PDA

View Full Version : Stuurbekrachtiging 32b

Arne
18-10-2009, 12:12
Wie weet wat allemaal aan moet worden gepast om stuurbekrachtiging in een 32b te bouwen? Is het simpelweg een servo stuurhuis en olievaatje monteren of meer?

Gijs
18-10-2009, 15:00
Je bent toch geen mietje? :tongue:

Jurgen Santana
18-10-2009, 15:29
Ik zou ook een pomp monteren:D

Bij mij zit er stuurbekrachtiging van een Audi Coupe op.
Volgens ETKA heeft een 32b met stuurbekrachtiging ook andere fusee's. Maar aangezien mijn stuurbekrachtiging door de zoon van de vorige eigenaar is ingebouwd zou ik niet weten of die bij mijn Santana zijn gewisseld.

Arne
18-10-2009, 16:35
Je bent toch geen mietje? :tongue:

:gay:

:D

Was gewoon benieuwd, zag een setje op Ebay :)

Arne
18-10-2009, 16:36
Ik zou ook een pomp monteren:D

Bij mij zit er stuurbekrachtiging van een Audi Coupe op.
Volgens ETKA heeft een 32b met stuurbekrachtiging ook andere fusee's. Maar aangezien mijn stuurbekrachtiging door de zoon van de vorige eigenaar is ingebouwd zou ik niet weten of die bij mijn Santana zijn gewisseld.

Tot een bepaalde serie zijn de fusees gelijk dacht ik....De pomp is idd ook wel makkelijk :redface: . Jammer dat er nooit echt complete sets aan worden geboden.

Rallyegek
19-10-2009, 14:50
de fuseekogels zijn dikker
Stuurkogels weet ik niet

Zollie
23-10-2009, 14:36
ha

ik heb laatst een complete set gescoord met subframe :) de fusees zijn zeker anders, ze staan iets meer naar voren. zo ook de stabi stang, andere vorm.
dan heb ik het stuurhuis en pomp voor 4cil. en de hele stuurinstallatie meegekregen, niet echt duidelijk nog of die nou zo anders is eigenlijk... :)

Arne
23-10-2009, 18:02
Denk dat ik t maar lekker eruit laat, heb net na 2,5 maand weer eens een rondje gereden en hij stuurt licht zat :D