PDA

View Full Version : Prijzen overmaat zuigers

hummer
21-02-2009, 15:23
Ik kan 4 nieuwe overmaat zuigers kopen voor een PF blokl volgens mij 81.5
Wat kosten deze nieuw bij de dealer er is mij verteld dat deze rond de 200 euro p/st kosten klopt dit ongeveer? Volgende vraag is worden de zuigers compleet met zuigerveren e.d dergelijk geleverd of komt moet alles los gekocht worden. Ik heb ETKA al mogen inkijken maar daar waren geen prijzen bij.

Bij overmaat zuigers moet er natuurlijk geboord en gehoond worden wat zijn daar de prijzen ongeveer van

Jel Golf 2 GTI
21-02-2009, 17:51
:goodpost:

Dat zijn dingen die ik ook wel graag zou weten.

Hoef een exate prijzen te weten maar bij bendaering zou wel leuk zijn.

Ben ook van zin een blokje op te lappen en inneens nieuwe onderdeeltjes in te steken. maar als ik ga horen bij de revisieboer zegt hij dat hij geen prijzen geeft als ik men blok niet door hem laat doen. :mad:
Hij vraagt 5000€ voor men blokje te reviseren.

Grtz Jel

arthur
22-02-2009, 14:07
heb even gekeken op etka, zuiger compleet(dus met veren e.d.) overmaat is 148,75.

maar waarom andere zuigers? pf heeft het over het algemeen niet zwaar
die onderblokken blijven vrij goed, je kan voor het geld beter een sneller blok oplappen ;)

hummer
22-02-2009, 16:03
heb even gekeken op etka, zuiger compleet(dus met veren e.d.) overmaat is 148,75.

maar waarom andere zuigers? pf heeft het over het algemeen niet zwaar
die onderblokken blijven vrij goed, je kan voor het geld beter een sneller blok oplappen ;)

Het onderblok dat ik heb liggen zit een behoorlijke rand boven in daarom, maar ik heb nog meerdere optie's ik gewoon was nieuwsgierig. En een sneller blok ben ik niet nodig