View Full Version : Auto gaat niet meer van slot (alarm)
Hallo ik heb een mk2 met een gemini 6125 TNC alarm. Alarm regaeert niet meer op afstandsbediening batterijen al vervangen. Hoe nu verder?
Deuren openen dmv de sleutel, en daarna proberen of je de wagen weer via de afstandsbediening op alarm kunt zetten.
Ik had hetzelfde alarm,en had hetzelfde probleem,
alleen ik had een reserve a.b.
heb jij er geen 2 bij gekregen?
Deuren openen dmv de sleutel, en daarna proberen of je de wagen weer via de afstandsbediening op alarm kunt zetten.
De sloten zijn eruit gehaald. Ik heb nu me + pol eraf gehaald toen weer erop nu gaat de sirene ook niet meer af maar de startonderbreking blijft erop zitten. Geen idee hoe nu verder...?
@madison 2e AB heb ik nieuwe batt in gedaan maar met die AB geeft die ook geen kick...
volksfahrer
20-04-2009, 20:12
kun je het alarm niet resetten?
Serieus probleem...geen garantie?
Ik zie geen reset knop en er zit geen garantie meer op het alarm zat er al in toen ik em kocht..
Resetten of het relaiskastje vervangen/testen met een andere mocht je die toevallig hebben.
Had het probleem met mijn cv, ging niet meer open of dicht na lang klooien was dus het relais kastje.
Heb je het laten inbouwen of zelf gedaan ?
Meestal op een inbouw heb je nog wel een degelijke garantie. Zelfbouw ja ,dan wordt denk ik draadjes aflopen en meeten en hopen dat je wat vind.
Wel mooi balen dat die het nu niet meer doet :(
En weet je zeker dat je batterijen in je bediening "OK" zijn ?
Stekkers anders even uit de module halen weet niet waar ze hem bij jou hebben verstopt..
Zag dat je al had gepost maar ik was net te laat :)
Resetten of het relaiskastje vervangen/testen met een andere mocht je die toevallig hebben.
Had het probleem met mijn cv, ging niet meer open of dicht na lang klooien was dus het relais kastje.
Meestal op een inbouw heb je nog wel een degelijke garantie. Zelfbouw ja ,dan wordt denk ik draadjes aflopen en meeten en hopen dat je wat vind.
Stekkers anders even uit de module halen weet niet waar ze hem bij jou hebben verstopt..
Relaiskastje ga ik morgen ff kijken. Hij staat nu bij iemand die er verstand van heeft we gaan morgen ff kijken :) ik en alarmen gaan niet samen :screwy:
Me auto staat er nu maar wat zijn die grote blokken boven me zekeringen? Want volgens mij heb ik iets te heftig me dat kleppie voor me zekeringskast dichtgedaan.
Hus, is er toevallig 1 kapot of beschadigd ?
http://fotos.marktplaats.com/kopen/2/63/O9/LslDHQ+wpB4pXnuXq6g==.jpg
Bedoel je die blokjes met nummers?
Die zijn wel belangrijk alles wat aangesloten is komt terug op de achterkant van het zekeringspaneel. Die blokken sturen dat volgens mij. (niet helemaal zeker) misschien dat iemand dit kan verklaren , waar die blokjes precies voor zijn.
Anders hier nog wat info over zekeringen etc :
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
Ja die blokken bedoel ik inderdaad. Weet niet of daar wat kapot is. Maar wat doen die blokken zijn het zekeringen?
Volgens mij zijn dat relais blokken , maar weet niet zo 1 2 3 te zeggen waar ze precies voor dienen :( Iemand anders misschien wel?
Wiki: Relais die gebruikt worden om verbruikers zoals elektromotoren te schakelen in deze gevallen worden er drie fasen geschakeld en wordt er met één stuursignaal drie contacten voor de drie fasen van de motor tegelijk bediend. ofzoiets ;)
Ja die blokken bedoel ik inderdaad. Weet niet of daar wat kapot is. Maar wat doen die blokken zijn het zekeringen?Zijn je relais waarmee verschillende functies worden aangestuurd in je auto. :rolleyes:
Hier op het forum staat een mooie lijst van mk2 relaisnummers en hun functie. ;)
De auto start weer wel is m'n alarm kapot. Nu is het zo dat ik geen sloten meer in me deur heb en geen cv meer heb dus, moet via de achterkant eruit.
Kan iemand hier op het forum in de buurt van zoetermeer een cv inbouwen met afstandbediening?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.