View Full Version : [GEZ] Velgen golf2
Pedaalemmer
26-10-2004, 14:59
Ik ben opzoek naar nieuwe velgen voor mijn golfje 2 hij is 60/40 verlaagd en zoek dikke velgen maar geen velgen die mijn wielkast groter proberen te schaven.
Heb al veel rondgekeken en zoek 15" of 16" velgen Heb je iets leuks voor me laat het me weten de staat maakt in princiepe niet uit zolang ze maar niet krom zijn!
wie o wie?
Christiaan
26-10-2004, 15:22
heb nog wel iets voor je in de aanbieding :p BBS????
ik heb nog wel wat voor je: oz-optima, dat moest de opvolger van de volceno worden maar ze zijn maar 1 jaar in produktie geweest. Zeer uniek dus! in 5 jaar tijd heb ik ze nog maar 2 keer op een meeting gezien ze zijn 15 inch en de et waarde is het zelfde als standaart velgen schaven dus nooit aan , even schuren spuiten en ze zijn zo goed als nieuw!
Pedaalemmer
26-10-2004, 21:24
@chris: verkoop je ze dan???
@Lowghia: heb je een foto van de velgen?
Christiaan
26-10-2004, 21:38
Als ik er een leuk bedragje voor kan vangen, waarschijnlijk wel ja, maar ben er nog neit helemaal uit.....
niet eerder als zondag denk ik :frown: ik had ze onder een rode polo 6n maar ik dacht dat ze onder een golfje 2 beter stonden. 1 heeft schade gehad maar heb hem naar de velgendockter gebracht dat heeft mij een lieve duit gekost maar dan weet je weer wat je hebt!
mijn ACT heb je voor 200 euro gericht, en dan zijn alle 4 kaarsrecht! nieuwe banden liggen er om, en ze zijn al een eind op weg om te polijsten...
dit is de foto van de oz velgen :wink:
Pedaalemmer
01-11-2004, 09:05
Wat kosten die oz`s?
ik zat te denken aan 200, zit aan alle vier geen stoeprand schade aan het is puur de steenslag wat waar ze last van hebben. het zijn velgen met een dubbele steek.
Pedaalemmer
04-11-2004, 13:33
schuren en spuiten? heb je foto`s dan van de slechte plekken want ze zien er niet beroerd uit?
Op die foto zie je wel wat plekken op de gepolijste rand, als dat de slechte plekken zijn, valt het idd. wel mee
ik heb nog centra's in de aanbieding. opknappertjes dat wel
Christiaan
04-11-2004, 15:05
Heb ook nog BBS'jes voor je :p
Op die foto zie je wel wat plekken op de gepolijste rand, als dat de slechte plekken zijn, valt het idd. wel mee
die moet je dus afdraaien , dat is alu corrosie onder de lak , zit tot 1mm in het velgbed.
uitschuren gaat niet.
Maar dan is het toch gewoon een kwestie van, lak dr af halen met afbijt (oid) en dan polijsten?
Naja is misschien ook wel veel werk, :D
het valt allemaal wel mee hoor, ik denk dat het erg oppervlakkig is. het is omdat ik nu een karmann ghia heb gekocht en daar passen deze velgen niet echt onder anders had ik ze zelf wel opgeknapt!!
sja , weet er natuurlijk niet zoveel van , maar tis natuurlijk altijd te proberen .
sja , weet er natuurlijk niet zoveel van , maar tis natuurlijk altijd te proberen .
haha, stelt echt niet veel voor hoor ;) je zou het eens moeten proberen misschien vind je het wel leuk
:D
nee, lijkt me niets ,heb het trouwens veel te druk met m'n hobby.
Christiaan
04-11-2004, 22:43
nee, lijkt me niets ,heb het trouwens veel te druk met m'n hobby.
1-0 :biggrin:
Pedaalemmer
05-11-2004, 16:14
die moet je dus afdraaien , dat is alu corrosie onder de lak , zit tot 1mm in het velgbed.
uitschuren gaat niet.
Peter PM mij eens wat het kost om dat setje velgen weer als nieuw te krijgen!
Pedaalemmer
05-11-2004, 16:15
@chris...hoeveel miljoen moet jij voor je velgen hebben?
Christiaan
05-11-2004, 17:34
@chris...hoeveel miljoen moet jij voor je velgen hebben?
voor 1 miljoen euri kom ik ze bij je thuis brengen, en schroef ik ze ook nog onder je golf :p
Je had ook ff in het te koop gedeelte kunnen kijken....... (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5715)
afgedraaid en gepolijst € 45 per stuk
Pedaalemmer
11-11-2004, 17:03
Iemand nog leuke 16" in de aanbieding?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.