Log in

View Full Version : GTI 16v PL Help!

BartO
18-06-2009, 21:44
Hee,

Ik heb egt hulp nodig van iemand die veel verstand heeft van 16v gti's motorcode PL..

Ik heb samen met me maat de motor kompleet gereviseerd/gerestaureerd, maar nu hij eindelijk in elkaar zit slaat hij niet aan :confused: hij vonkt maar krijgt geen brandstof! op alle leidingen van de spinnekop staat druk alleen niet op de injector leidingen :mad: er staat spanning op de spinnekop stekkers weet alleen niet wat de waardes horen de zijn.. ook heb ik al gecontroleerd of de aanvoer en retour niet om zijn gedraait..

Heeft iemand ideeen??? AUB ik kom er niet uit en ben al 3 weken aan t kloten (hij vonkte namenlijk ook niet) de spinnekop is niet open geweest maar heeft wel 2 maanden droog gelegen in een doos... en er zitten KR leidingen op, met de injectors van de PL...

Groeten Bart

http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/8/3/143.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/0/8/3/13042009446.jpg

kb2
19-06-2009, 18:24
Ik zou redbull ook hier van het forum ff en pb sturen.Hij rijdt ook een pl en is er en heeft deze ook zelf in onderhoud.Misschien dat hij wat antwoorden heeft voor je.

Mitta
19-06-2009, 18:29
Hee,

Ik heb egt hulp nodig van iemand die veel verstand heeft van 16v gti's motorcode PL..

Ik heb samen met me maat de motor kompleet gereviseerd/gerestaureerd, maar nu hij eindelijk in elkaar zit slaat hij niet aan :confused: hij vonkt maar krijgt geen brandstof! op alle leidingen van de spinnekop staat druk alleen niet op de injector leidingen :mad: er staat spanning op de spinnekop stekkers weet alleen niet wat de waardes horen de zijn.. ook heb ik al gecontroleerd of de aanvoer en retour niet om zijn gedraait..

Heeft iemand ideeen??? AUB ik kom er niet uit en ben al 3 weken aan t kloten (hij vonkte namenlijk ook niet) de spinnekop is niet open geweest maar heeft wel 2 maanden droog gelegen in een doos... en er zitten KR leidingen op, met de injectors van de PL...

Groeten Bart

Wat is het nou :confused:

Blok/bak zien er trouwens wel erg goed uit :thumbup:

kb2
19-06-2009, 18:37
Wat is het nou :confused:

Blok/bak zien er trouwens wel erg goed uit :thumbup:

De ene zin is in tegenwoordige tijd en de andere zin is in verleden tijd.

Dus hij vonkt nu wel,maar eerst nog niet vandaar dat hij al 3 weken aan het kloten is. :thumbup: :D

MORREN
19-06-2009, 20:57
En als je het test met de originele leidingen?

Met dit soort dingen is het gewoon nalopen tot het punt waar het fout gaat, in dit geval de leidingen of de injectoren omdat je zegt dat er wel druk/brandstof uit de spinnekop komt.

BartO
21-06-2009, 15:47
Hee

Ja sorry voor de wazige tekst, voor jullie taal deskundige :thumbup:
ik was er gewoon niet helemaal bij tijdens t typen ;)

geen goed nieuws nog... hij doet nog steeds nix... ik ben bang dat de spinnekop overleden is, omdat ie zolang heeft gelegen zonder dat ie "afgesloten" was...

Ik ga morgen avond weer verder en woensdag avond komt er een ''Die hard'' Golf 2 liefhebber/kenner/monteur :thumbup: dus als ie t doet geef ik een feestje!!

Laters Bart

Freestylejurgen
22-06-2009, 11:21
Meestal zit zo'n probleem in een erg klein hoekje. Ik had zelf vorige week aan mn blok liggen kloten...wilde starten en toen sloeg hij ook niet aan. GODVER!!! Na veel zoeken, schelden, sigaretjes en wat bier...er was een draadje los gegaan van de bobine....
Misschien is het een kleine tip?
Succes ermee!