View Full Version : is dit te repareren?
TT-TDI MANIAC
20-02-2009, 10:29
Ik heb zoals je kan zien een haarscheurtje in mn g60 kop, kan dit gemaakt worden? en is er iemand die kan zeggen wat de kosten ongeveer bedragen?. Ik wil deze kop laten bewerken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XVSQTYTE-D.jpg
zou ik nog niet eens aan beginnen al zou het kunnen.
ga toch op zoek naar een goeie cilinderkop
maar dat is mijn mening
gr, egon
rallyegolf driver
20-02-2009, 11:37
Algemeen voorkomend scheurtje, geen echt probleem.... bij revisie/ bewerking goed te fixen!
loco-vr6
20-02-2009, 13:45
Bolku heeft nog een goeie P kop liggen, als je toch wil gaan flowen e.d. moet je hem anders een contacten.
breadfan83
20-02-2009, 13:49
Bolku heeft nog een goeie P kop liggen, als je toch wil gaan flowen e.d. moet je hem anders een contacten.
PG Bedoel je neem ik aan met die P?
probeer grossouw in amstelveen eens, die kan alles maken
TT-TDI MANIAC
20-02-2009, 14:30
Ik wil graag weten of dit gemaakt kan worden that's all. En ik heb zelf een adres om dit te laten bewerken.
breadfan83
20-02-2009, 16:25
Ik wil graag weten of dit gemaakt kan worden that's all. En ik heb zelf een adres om dit te laten bewerken.
Dan kan dat "adres" je toch ook zelf vertellen of ze dit kunnen maken...? :confused:
TT-TDI MANIAC
20-02-2009, 16:35
Is mijn vraag dan zo onduidelijk????? ik vroeg me af voordat ik het ga kopen of dit een groot probleem is en of het gemaakt kan worden. That's all.
ook dat antwoord is al gegeven hoor?
TT-TDI MANIAC
20-02-2009, 17:07
Ik beweer toch ook niet dat het antwoord niet gegeven is, wat n moeilijke lui hier zeg. Ik vraag iets heb een antwoord dus klaar. Op onzin antwoorden zit ik niet te wachten.
breadfan83
20-02-2009, 17:20
Ik beweer toch ook niet dat het antwoord niet gegeven is, wat n moeilijke lui hier zeg. Ik vraag iets heb een antwoord dus klaar. Op onzin antwoorden zit ik niet te wachten.
Dan bel je toch gewoon je "adresje"?
Ik begrijp niet dat je iets wil laten maken door iemand, en dan niet aan die persoon vraagt of ie dat wel of niet kan maken.
Stel je gaat nou dalijk daarheen om die kop te laten maken en hij zegt dat ie 't NIET kan... zeg je dan "ja maar op 't Volksforum zeiden ze..."
Die logica gaat bij mij een beetje verloren.
En wat goed bedoelde extra info is toch zeker geen probleem. D'r word je geloof ik geen rekening onder de neus gedrukt.
Wat 'n moeilijke lui hier hè... :rolleyes:
bekijk jij het maar lekker....
de jongens waar jij niet op zit te wachten willen je wel helpen
en denken met je mee
maar goed bij deze zal ik me er niet meer mee bemoeien
het was iig goed bedoeld
obimaster
20-02-2009, 19:13
ALLES kan gemaakt worden!
jij reageert wel kort en precies op bijtende manier
mensen hier proberen gwn maar wat te helpen hoor
golf mkII 16v
20-02-2009, 19:16
Is te maken
Is alleen veel werk
De klepzittingen moeten er weer opnieuw ingezet worden
Herm Schreurs
21-02-2009, 17:12
Kort lontje zeg.
Golf_1_gts
22-02-2009, 16:24
Beetje meer begrip hier vind ik wel op zijn plaats...die jongen heeft een scheur in zijn kop dus... :screwy:
obimaster
22-02-2009, 16:28
Beetje meer begrip hier vind ik wel op zijn plaats...die jongen heeft een scheur in zijn kop dus... :screwy:
bedoel je nu wat ik denk dat je bedoelt?
lol
misschien is het andere forum een tip?
breadfan83
22-02-2009, 19:54
:owned:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.