PDA

View Full Version : goedkope vw t2 interieur panelen en zwarte middenbank.

thies7
09-04-2010, 20:02
hallo!

heb net op internet op een engelse site,prefab triplex kale panelen (www.justcampers.com) voor de complete bus gevonden die ik graag wil aanschaffen voor in mijn legergroene T2b uit 1979, maar ze shippen ze niet buiten de UK.Weet iemand een nederlandse leverancier die ze ook zo goedkoop en al op maat gemaakt aanbied?

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede zwarte middenbank..iemand een in de aanbieding?

thanx alvast...

Rob g60
09-04-2010, 22:47
kan spul val just campers wel hier krijgen als je wilt moet wel ff de prijs opvragen laat maar ff weten wat je wilt hebben.

thies7
12-04-2010, 23:14
kan spul val just campers wel hier krijgen als je wilt moet wel ff de prijs opvragen laat maar ff weten wat je wilt hebben.

hey rob

eigenlijk heb ik voor het complete bus interieur binnenplaten nodig,dus alle mdf panelen ook voorin...ze hebben ze op de website als pakket aanbieding voor 100 english pounds +bevestigingspinnen.

maar hoe kan je ze hier krijgen als ze niet buiten de uk shippen,doen ze dat alleen via bedrijven?!en is er verder niemand die ze verkoopt in nederland, lijkt me toch een uitkomst,was al bijna zelf begonnen met zagen!..

Laat me maar weten hoeveel het zou moeten kosten,kijk ik of k het doe..

tanx alvast

thies7
10-05-2010, 20:15
Bank via marktplaats gevonden uit 77' voor 50 euri en net alle binnenpanelen besteld via busok, langleve het internet!!