PDA

View Full Version : PL niet meer willen aanslaan na koprevisie

Campion
01-08-2010, 11:58
heb net mijn kop gereviseerd, nieuwe rotor, verdelerkap, klopsensor. Maar wil met geen mogelijkheid aanslaan.

Draai voor mijn brandstoffilter de leiding los, en er komt geen brandstof uit. Mijn ervaring is dat het hier uit moet spuiten. Kortom geen brandstofdruk dus.
Mijn hoofdpomp draait, bij het aanzetten van contact.
De pomp in de tank draaide niet. Kreeg geen spanning. Relais eruit gehaald en een jumper ertussen gezet. Pomp in tank draait nu wel, hoofdpomp ook. Starten.... geen enkele kick. Helemaal niks. Voor filter weer losgedraaid en geen brandstof.
Wat kan het nog zijn??

Vorige week nog 15 km met de auto gereden zonder probleem.

Alberto
01-08-2010, 12:00
benzine leiding om gedraaid ?
retour op aanvoer ?

Campion
01-08-2010, 12:03
nee, heb qua benzine leidingen alleen de leidingen op de injectoren losgehad. Voor de rest niet aangezeten :shake:

Heb wel de koolstoffilter en toebehoren verwijderd en die vacuumleidingen dichtgemaakt. Maar dat kan het niet zijn toch? (ontluchting vanaf tank is nog wel open....)

net nog even gestart zonder tankdop maar nog steeds geen enkele kick en geen brandstofdruk....

Campion
01-08-2010, 13:27
pomp in de tank eruit gehaald en in een bak benzine gelegd op een accu aangesloten en er kwam een beste straal uit...

dus toch de hoofdpomp geen opbrengst meer ineens???

Campion
01-08-2010, 13:52
krijgt toch druk tot na het filter maar niet richting injectoren

Campion
01-08-2010, 14:04
na wat starten met een jumper over het brandstofrelais, en met een magneet de weger omhoog halen, geeft hij af en toe wel een kick, maar slaat nog niet aan, 1 keer bijna...

wat kan het nou zijn ??????

ook zo gestart en 1 voor 1 de leidingen boven de spinnenkop los gedraaid, en daar kwam geen brandstof :screwy:

Campion
01-08-2010, 14:19
WTF hij doet het... en ik heb helemaal niks gedaan. Ineens starten lopen...

word helemaal gek hier!

yuli
10-08-2010, 12:16
waarschijnlijk last gehad van lucht in de leidingen.

Campion
10-08-2010, 14:57
heb me ook al laten vertellen dat de hydro-stoters eerst vol moesten