View Full Version : Hoeveel moet je ongeveer voor een enkelkabine neerlegen?
Alexdundee
10-12-2004, 14:15
ploon enig idee, heb er eentje op het oog!
Bussie komt zo
10-12-2004, 14:18
ploon enig idee, heb er eentje op het oog!
In wat voor staat heb je het over??
en ik neem aan dat je een spijl bedoelt..
volksfahrer.nl
10-12-2004, 14:27
Zonder foto zou ik zeggen ergens tussen de 500 en 10.000 euro.
Alexdundee
10-12-2004, 15:51
A.P.K tot maart volgend jaar, '63 verlaagd, empi's 1600cc leer interieuer, strak en harde balken!
http://i3.ebayimg.com/02/i/02/f3/36/be_1_b.JPG
een duizendje of 6 toch wel denk ik. als het onderhand al niet meer geworden is.
single cabs waren vroegha niet echt gewild en dus goedkoop, maar tegenwoordig is alles met een spijltje gewoon duur. (ik heb de mijne nog in guldens afgerekend)
volksfahrer.nl
10-12-2004, 16:31
Zeker 6000, vooral in de UK.
En als tie echt zo mooi is (geen roest e.d.) eerder 7500.
Er stond nog een projectje op e-bay voor weinâg ;)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9873&item=4504597065&rd=1
ps,deze aanbieder is niemand minder dan Kieft & Klok,die tenslotte ook van hun "troep" afmoeten.
Jammer dat hun "troep" (lees deze enkelcabine) wel voor 2250 op hun site geadverteerd stond :(
Jeroentjuh
10-12-2004, 17:45
Ik wil er ooit ook nog 1, maarja kan ik nu al wel beginnen met sparen.....
Beetlefreak
10-12-2004, 18:21
En dan moet je nog langer sparen, want die dingen worden alleen maar duurder!!
Alexdundee
10-12-2004, 21:20
kieft en klok
http://i11.ebayimg.com/01/i/02/d6/ee/39_12_s.JPG
Dat is wel een verschilletje...hahaha.
Ja die hier te koop is ziet er goed uit man...Maar ik kan er maar eentje tegelijk rijden, dacht zo om in de winter dan in de enkel cabbine te rijden en in de zomer lekker kamperen in me campertje.......of ben ik een beetje te veel aan het dromen!
Maar ja , Bedankt voor jullie steun , ik wist dat ik op jullie kan rekenen, ik laat het wel horen wat het geworden is ,Maandag... :cool:
Die kan zo naar pimp my ride!! WHAHA
Tsja in een enkelcabine kun je ook slapen of niet Ploon?! Alleen in de winter een spijlbusje rijden, nej dat zou ik niet doen. Heb een paar weken terug m'n 3 enkelcabines weer geschorst voor de winter... en in m'n japanese koektrommel gestapt...
Maar enkelcabines kicken echt wel vind ik! Die op de foto is wel mooi op een afstand... alleen die pilaren onder het afdekzijl vind ik niet zo strak, maar die empi's en een beetje drempelvrees doen hem wel goed! Doen!
@ Lunatik, er staat in de Leeuwarder Courant van vandaag (zaterdag) ook een stuk in over Pimp my ride, dat hebben ze hier ook gedaan laatst en toen hebben ze een oude Mercedes (ong. 1971) gepimped. De eigenaresse (jaja) deed veel met kinderenzorg ofzo, dus ze was wel blij met de dvd en playstation 2 haha!
tentje er op, matras er in en het ligt beter dan welke camper.
hou er wel rekening mee dat als je een zeiltje over de laadbak spant dat de boel binnen no time vol regen water staat. in 1 keer volgas wegrijden geeft trouwens wel een leuk effect :-)
de kachel in een single cab werkt wel erg goed! mijn eerste rit in die bus ooit was op een mooie zonnige dag, bleek de kachel vol open te staan en ik kon maar niet vinden hoe hij uit moest. leek wel een sauna op wielen, zelfs met alle ramen open :-)
HAHA ja dat bemerkte ik ook, de kachel in een enkelcabine hoeft minder m3 op te warmen en daardoor is het relatief snel warm in een enka, als je kachelsysteem tenminste up to date is!
Volkswouter
12-12-2004, 14:10
Alex,gewoon aanschaffen en redden die enkelcabine!!! :D
Alexdundee
12-12-2004, 16:13
Man O Man........Hij is verkocht...het was op EBAY, en is £200.oo over mijn max bid gegaan...man O man had ik nu maar een beetje meer geboden, Hij is verkocht voor £3700.00
Hier is de Ebay URL: Ebay singleCab. (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4508952066&ssPageName=STRK:MEDW:IT)
Maar ja, ik moet dan nog steeds in mijn corsatje rijden in de winter!
sja ........ da's altijd jammer ...... maar ja je hebt in iedergeval een mooi T shirt en een leuk spel met een split busje . :wink:
zonde, dat was niet al te duur geweest!
Beetlefreak
12-12-2004, 22:02
Whoooaaa..... die jetpipe :tongue: :biggrin:
Alexdundee
13-12-2004, 13:51
sja ........ da's altijd jammer ...... maar ja je hebt in iedergeval een mooi T shirt en een leuk spel met een split busje . :wink:
Jij heb naar mijn HISTORY gekeken... ;) dat doe ik ook altijd, even kijken wat ze nog meer gekocht hebben! hahaha.
maar ja volgende keer beter.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.