-09-2010, 23:53
Als jullie wat kwijt willen...ff een pb graag,en niet hier.

Ontopic...
Of komt dat later wel.

Wie is jullie.... :confused:

Madison
17-09-2010, 00:22
Willy en Joyce natuurlijk,het is hun Golf

perojo
17-09-2010, 00:48
Willy en Joyce natuurlijk,het is hun Golf

kopie marielle
Aan m'n ex Fire and Ice hebben ze wat dit betreft ook nog flink werk!
Daar kwam een hoopje roest naar beneden van de dorpels

tis dat jij het zegt daar zijn we inmiddels aan begonnen heb er foto's van was zeker niet zo erg als bij de jouwe :shake: klein gaatje maar verder niks willy heeft het al gelast dus dat is ok al klaar :tongue:

de kap zat ervoor dus je zag het eigenlijk niet maar toen wij hem van jou kochten had willy het al wel gezien maar was voor de apk geen afkeur maar wij willen geen roest op onze auto's dus lassen dan maar :thumbup:

de achterkant de roest onder de achterlicht is ook al gelast dus er is nu geen puntje roest meer te vinden :thumbup:

moet de foto's nog uit het fototoestel trekken word morgen als ik tijd heb :D

dus hou jullie nog ff in spanning :rolleyes:

we hebben ook al nieuwe olie gekocht bougies rotor filters en noem maar op twas hard nodig :eek:

geen verzorging gehad :wow:
maar nu wel :thumbup:

morgen meer nieuws over de f&i voor iedereen die het wil weten :thumbup:

perojo
17-09-2010, 00:57
Welkom hier op het forum!!
Goed dat de F&I weer gemaakt wordt en weer een plaatsgenoot erbij :thumbup:
Misschien zien we elkaar snel op een meet, success en blijven posten die pics!!

hoi plaatsgenoot :thumbup:

leuk iemand die in de buurt woont de rest woont allemaal zo ver weg ;)
ja mischien zien we elkaar wel eens op een meeting :thumbup:

we zijn volop bezig met de f&i leuk om van niks iets te maken :D

je bezit en vr6 zag ik :cool: rijd lekker ofnie

heb je geen foto's erop staan of heb ik niet goed gekeken :redface:

groetjesss

Jel Golf 2 GTI
17-09-2010, 01:12
welkom hier en heel veel succes met de F&I.

Grtz jel

mverh85
17-09-2010, 09:52
Inderdaad veel succes met deze FI eindelijk wordt hij goed aangepakt ;) Goed bezig iniedergeval ! :thumbup:

Domi
17-09-2010, 19:21
Verbeter de wereld begin bij jezelf! ;)
Doe jij dat dan ook eens!

Om te beginnen,

geen foto,s meer plaatsen :D :tongue:

perojo
17-09-2010, 20:14
en als ik het goed begrijp is die groene dus te koop?

jep in onderdelen :thumbup:

perojo
17-09-2010, 20:16
Inderdaad veel succes met deze FI eindelijk wordt hij goed aangepakt ;) Goed bezig iniedergeval ! :thumbup:

dank je wel :thumbup: het gaat gelukkig allemaal volgens planning met de f&i ;)

mverh85
17-09-2010, 20:19
Zeker zeg stuite op je album met wat fotos : mooiste was die emmer wat was dat water smerig zeg! http://perojo.mijnalbums.nl/ :thumbup:

HannoverEdition
17-09-2010, 21:08
Wat is deze Fire&Ice al opgeknapt zeg!!!!!!! :eek: :eek:
ZOOOO echt mooi werk wat jullie tot nu toe gedaan hebben! petje af! :thumbup:

en wat was deze auto ranzig van binnen zeg pffff :eek:

en nu weer als nieuw!! Super! ga zo door Perojo :thumbup:

En leuk dat je de link even gepost hebt Mike! ;)

http://perojo.mijnalbums.nl/ :thumbup:

perojo
17-09-2010, 23:52
Zeker zeg stuite op je album met wat fotos : mooiste was die emmer wat was dat water smerig zeg! http://perojo.mijnalbums.nl/ :thumbup:

TJA NIET NORMAAL HÈ WIJ VERSCHOTEN ER OOK ZELF VAN VAN WAT ER ALLEMAAL UIT KWAM BABA :shake:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P34IEGCF-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VU4LMN6D-D.jpg

perojo
18-09-2010, 00:15
Ontopic...
Of komt dat later wel.

HERKEN JE DIT STUKJE NOG? VAST WEL :rolleyes:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7I46XHPN-D.jpg
gelast en bijna klaar
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DTKQUNHD-D.jpg

zo zien onze "rotte'' dorpels eruit
links geen puntje roest te vinden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QTN4SVVC-D.jpg

rechts wel wat ook buiten de kap uit kwam
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQ8CETXY-D.jpg
en dit zat onder de lijst wat we gelast hebben
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MIJMI88S-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D7H37M4Y-D.jpg
en zie hier het resultaat
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KE7C83S3-D.jpg

hij is nu bijna klaar voor de apk :D
en hoe zijn de vorderingen bij jou heb je al een lasser gevonden ;)

perojo
18-09-2010, 00:23
Wat is deze Fire&Ice al opgeknapt zeg!!!!!!! :eek: :eek:
ZOOOO echt mooi werk wat jullie tot nu toe gedaan hebben! petje af! :thumbup:

en wat was deze auto ranzig van binnen zeg pffff :eek:

en nu weer als nieuw!! Super! ga zo door Perojo :thumbup:

En leuk dat je de link even gepost hebt Mike! ;)

heyy thanks for die support

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMJSXGPU-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8LSQGX7R-D.jpg
ja hij was echt ranzig van binnen en van buiten maar je ziet wat ff handen uit de mouwen steken doet hè ;)

wij zijn er zelf ook super trots op ook omdat hij zo vuil was is het leuk werk en leuk om te zien het verschil zo goor en dan zo schoon :D

waneer is er een meeting bij ons in de buurt :confused:

mverh85
18-09-2010, 00:24
netjes hoor :thumbup:

perojo
18-09-2010, 00:26
owja ook nog ff een vraagje een vriend van ons zoekt fire&ice stickers voor de zijkanten heeft iemand die miss liggen of weet waar ze nog te koop zijn ??

zo ja ff een mailtje met je prijs mag ook prive

dank jullie wel

perojo
18-09-2010, 00:27
netjes hoor :thumbup:

thanks ;)

breadfan83
18-09-2010, 01:20
wij zijn er zelf ook super trots op ook omdat hij zo vuil was is het leuk werk en leuk om te zien het verschil zo goor en dan zo schoon :D

Is inderdaad mooi om resultaat van je werk te zien.
Buiten het feit dat de auto een roze met paars interieur heeft, gaat het helemaal goed komen met deze Golf. :D

mverh85
18-09-2010, 01:42
owja ook nog ff een vraagje een vriend van ons zoekt fire&ice stickers voor de zijkanten heeft iemand die miss liggen of weet waar ze nog te koop zijn ??

zo ja ff een mailtje met je prijs mag ook prive

dank jullie wel

Ik had laatst een setje stickers gekocht van ebay de beste man had er nog 3 nu nog 1 .. ik zou ebay in de gaten houden of anders zelf proberen een reproductie te maken :D
Komt er maar moeilijk aan zoals met al die delen :eek:

Dr.Golf
18-09-2010, 07:35
goed bezig hoor, deze wordt serieus geredt van de ondergang
eindresultaat zal wel mooi worden

perojo
18-09-2010, 23:13
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7I46XHPN-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KUVIWH73-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QPY6JAI4-D.jpg

De Pul
18-09-2010, 23:41
ziet er allemaal weer netjes uit,maar waar zijn de logo's?

Vento Vice
19-09-2010, 07:57
Ja, jammer ook dat die sticker 'Kraus Auto's Swalmen' nu vernietigd is...;)
Nee ff serieus, dit is tenminste meteen overgaan tot actie; dit project gaat goed komen!
M (ik noem geen namen...) heeft 'm alleen maar een half jaar in een hok gestald en steeds in zijn oor gefluisterd:
" 't komt wel goed, schatje..."
...en inderdaad, maar dan wel pas bij een andere eigenaar... :D

corrado-usa
19-09-2010, 08:02
puh wat een verbetering gelukkig weer een mooie f&i er bij.
goed werk gedaan jongen ga zo door. :thumbup:

GTI_Venlo
19-09-2010, 08:54
dat is goed hersteld die achterkant :thumbup:
ook zelf gespoten?

perojo
19-09-2010, 15:37
ziet er allemaal weer netjes uit,maar waar zijn de logo's?

ja daar zijn we over aan het twijfelen of we die erop doen het is natuurlijk wel orgineel maar ik vind dit ook wel strak ik joyce vind het zo mooier maar willy vind het mooier met de emblemen lekker orgineel :rolleyes: dus hou het toch maar in de gaten als ze ergens te koop staan :D

perojo
19-09-2010, 15:46
Ja, jammer ook dat die sticker 'Kraus Auto's Swalmen' nu vernietigd is...;)
Nee ff serieus, dit is tenminste meteen overgaan tot actie; dit project gaat goed komen!
M (ik noem geen namen...) heeft 'm alleen maar een half jaar in een hok gestald en steeds in zijn oor gefluisterd:
" 't komt wel goed, schatje..."
...en inderdaad, maar dan wel pas bij een andere eigenaar... :D

ja idd jammer van die sticker was ook zo mooi :shake:
ja we hebben er meteen werk van gemaakt :thumbup:
zijn er zelf ook super trots op ;)
gelukkig is het allemaal gelukt dat heeft ie wel verdient :redface:

op naar een meeting in de buurt :D

perojo
19-09-2010, 15:47
puh wat een verbetering gelukkig weer een mooie f&i er bij.
goed werk gedaan jongen ga zo door. :thumbup:

dank je wel :thumbup:

perojo
19-09-2010, 15:48
dat is goed hersteld die achterkant :thumbup:
ook zelf gespoten?

dank u :thumbup:
jep alles zelf gedaan gelast en gespoten :rolleyes:

HannoverEdition
19-09-2010, 15:58
op naar een meeting in de buurt :D

Volgend jaar naar De Fire&Ice meeting in Friesland,Willy en Joyce ;)
niet in de buurt.WEL errug gezellig :D :thumbup:

Vento Vice
19-09-2010, 17:53
...alles zelf gedaan gelast en gespoten...

netjes gerepareerd, linksachter!

Ron mk1
19-09-2010, 18:17
Wat een verschil zeg , mooi gespoten ook .

Met de knikkerbus gedaan of met een verfspuit?

breadfan83
19-09-2010, 19:16
Beetje bij beetje wordt ie weer perfect.
Mooi gewerkt!

levis
19-09-2010, 19:23
netjes! leuk werk, beetje bij beetje wordt het weer wat moois

perojo
19-09-2010, 22:52
Volgend jaar naar De Fire&Ice meeting in Friesland,Willy en Joyce ;)
niet in de buurt.WEL errug gezellig :D :thumbup:

idd vooral niet in de buurt :eek:
maargoed als er verder niks is gaan we er wel over nadenken :D

perojo
19-09-2010, 22:53
netjes gerepareerd, linksachter!

;) ;) ;)

perojo
19-09-2010, 22:55
Wat een verschil zeg , mooi gespoten ook .

Met de knikkerbus gedaan of met een verfspuit?

haha met de knikkerbus op kleur laten maken is super goed gelukt al zeggen wij het zelf de kleur is precies goed :thumbup: gelukkig maar

:thumbup:

perojo
19-09-2010, 22:56
netjes! leuk werk, beetje bij beetje wordt het weer wat moois

:thumbup: thanks

perojo
19-09-2010, 22:56
Beetje bij beetje wordt ie weer perfect.
Mooi gewerkt!

HannoverEdition
19-09-2010, 23:01
idd vooral niet in de buurt :eek:
maargoed als er verder niks is gaan we er wel over nadenken :D

Niet over nadenken,gewoon komen!!! :D
De Fire&Ice moet tenslotte in deze mooie staat wel weer wat km's maken... ;)
En omdat Mariëlle toch niet meer komt,zijn jullie van harte welkom met ''de ex van'' zo is ze toch een beetje aanwezig :D :thumbup:

Geen zorgen,ik ga voortaan naar de Duitse F&I meeting
Geen 4e meeting meer voor mij.

perojo
19-09-2010, 23:54
Niet over nadenken,gewoon komen!!! :D
De Fire&Ice moet tenslotte in deze mooie staat wel weer wat km's maken... ;)
En omdat Mariëlle toch niet meer komt,zijn jullie van harte welkom met ''de ex van'' zo is ze toch een beetje aanwezig :D :thumbup:

haha ja vind het wel leuk om hem dan te showen :tongue: normaal voor de vele km's nemen we de diesel maja das geen f&i

maar zou het juist wel jammer vinden als ze er niet is want dan kan ze hem niet meer in het echt bewonderen :D

heb er niet meer online gezien of iets van haar gehoord van het resultaat :wow:

hoeft niet hoor maar is wel leuk ;)

:D

Madison
20-09-2010, 00:06
Ik ben erg teleurgesteld in een aantal mensen...
er wordt over mij gesproken alsof ik niks om VW geef,
ik heb al zoveel geld in m'n Golf (56-DG-NX) gestoken,
en dat weten jullie zelf ook wel als je m'n topics een beetje gevolgd hebt.
Ben geen miljonair(nog steeds niet :tongue: helaas)en vaak afhankelijk van garages.

Erg jammer hoor...al die lage reacties.
Als ik alles zelf kon had ik dat allang gedaan natuurlijk.
Ik heb gewoonweg de ruimte en de spullen er ook niet voor...
ik had de Golf ook gewoon kunnen houden,
maar had d'r gewoonweg geen geld meer voor,dus beter verkopen,toch?

Ik vindt het juist geweldig hoe ie zo is opgeknapt!
Ben daar ook erg blij mee. :thumbup: en dat meen ik echt.

En natuurlijk kom ik 'm volgend jaar bewonderen(eerder kan ook natuurlijk ;) )

breadfan83
20-09-2010, 00:42
Ik

over mij gesproken

ik

ik

m'n Golf (56-DG-NX)

m'n topics

ik

ik

Ik

ik

Ik

ik

ik

Dat is waar 't om gaat. ;)

Dit waren gequote ik-jes en andere dingen, uit één post!!!, waarin je alles op jezelf betrekt. En dan zijn de ik-jes die je gewoon hebt laten wegvallen niet meegeteld. ;)

Dit is Perojo's topic, niet het jouwe. We weten allemaal hoe gek je op auto's en VW's en je eigen bolides bent, maar gun Perojo nou ook gewoon een beetje aandacht voor hem en voor zijn auto's in dit topic, dan krijg jij die in je eigen topic. :)

Madison
20-09-2010, 10:13
Kon je dat niet ff in een pb zeggen?
Je hebt zelf wel pb...vindt ik wel zo vriendelijk!

perojo
20-09-2010, 10:21
Ik ben erg teleurgesteld in een aantal mensen...
er wordt over mij gesproken alsof ik niks om VW geef,
ik heb al zoveel geld in m'n Golf (56-DG-NX) gestoken,
en dat weten jullie zelf ook wel als je m'n topics een beetje gevolgd hebt.
Ben geen miljonair(nog steeds niet :tongue: helaas)en vaak afhankelijk van garages.

Erg jammer hoor...al die lage reacties.
Als ik alles zelf kon had ik dat allang gedaan natuurlijk.
Ik heb gewoonweg de ruimte en de spullen er ook niet voor...
ik had de Golf ook gewoon kunnen houden,
maar had d'r gewoonweg geen geld meer voor,dus beter verkopen,toch?

Ik vindt het juist geweldig hoe ie zo is opgeknapt!
Ben daar ook erg blij mee. :thumbup: en dat meen ik echt.

En natuurlijk kom ik 'm volgend jaar bewonderen(eerder kan ook natuurlijk ;) )

natuurlijk geef je wel om vw maar als je altijd van de garage afhankelijk bent kan dat enorm veel geld kosten :(

wij zijn ook geen miljonair maar dat hoeft ook niet als je zelf handig bent en elke keer wat doet (of in jou gaval iemand kent die handig is :rolleyes: )

willy is opgegroeid met de golf 2 serie 15 jr geleden reed hij ook al in fire&ice en had ze vaak al van binnen naar buiten gedraaid dus die heeft er echt verstand van en ik heb het geluk dat hij handig is met lassen (heeft ie diploma's voor gehaald) en spuiten en poetsen en noem maar op zal het oude fotoboek wel eens opzoeken met de auto's van vroeger is wel mooi om te zien ;)

tis goed dat je hem verkocht hebt anders hadden wij hem nu niet gehad :D

bedankt voor je positieve reacties's :thumbup:

en miss tot ziens op een meeting :thumbup:

corrado-usa
20-09-2010, 10:23
echt een mooie f&i geworden ben benieuwd naar volgend jaar op de f&i meeting. in friesland :D :thumbup:

perojo
20-09-2010, 10:28
echt een mooie f&i geworden ben benieuwd naar volgend jaar op de f&i meeting. in friesland :D :thumbup:

:rolleyes: probeer er nog een hoop te verzamelen/kopen zodat wij hier een meeting kunnen geven zodat we niet zo ver hoeven te rijden :tongue:

als je er nog wat te koop weet mk2 gti fire&ice liefst opknappers voor een leuke prijs :thumbup:

corrado-usa
20-09-2010, 10:32
:rolleyes: probeer er nog een hoop te verzamelen/kopen zodat wij hier een meeting kunnen geven zodat we niet zo ver hoeven te rijden :tongue:

als je er nog wat te koop weet mk2 gti fire&ice liefst opknappers voor een leuke prijs :thumbup:

wat zoekje voor een fire and ice. :D

perojo
20-09-2010, 10:49
wat zoekje voor een fire and ice. :D

vanalles :thumbup: mag alles aanbieden met een leuke prijs ;)

Madison
20-09-2010, 13:01
Als je het oude fotoboek online kunt zetten :)
Volgens mij staan er momenteel geen "goedkope" F&I op MP...
kan ze zo niet vinden in elk geval.
Misschien leuk om een keer met z'n allen een tripje naar Wolfsburg te maken?

corrado-usa
20-09-2010, 14:21
Als je het oude fotoboek online kunt zetten :)
Volgens mij staan er momenteel geen "goedkope" F&I op MP...
kan ze zo niet vinden in elk geval.
Misschien leuk om een keer met z'n allen een tripje naar Wolfsburg te maken?

erg goed idee :thumbup:

Vento Vice
20-09-2010, 21:02
...Misschien leuk om een keer met z'n allen een tripje naar Wolfsburg te maken? Ook naar AUTOSTAD bedoel je? Leuk!

Oh shit, dit is (weer) off-topic! Maak even een interesse-in-een-tripje?-topic, Madison! Blijft Perojo z'n topic tenminste een beetje schoon...

perojo
23-09-2010, 23:33
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MR66D6UK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXOWQUPJ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-34W8GQHZ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVTFL8VD-D.jpg

perojo
23-09-2010, 23:36
12-fx-tx vandaag naar de keuring gebracht
ben benieuwd..........
nieuwe foto's gepost met de nieuwe bumper en grill erop

Vento Vice
24-09-2010, 17:59
Dat rode randje in de grille klopt volgens mij toch niet op een Fire and Ice; zelfs niet op een echte GTI... gewoon zwart met zwart VW-logo!

De Pul
24-09-2010, 19:21
Dat rode randje in de grille klopt volgens mij toch niet op een Fire and Ice; zelfs niet op een echte GTI... gewoon zwart met zwart VW-logo!
zegt iemand die een jetta-front in z'n f&i gti had zitten;)
ik vind het persoonlijk erger dat achter de logo's weg zijn....
voor de rest is het wel een heel knap ding geworden :thumbup:

Dr.Golf
24-09-2010, 19:24
wat een verschil zeg, knap staaltje werk geleverd.
ga zo door mooie bak...

Vento Vice
24-09-2010, 19:34
zegt iemand die een jetta-front in z'n f&i gti had zitten
:mad: dus?

Het is/was trouwens wel een 'issue' hè, dat Jetta-front! Tjonge-jonge... Hoeveel gezeik ik daar al over heb gehad...
het was trouwens dus wel een Jetta-front zònder rood randje en mèt een zwart VW-logo!

De Pul
24-09-2010, 19:36
:mad: dus?

Het is/was trouwens wel een 'issue' hè, dat Jetta-front! Tjonge-jonge... Hoeveel gezeik ik daar al over heb gehad...
het was trouwens dus wel een Jetta-front zònder rood randje en mèt een zwart VW-logo!
sorry hoor :redface:
het zit je volgens mij nog steeds niet lekker,maar om de pijn misschien wat te verzachten,i was just kiddin'.
ontopic maar weer :cool:

Madison
24-09-2010, 20:11
Hij had achter al geen logo's meer :shake:
Maar hij is errug strak geworden! :D
Bravo! :dance:
(hebben jullie toevallig nog lijsten voor over de dorpels van die groene 16V?)

De Pul
24-09-2010, 20:18
okay,dat wist ik niet.is het geen optie om dat weer compleet te maken?

HannoverEdition
24-09-2010, 20:36
okay,dat wist ik niet.is het geen optie om dat weer compleet te maken?

Gewoon er weer op plakken die logo's op de achterkant,ff de pootje's er af breken,is niet anders omdat het nu mooi strak is dichtgelast die gaatje's.
op zich niet raar dat het nu strak is hoor de achterkant,maar vind het persoonlijk MET logo's mooier staan :thumbup:

En rood randje om de grille is idd niet standaard René.ook niet op een GTI dat klopt,Heb er zelf wel 1 met rode bies in gezet,simpelweg omdat ik het in een Mk2 GTI gewoon erg mooi vind staan :D én alles beter dan een jetta front in een Golf 2 :confused: :D maar ja ieder zijn eigen smaak ;) is geen gezeik hoor René :tongue:

Ziet er weer mooi en netjes uit deze Mk2 Fire&Ice :thumbup:

perojo
25-09-2010, 09:02
reageer straks ff op jullie mailtjes we gaan nu eerst naar friesland..........pffff moet er wat voor over hebben :thumbup:

12-fx-tx is gekeurd was gewoon helemaal NIKS aan zo kan hij er weer een jaar tegenaan :D

perojo
25-09-2010, 17:48
soo dat was me het ritje wel zeg om 10u aangereden en nu pas thuis weer wat emblemen,plaatwerk,interieur en auto's rijker

gister hebben we een f&i in duitsland gehaald
gister een edition in utrecht
en vandaag 1 in friesland

en goei nieuws de f&i 12-fx-tx heeft nu een vriend van ons hij was er helemaal verlieft op en moest hem hebben
als het een vreemde was hadde we hem niet verkocht maar je moet elkaar iets gunnen hè

Dr.Golf
25-09-2010, 19:58
dus je hebt hem alweer verkocht???

perojo
25-09-2010, 20:32
dus je hebt hem alweer verkocht???

ja helaas wel maar we hebben alweer 2 fire&ice 1 duitser en 1 nl
en een edition1 dus we kunnen weer vooruit we zijn nog steeds op zoek naar een fire&ice 5 deurs dat vinden we super om te hebben :thumbup:

maar de f&i 12-fx-tx is zeker in goede handen de nieuwe eigenaar zet de emblemen wel erop wat we ook van plan waren :redface: (willy hahaha)

maar ooit komt hij weer terug bij ons dat is bij elke auto nog gebeurt die ik aan hem heb verkocht mooi toch ;)

zal morgen eens wat foto's maken van het vw park :D

owja en nu weten we hoe ver friesland is dus als er een meeting is weet ik de weg haahahahaha :thumbup:

perojo
25-09-2010, 20:35
Gewoon er weer op plakken die logo's op de achterkant,ff de pootje's er af breken,is niet anders omdat het nu mooi strak is dichtgelast die gaatje's.
op zich niet raar dat het nu strak is hoor de achterkant,maar vind het persoonlijk MET logo's mooier staan :thumbup:

En rood randje om de grille is idd niet standaard René.ook niet op een GTI dat klopt,Heb er zelf wel 1 met rode bies in gezet,simpelweg omdat ik het in een Mk2 GTI gewoon erg mooi vind staan :D én alles beter dan een jetta front in een Golf 2 :confused: :D maar ja ieder zijn eigen smaak ;) is geen gezeik hoor René :tongue:

Ziet er weer mooi en netjes uit deze Mk2 Fire&Ice :thumbup:

ja dank je wel hij is ook meteen naar een nieuwe eigenaar gegaan die vond hem zo mooi en die gaat wel de emblemen er op doen

dat is ieder voor zich een grill met een rood randje :thumbup:

perojo
25-09-2010, 20:37
weet er iemand nog een hemel te koop met schuifdak uitsparing zwart/antraciet en in goede staat mail me pb met prijs dank je wel of als je er 1 weet graag

perojo
25-09-2010, 20:44
Hij had achter al geen logo's meer :shake:
Maar hij is errug strak geworden! :D
Bravo! :dance:
(hebben jullie toevallig nog lijsten voor over de dorpels van die groene 16V?)

heyy nee helaas ik hou het wel even voor je in de gaten mocht ik wat tegen komen :thumbup:
hoe is het eigenlijk met die golf die je toen kon kopen of is die al verkocht?

12-fx-tx is goed gekeurt dus kan er weer 1 jaar tegenaan en we hebben hem ook meteen kunnen verkopen aan een vriend van ons die er helemaal verlieft op is ja als het een vreemde was geweest hadden we hem niet verkocht hoor :thumbup:

we hebben ook alweer een paar andere kunnen kopen 1 uit duitsland gehaald en 1 uit friesland en we hebben ook een edition1 gekocht
dus kunnen weer hobby'en :thumbup:

en we weten meteen hoever friesland is pffffff 2.5 uur heen
maarer waren meer dingen te koop daar dus hebben meteen alles in 1 gedaan :rolleyes:

Madison
25-09-2010, 22:47
Wauw,goed bezig :thumbup:
Hopelijk binnenkort weer foto's? :) :)
Komt die vriend volgend jaar ook naar de F&I meeting???
Over die andere Golf,die is denk ik nu wel weg.

perojo
26-09-2010, 09:28
Wauw,goed bezig :thumbup:
Hopelijk binnenkort weer foto's? :) :)
Komt die vriend volgend jaar ook naar de F&I meeting???
Over die andere Golf,die is denk ik nu wel weg.

heyy ja de nieuwe eigenaar vind het ook super en vooral ook dat hij zelf nog wat kan hobby'en hij is er vanaf het begin bijgeweest en meegeholpen dus hij weet ook hoe hij er van binnen en buiten en onder uitziet :D

ik blijf wel foto's maken ik denk dat hij dat ook wel leuk vind :thumbup: het word alleen maar mooier hij is ook al opzoek naar velgen voor er onder :D

ja en het meeting gebeuren vind hij ook wel leuk dus waarschijnlijk dat we samen dan naar een meeting gaan

vandaag is de meeting in oss ga je daar niet naartoe ??

fijne zondag :D

perojo
30-09-2010, 15:17
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6RRS8RZ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMEUIBYV-D.jpg

perojo
30-09-2010, 15:36
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CMIJL3Q6-D.jpg
foto's van ''vroeger'' 1994-1995
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PCOWEJQ4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7QMIAAZ-D.jpg

De Pul
30-09-2010, 20:33
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMEUIBYV-D.jpg
:thumbup: :thumbup:

Madison
01-10-2010, 05:48
Mooie foto's!

Madison
21-10-2010, 20:49
Dus je hebt F&I 72-LS-FX gekocht,
al plannen? :)

perojo
24-10-2010, 08:27
Dus je hebt F&I 72-LS-FX gekocht,
al plannen? :)

heyy ja staat er weer bij in het hoekkie moet nog ff kijken wat we ermee doen hij ziet er iniedergeval 10x erger uit als toen we de jouwe kochten 12-fx-tx dus dan weet jij het wel :eek:

perojo
24-10-2010, 08:29
mijn boodschappenautotje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQGRDIYT-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8CDSKSAS-D.jpg

en zo was ie orgineel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GA8JMGML-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7C4TITQ7-D.jpg

VwJarnoGT
24-10-2010, 10:29
Waarom een Fire&Ice logo achterop een cl??? :confused:

perojo
24-10-2010, 11:40
Waarom een Fire&Ice logo achterop een cl??? :confused:

haha ik zat er al op te wachten dit is een hobby project en zomaar voor de gein er zit f&i interieur in en de emblemen gewoon zomaar omdat "WIJ" dat mooi vinden

het een een golf van 84' 1.6 automaat en stuurbekrachtiging

wij hebben deze auto zelf zo gemaakt het was een 1300 4 bak en nu is het een 1600 automaat met stuurbekrachtiging rijd super 100.000 gelopen :thumbup:

en natuurlijk

ander interieur fire and ice (gewoon omdat we het mooi vinden)
grill
onderrand grill
17inch velgen
dikke bumpers
f&i logo's
golf gti op achterkant :tongue:
nieuwe schokbrekers
sigla chrome edition ramen 3x
andere knipperlichten
zacht dashbord
slotloze klinken
centrale vergrendeling

wat willen we er nog aan doen

heldere koplampen
groene raam met groene band
g60 lijstenset (dunne lijsten)
gti sticker om de achterraam
fire and ice klok
zal vast nog wel iets vergeten zijn :D

Madison
24-10-2010, 12:00
Wat zonde van de F&I dan he :(
Hij was toen ie hier stond in 2008 nog knap om te zien.

perojo
24-10-2010, 16:58
Wat zonde van de F&I dan he :(
Hij was toen ie hier stond in 2008 nog knap om te zien.

moet je hem niet vanonder bekijken gaten zitten erin onder de stoelen het is natuurlijk wel allemaal te lassen maar daar gaat zoveel tijd in zitten dat schiet waarschijnlijk niet op je maar je weet nooit met ons :screwy:

Madison
24-10-2010, 20:00
Haha,da's waar :tongue:
zitten er knappe dorpellijsten onder?

Madison
09-11-2010, 11:55
Hoe is het met de F&I?

perojo
14-11-2010, 00:46
Hoe is het met de F&I?

hoi zie je bericht nu pas welke f&i bedoel je :D

zaten geen dorpellijsten meer onder en ben er ook geen mee tegen gekomen anders had ik aan jou gedacht :thumbup:

hierbij wat leuke fotokes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXVMAD8L-D.jpg
kon het niet naar de sloop brengen haha

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3R8LEI7-D.jpg
daar gaat hij dan........

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YC6EPEDE-D.jpg

perojo
14-11-2010, 00:53
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGGHA3R3-D.jpg
hij word steeds mooier

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGOTSHUD-D.jpg

Vento Vice
14-11-2010, 08:36
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGGHA3R3-D.jpg

Die groene country op de achtergrond; wat zijn daar de plannen mee?
PS ik zag jullie 'gezocht'-advertentie op MP ;)

PEROJO is een samentrekking, neem ik aan. Waar staat het eigenlijk voor; PEter, RObert en JOhnny ofzo? :D

Madison
14-11-2010, 08:49
Ik bedoelde idd 72-LS-FX
Jammer dat ie zo rot was! :(

perojo
14-11-2010, 11:09
Die groene country op de achtergrond; wat zijn daar de plannen mee?
PS ik zag jullie 'gezocht'-advertentie op MP ;)

PEROJO is een samentrekking, neem ik aan. Waar staat het eigenlijk voor; PEter, RObert en JOhnny ofzo? :D

heyyy speurneus :cool:

da hedde goed gezien de country :D
lache hoor die 4x4 zeg van de week ff uitgeprobeert hij was helemaal bruin van de modder :giggle:

maarre die is ook te koop wij hebben hem net in laten voeren bij de rdw kenteken is al binnen ''dikke'' platen zitten er ook al op :thumbup:

hij is van 1992 bestuurderstoel is kapot
(zoek nog een net interieur voor wienig :D )
en moet hem nog apk laten keuren en dan kan ie mp op

perojo ja tis een apparte naam hè komt nie veel voor

staat voor mijn man en ik onze achternamen ;)

perojo
14-11-2010, 11:57
Ik bedoelde idd 72-LS-FX
Jammer dat ie zo rot was! :(

heyy ja idd was nog wel te maken maar dan moet je zoveel tijd erin steken en aangezien wij nog zoveel golfjes hebben staat waar we nog een hoop tijd in moeten steken hebben we besloten deze te slopen wat gelukkig zo gebeurt was :thumbup: en hebben we weer een hoop bruikbare onderdelen voor de golfjes die we aan het klaarmaken zijn

ga van de week ff kijken wat we overhouden en dan ff adverteren er zijn veel mensen die f&i onderdelen zoeken ;)

hoeist met jou golf ?
we zijn nu volop aan het zoeken naar een f&i 5 deurs voor ons zelf maar das ook moeilijk hoor zijn er niet veel meer :eek:

fijne zondag nog

groetjesssss :thumbup:

perojo
16-11-2010, 00:38
http://www.mijnalbum.nl/Album=H63J7MF7

m'n golffie toch maar verlaagt (zie laatste foto is ie klaar) heldere neus (alleen mistlampen nog) dunne lijsten set zit erop speciaal stuurke f&i klok enz enz. helemaal heppie zo haha

perojo
16-11-2010, 00:38
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA7MUAWJ-D.jpg

perojo
16-11-2010, 00:39
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LE4KIMC8-D.jpg

perojo
16-11-2010, 00:44
http://www.mijnalbum.nl/Foto-48FMN6XT-D.jpg

hoi,

heb de klok op de kop weten te tikken was nieuwsgierig of er meer van zijn gemaakt en wie er nog meer zo'n klok in de auto heeft zitten misschien?

wel leuk om te weten of ik mischien de enige ben ;)

let me know :D

Madison
16-11-2010, 00:44
Gaaf!
Ik ben al jaaaaren op zoek naar die tellerplaten!
Waar heb je die vandaan?
Ik weet dat er meer van zijn!
Zag het voor het eerst in 2002 in een F&I,van ene Johan uit Ede(toendertijd)
Die F&I bestaat helaas niet meer... :shake:
Of de andere F&I met die platen er nog zijn...geen idee.

perojo
16-11-2010, 00:48
Gaaf!
Ik ben al jaaaaren op zoek naar die tellerplaten!
Waar heb je die vandaan?

hey ja lache hè heb gelukkig de klok zo kunnen kopen

heb ook een oproepje geplaatst of iemand deze vaker gezien heeft en of er meerdere zijn :confused:

als het goed is gaan we van de week een 5deurs halen pfff tis wel tegen de poolse grens maja moet er wa voor over hebben hè ;) 15 uur rijden totaal

Madison
16-11-2010, 00:49
Da's idd een eindje toeren :tongue:
Maar is het vast waard :)

perojo
16-11-2010, 00:50
Ik weet dat er meer van zijn!
Zag het voor het eerst in 2002 in een F&I,van ene Johan uit Ede(toendertijd)
Die F&I bestaat helaas niet meer... :shake:
Of de andere F&I met die platen er nog zijn...geen idee.

kan deze goed van hem zijn geweest geen idee hoop dat ik de enige ben heb ik iets apparts :tongue: haha maar dat zal wel niet

wat vind je van me stuur :D

perojo
16-11-2010, 00:52
Da's idd een eindje toeren :tongue:
Maar is het vast waard :)

ik hoop het ziet er wel leuk uit op de foto's maar jammer genoeg ziet het er vaak mooier uit op de foto's dan in werkelijkheid maja we zien wel hebben we iniedergeval een paar leuke daagjes erop zitten :thumbup:

Madison
16-11-2010, 00:52
Johan Hulstein maakte geloof ik die tellerplaten :)
Hij heeft een F&I G60
(ff z'n naam opgezocht)

Dat stuur is mooi zo :)
Met een spuitbusje gedaan?

perojo
16-11-2010, 00:55
Johan Hulstein maakte geloof ik die tellerplaten :)
Hij heeft een F&I G60
(ff z'n naam opgezocht)
Dat stuur is mooi zo :)

oke lache hoop dat ik iest kan vinden of hij ziet me oproep of iemand die hem ook kent is wel leuk om te weten toch :thumbup:

maar mocht ik er 1 tegen komen weet ik dat ik bij jou moet zijn :D

ja lache hè het stuurtje eigen ontwerp haha dus heb ik weer iets apparts wat veel denk ik ook niet mooi vinden haha maar als ik het maar mooi vind

Madison
16-11-2010, 00:55
oke lache hoop dat ik iest kan vinden of hij ziet me oproep of iemand die hem ook kent is wel leuk om te weten toch :thumbup:

maar mocht ik er 1 tegen komen weet ik dat ik bij jou moet zijn :D
Haha thnx :thumbup:

perojo
16-11-2010, 00:59
Haha thnx :thumbup:

oke goodnight :thumbup:

perojo
16-11-2010, 01:02
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SCNICKR3-D.jpg

Vento Vice
16-11-2010, 09:15
Leuk project geworden; lekker combineren wat jij leuk vind! :thumbup:
Persoonlijk had ik die onderste grillspoiler verwijderd; maakt het front iets te druk..., maar het is jouw ding.
Maar voor de rest: genoeg ge-fire-and-ice-'t om welkom te zijn op de volgende Fire and Ice mini-meet 2011, denk ik!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA7MUAWJ.jpg

Is het trouwens een echte GTI, zoals achterop staat?

Madison
16-11-2010, 11:08
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SCNICKR3-D.jpg
:rock: Zou ik 'm een keer kunnen bezoeken?

perojo
16-11-2010, 11:59
Leuk project geworden; lekker combineren wat jij leuk vind! :thumbup:
Persoonlijk had ik die onderste grillspoiler verwijderd; maakt het front iets te druk..., maar het is jouw ding.
Maar voor de rest: genoeg ge-fire-and-ice-'t om welkom te zijn op de volgende Fire and Ice mini-meet 2011, denk ik!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA7MUAWJ.jpg

Is het trouwens een echte GTI, zoals achterop staat?

bedankt voor je reactie :thumbup:
nee tis op dit moment gewoon een 1.6 automaat (was een 1.3 schakel) heeft toen dit ingebouwd omdat we dit hadde liggen met weinig km en ik automaat wou hebben we hadden al een 16v pl motor maar konden hem goed verkopen dus dies weg anders had me man die denk ik erin gebouwd :D

maargoed wie weet wat ie nog tegenkomt met z'n verzameling van golfjes 2 :confused:

nee ik vind het wel goed zo dalijk lekker gas erin en belasting vrij rondtoeren op gas haha vind het wel lache iedereen oooo is da een gti :D :D :cool:

en ik vind F&I gewoon mooi dus vandaar de bekleding,emblemen,stuur,klok tis alleen een witte maar hij heeft zat paarse staan die ik elke dag zie en deze rijd gewoon super :cool: ik vind hem super leuk haha

perojo
16-11-2010, 12:01
:rock: Zou ik 'm een keer kunnen bezoeken?

heyy jaa tuurlijk je bent van harte welkom koffie,thee,fris staat klaar :thumbup:

GTI_Venlo
16-11-2010, 14:23

heb ook een oproepje geplaatst of iemand deze vaker gezien heeft en of er meerdere zijn :confused:

als het goed is gaan we van de week een 5deurs halen pfff tis wel tegen de poolse grens maja moet er wa voor over hebben hè ;) 15 uur rijden totaal
waar vind je die wagens :screwy: :eek:
want ik vind zo'n fire and ice ook wel leuk voor dagelijks :D

Madison
16-11-2010, 21:09
heyy jaa tuurlijk je bent van harte welkom koffie,thee,fris staat klaar :thumbup:
Goed zo :)
Even kijken wanneer er tijd is...

Vento Vice
16-11-2010, 22:31
waar vind je die wagens :screwy: :eek:
want ik vind zo'n fire and ice ook wel leuk voor dagelijks :D
Elke dag 'fire' en 'ice' als zoekwoorden intikken op marktplaats en je ziet (nu nog wel) een paar exemplaren...

Teller komt waarschijnlijk hieruit: (ik weet het eigenlijk wel zeker! :tongue: )
http://members.chello.nl/j.hulstein3/images/JOHAN/9.JPG
>>> Kijk maar 's naar de gehele auto op deze site (http://members.chello.nl/j.hulstein3/)<<<
(wel een beetje verouderde site, maar Madison's fire staat er ook ergens op!)

@ Maddie:
Dit soort dingen moet je dus niet zoeken, maar zelf maken!!!
(...of toevallig 's tegenkomen)
Het is al eens eerder gezegd: alleen met eigen creativiteit maak je iets unieks! ...of je moet veel willen betalen aan andere creatievelingen...
PS: doe eens een bod op mijn unieke kussentjes: ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/fi1001kussentjes.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/fi1002FandI-kussentjedetail.JPG

HannoverEdition
16-11-2010, 22:53

Pfff 15 uur rijden voor een 5 drs Fire&Ice......... :screwy:
en normaal halen (lees stelen) de polen hier de auto's vandaan,nu haal jij daar 1 weg :D:D
jeetje wist niet dat ze zo zeldzaam waren.... :confused: :D
wat voor uitvoering is het als ik vragen mag? GTI of gewoon een ''normale'' 1.8?

perojo
21-11-2010, 01:40
Elke dag 'fire' en 'ice' als zoekwoorden intikken op marktplaats en je ziet (nu nog wel) een paar exemplaren...

Teller komt waarschijnlijk hieruit: (ik weet het eigenlijk wel zeker! :tongue: )
http://members.chello.nl/j.hulstein3/images/JOHAN/9.JPG
>>> Kijk maar 's naar de gehele auto op deze site (http://members.chello.nl/j.hulstein3/)<<<
(wel een beetje verouderde site, maar Madison's fire staat er ook ergens op!)

@ Maddie:
Dit soort dingen moet je dus niet zoeken, maar zelf maken!!!
(...of toevallig 's tegenkomen)
Het is al eens eerder gezegd: alleen met eigen creativiteit maak je iets unieks! ...of je moet veel willen betalen aan andere creatievelingen...
PS: doe eens een bod op mijn unieke kussentjes: ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/fi1001kussentjes.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/fi1002FandI-kussentjedetail.JPG

heyy vento vice,

superrr goed gevonden dat is idd de klok mooi zeg
we zijn afgelopen nacht om 04u vertrokken en zijn om 10.30 s'avonds thuis gekomen pffff een hele rit maargoed wel een f&i 5-deurs rijker

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B7KGEAFR-D.jpg

perojo
21-11-2010, 01:43
Pfff 15 uur rijden voor een 5 drs Fire&Ice......... :screwy:
en normaal halen (lees stelen) de polen hier de auto's vandaan,nu haal jij daar 1 weg :D:D
jeetje wist niet dat ze zo zeldzaam waren.... :confused: :D
wat voor uitvoering is het als ik vragen mag? GTI of gewoon een ''normale'' 1.8?

hey ja hahaha erg hè ja ze zijn echt zeldzaam aan het worden 5 deurs f&i die er goed uitziet voor zijn leeftijd :thumbup:

het is wel een luxe met 4 electrische ramen en orginele cv een gt uitvoering een 1.8

hier van een foto dit is ie vandaag gehaald

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B7KGEAFR-D.jpg

Vento Vice
21-11-2010, 08:29
Vriendelijk verzoekje:
Het zou leuk zijn als jullie een beetje vertellen hoe het invoeren een beetje in zijn werk gaat... bijv.:
Moest-ie wel op jullie naam worden overgeschreven of kocht je hem zonder kenteken? En hoe gaat het vervolgens in z'n werking? APK? RDW?

Wel mooi zo, 'met elektrieke raampies en cv'! :thumbup:
De vijf-deurs zijn idd schaars, dus ik hoop dat jullie hem de orginele achterlichten en Estoril-velgen terug geven?
(oftewel: terug naar de fabrieks-staat èn verlagen, that's all...)
En dan niet verkopen aan een vriend, maar zelf koesteren tot Sint Juttemmus ;)
Zorg dat-ie iig klaar is vóór de Frisian fire and ice-meet in 2011 :tongue:

Ik zou dus zeggen: start meteen een nieuw topic met dit project, met veel foto's, dan kunnen we het allemaal volgen en zal je zeker vele positieve reacties ontvangen. (...maar plaats hier WEL even een linkje, natuurlijk!)

Goed bezig, jullie!

perojo
21-11-2010, 20:06
we zagen hem te koop staan op internet op een buitenlandse site achteraan in duitsland chemnitz na wat email en sms/bel contact hebben we met elkaar afgesproken de jongen had de papieren al geregeld zodat wij hem zo mee konden nemen op de auto-car (want daar mag je niet rijden met groene platen) nu hebben we hem hier in nederland staan zonder kenteken omdat we die eerst moeten invoeren bij de auto moeten natuurlijk wel de invoer papieren bij zitten zoals fahrzeugschein en fahrzeugbrief
dit is wel handig om door te lezen http://www.cartuning-guide.com/auto-importeren.html of zoek via google op auto inporteren uit duitsland

we gingen van te voren eerst naar een golf 2 flair kijken van 6/86 in braunswijk (D) moest van 1ste eigenaar zijn en in nieuwstaat verkeren nou wij komen daaraan zwaar aso's gewoon handelaren met 10 man stonden ze om ons heen ja zegt een man ik heb de auto verkocht aan mensen uit holland dus ik zeg ja dat zijn wij wij hebben gister met u gebeld u weet wij zouden om 04.u snachts vertrekken om tussen 09.u en 10u bij u zijn nou wij waren daar dus netjes om 9u ja zegt ie ik heb me vergist iemand heeft geld overgemaakt op mijn rekening ja zeiden wij wij hebben hem gekocht wij komen hem nu ophalen ja zegt die man voor 200 meer mag je hem opladen (is gewoon echt een vieze verkoop truck) dus ik (joyce) liep meteen aan ja daag ik zo willy kom we gaan en hun verbaasd kijken en we reden aan zonder golf flair :mad: ik was zo boos 1ste eigenaar nou zo zag ie er niet uit en prive aanbieder ik had met hem gebeld ja is van mijn oom ja daaaag
:screwy:

toen ging onze rit verder naar de f&i 5 deurs gelukkig waren dat vriendelijke mensen (voor duitsers dan) en gelukkig viel deze ook niet tegen tis natuurlijk geen nieuwe maargoed dat is normaal voor die prijs :thumbup:

hij is verlaagt maar heb verder nog niet gekeken hoe of wat de donkere achterlichten (van die heldere vind ik ook wel netjes)

:cool: willy heeft eindelijk zijn 5deurs

er lagen trouwens ook een complete fire and ice matten set in incl. kofferbak mat die heb ik al afgetrocheld van willy :D

en een mooie bassbox met versterker das ook wel leuk voor in m'n golfie ala joyce :thumbup:

oja en mooie zonneklepjes ik zal er morgen is een foto van maken is ook iets speciaals graffetie gespoten een golf 2 staat erop :cool:

als ik meer tijd heb maak ik wel een nieuw linkje :thumbup:
maar nu zijn jullie al weer wat op de hoogte

Vriendelijk verzoekje:
Het zou leuk zijn als jullie een beetje vertellen hoe het invoeren een beetje in zijn werk gaat... bijv.:
Moest-ie wel op jullie naam worden overgeschreven of kocht je hem zonder kenteken? En hoe gaat het vervolgens in z'n werking? APK? RDW?

Wel mooi zo, 'met elektrieke raampies en cv'! :thumbup:
De vijf-deurs zijn idd schaars, dus ik hoop dat jullie hem de orginele achterlichten en Estoril-velgen terug geven?
(oftewel: terug naar de fabrieks-staat èn verlagen, that's all...)
En dan niet verkopen aan een vriend, maar zelf koesteren tot Sint Juttemmus ;)
Zorg dat-ie iig klaar is vóór de Frisian fire and ice-meet in 2011 :tongue:

Ik zou dus zeggen: start meteen een nieuw topic met dit project, met veel foto's, dan kunnen we het allemaal volgen en zal je zeker vele positieve reacties ontvangen. (...maar plaats hier WEL even een linkje, natuurlijk!)

Goed bezig, jullie!

Madison
21-11-2010, 23:24
Leuke F&I :thumbup:
Het was vast de moeite waard

Vento Vice
22-11-2010, 19:49
goed mensen! meer picca's! (en bedankt voor de PM...)

perojo
22-11-2010, 22:16
Leuke F&I :thumbup:
Het was vast de moeite waard

heyy haha dank u ja was zeker de moeite waard gelukkig wel anders waren we helemaal voor niks gegaan wel mooi uitzicht gehad natuurlijk maar daar doen we het niet alleen voor hè :thumbup:

Madison
25-11-2010, 00:33
Ik vond nog een oude foto van de F&I 72-LS-FX in Katwijk
zo was hij dus in 2006
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VZI3DFFD-D.jpg

Madison
22-04-2011, 22:39
Weer ff geleden...hoe gaat het nu???

HannoverEdition
23-04-2011, 07:30
ja en jullie hadden ook een Golf Rallye gekocht........(staat evt ook alweer te koop zag ik op MP?) maar hoe is het daarmee?

en foto's van de Rallye doen het altijd goed hier op het forum hoor .....;)

alsmede een foto van de uitdraai van dat motorvermogen (http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=1092876&postcount=410) van deze Rallye :eek: ...... :D :thumbup:

Ralf Oppers VWTB
30-08-2011, 15:34
http://www.mijnalbum.nl/Foto-48FMN6XT-D.jpg

hoi,

heb de klok op de kop weten te tikken was nieuwsgierig of er meer van zijn gemaakt en wie er nog meer zo'n klok in de auto heeft zitten misschien?

wel leuk om te weten of ik mischien de enige ben ;)

let me know :D

Dit mysterie is in ieder geval opgelost, ik ben namelijk degene die ze gemaakt heeft ;)

Johan Hulstein heeft ze destijds van mij gekocht, net als Michel van Dijk.
En inmiddels Madison, Willy en Joyce ook.
Dus voor degene die ze nog zoeken : PB maar
Heb ook witte F&I tellers, en ook voor 16v. En vraag er maar 7 euro per setje voor......

Wel mooi om ze in een auto te zien zitten :D

Vento Vice
30-08-2011, 17:49
...en jij verkoopt ze ook via MP?

Ralf Oppers VWTB
30-08-2011, 19:35
Ja