PDA

View Full Version : Schade door krantenbezorgert

T!m
05-05-2009, 18:45
Van ochtend stap ik onze oprit op, en zie ik tot mijn schrik een sliert op het spatbord van mijn lieve oude mk2 :) . In eerste instantie dacht ik vogelpoep, maar toen ik er een maal naast stond bleek het een "groef" te zijn. De kras zit diep in het metaal van de wielboog, en loopt door tot op de deur.

Dit is dus het gevolg van een krantenbezorger die met een mp3 op z'n kop roekeloos tussen de auto's door knalt :shake:

Ik heb inmiddels al met het dagblad contact gehad en hen aansprakelijk gesteld. Nu is het afwachten op verdere reactie.

http://img162.imageshack.us/img162/4760/afbeelding4491.jpg

http://img162.imageshack.us/img162/373/afbeelding4501.jpg

Fire&Ice Koekie
05-05-2009, 18:55
goh dat is kloten zeg!.

weet je wel zeker dat het de goede krantenbezorger is of is er maar 1 krant?

is de wielrand niet van kunstof dan?

je kunt me pme als je schade herstel nodig bent.
voor weinig ;)

woon in de buurt van emmen ;)

ziet er uit als een heel mooi kleurtje.

Kevin

chris
05-05-2009, 18:59
Heb zoiets met een partime postbode gehad ooit...die had zn fiets gewoon tegen mn Corrado toen gezet....krassen op voorscherm en bumper...gelukkig zag ik het,maar hoop geregel geweest voor ik het vergoed kreeg.PTT (toen nog) deed niet mee uiteindelijk,en moest het via de WA van die jongen zn vader...

schweinhund
05-05-2009, 19:13
Dat is zeker klote!!
Afgelopen zomer hadden we ook zo'n tijdelijke bezorger van de krant die er een sport van maakte om met z'n fiets de oprit op te knallen tot aan de voordeur..... totdat ik 'm de volgende morgen stond op te wachten.................. hij schrok zich helemaal kapot toen ik opeens de voordeur open trok! :chair:
Hopelijk krijg je alles gewoon vergoed, zonder al te veel gedoe!
Jan

T!m
05-05-2009, 19:38
Ik ben al even bij een schadebedrijf geweest. Men gaf aan dat de deur waarschijnlijk ook moet worden gespoten om kleurverschil te voorkomen.

@ Schweinhund, vorig jaar reed de krantenbezorger zelfs bloembakken om die voor de deur staan :shake:

Ik weet niet of dit nog steeds dezelfde bezorger is.