PDA

View Full Version : woooooooot m'n eerste ruzie of VWF

Tjaap
09-01-2004, 15:25
naar aanleiding van dit plaatje

http://www.clubs.nl/ClubsData/225221/incoming/T.jpg

kreeg ik deze PM:

Pas op:

Peanut,

Ik snap de bijbedoeling van je foto, let op je commentaar en opmerkingen!!! Wij willen het hier gezellig en welkom behouden voor iedereen! Bij deze een officiele schriftelijke waarschuwing. let op je uitlatingen!

Raoul namens VWForum team

mijn reactie:

en als goede mod stuur je me dan een link naar de foto die al of niet verwijderd is... want ik heb geen idee waar het over gaat

frustratie van zijn kant:

Ben geen mod. En ik heb het over BA Baracus (hoeveel plaatsjes heb je geplaatst in het forum van die aard? 1!) & je uitlating in I.C.E.

mijn reactie:

DISCUSSIEFORUM????

is verdikkie een mening.... (jaja, verdomme word er zelfs in verdikkie veranderd)

ik wacht de reactie af....
ban binnen 1.5 dag????

Tjaap
09-01-2004, 15:31
reactie:

Tuurlijk, en ik waardeer je mening net als een ander. Kijk, wanneer iemand vooooooool trots laat zien hoeveel liefde hij heeft gestopt in het modificeren van zijn bolide naast de bloed zweet en tranen en afgezien van het geld, en hij krijgt dat een opmerking verschrikkelijke lampen en bumper... Niet echt leuk...
Meningen staan we op! Verwachten we ook, maar een formulering als is niet mijn smaak of had ik niet gekozen, vind ik niet mooi etcetcetc... dat was toch veel vriendelijker en socialer geweest??? Kan je ons hierin vinden?

mijn antwoord:

dus als ik had gezegd

bumpers en lichten VIND ik verschrikkelijk is het goed??

kom op meningen verschillen en als je niet tegen kritiek kan plaats je geen foto's van je wagen....

moeten we dan na een fotopost 3 pagina's lang oh en ah gaan zitten roepen?

bovendien geef ik hem zelfs nog een compliment voor z'n nette install.

Tjaap
09-01-2004, 15:39
Men plaatst een foto wegens trots. En verwacht dan ook reacties. Ook negatieve! Maar negatief is; vind ik niet mooi ed. niet verschrikkelijk!!! vind ik niet mooi is je mening net zo duidelijk als vind ik verschrikkelijk! JE vind het niets, duidelijk, maar zo'n drukkende uitlating als verschrikkelijk vind ik tact- & stijlloos! Had je wel hoger ingeschat Harry

reactie:

zwart/wit rood/wit zwart/rood = mooi
originele lampen = netjes
blauw-groen-geel = lelijk
altezza = verschrikkelijk

zie je het gebruik als overtreffende trap?

ik vind ze niet lelijk, ( ja ok die bumper is lelijk) ik vind die lampen verschrikkelijk

Volksforum_Team
09-01-2004, 18:37
Nöken ?

Lekker duidelijk die regels daar ..
Wat een schimmelzwamgelul zeg

MaceNL
09-01-2004, 18:41
I pitty the fool who mods vwforum.nl

Marcski
09-01-2004, 18:42
Whoehahaha, go japie