View Full Version : Tekoop : gestolen passat 3B
blueattack
12-02-2009, 11:24
mijn gestolen passat 3b te koop, enige nadeel is dat je hem moet ophalen in lithouwen !
http://www.kapaza.be/detail/15126550/
Dit is best interessant voor de mensen die er een zoeken. Maar heeft de wagen ook schade van de diefstal? Is wel belangrijk om te vermelden, niet dat de wagen straks maar voor 30% compleet is :D
1982kameiX1
12-02-2009, 11:31
@blueattack: is dit jouw advertentie?
en WT*! dit is echt een rare situatie!. krijg je niks terug van verzekring of wat dan ook? en wat gebeurt er als je hem niet gaat halen?
wat kost een tripje litouwen? en niet te vergeten een tripje terug met een passat? ik ben heel benieuwd naar de reacties op de Add.
blueattack
12-02-2009, 11:57
idd dit is mijn eigen wagen !
1.ik heb niks van de verzekering gekregen omdat ik een gewone BA verzekering had !
2.een tripje naar lithouwen zie ik niet zitten omdat ik zelfstandig ben en heel veel tijd verlies dan, spijtig want zo laat ik wel veel geld vallen, maar als ik ga kost het mij meer omdat ik het werk dan verlies !
3.ik ben nu aan het wachten op meer informatie van de politie over hoe de wagen eruitziet ! maar ik denk dat 1800 euro zowieso een goede prijs is.
blueattack
12-02-2009, 12:00
aaah ja vergeten te vermelden , de politie hier meldde mij dat als ik hem niet ga halen, de mensen waarvan hem in beslag is genomen hem dan gewoon terugkrijgen !!! 8(
idd gewoon terugkrijgen !!!!! (het is wel niet noodzakelijk de mensen die hem gestolen hebben , het kan ook zijn dat deze mensen hem gekocht hebben van de dieven !)
maarja dit gun ik ze echt niet hoor ! eerst mijn wagen stelen en hem dan nog mogen houden ook ! ter goeder trouw gekocht of niet !
Waarom niet een transporteur ingeschakeld? Je laat nu ook flink geld vallen, en je hoeft er zelf geen tijd voor te investeren...
Ik weet niet waar je zit, maar ik weet een betrouwbare transporteur die het voor je kan doen voor € 0,39 per km ex BTW.
Even een routeplanner opzoeken en je kunt zelf de berekening maken of het interessant voor je is? En alhoewel je prijs vast heel netjes is, lokt je advertentie wel uit dat mensen je uit gaan wringen (want zoveel andere opties heb je ook niet?)...
Succes in ieder geval, lijkt me een balen-situatie!
martiepartie
12-02-2009, 16:35
enkele reis ongeveer 1600km, kost je 200 euro aan benzine.
Enkele reis, met auto = 200 euro.
Terugreis met 2 auto's = 400 euro.
Totale kosten = 600 euro.
Niemand die met zijn vriend/vriendin naar Litouwen wil reizen, weekje blijven en weer terug met 2 wagens? Kan de TS de reiskosten betalen.
( 0.39/km * 3200) *1.19 = 1500,-
OldSkool-II
12-02-2009, 17:15
Betaal het vleigreisje maar, wil ik hem best voor je gaan ophalen, lijkt me leuk ritje...
idd dit is mijn eigen wagen !
1.ik heb niks van de verzekering gekregen omdat ik een gewone BA verzekering had !
Toevallig dat jij ook een Bassie en Adriaan verzekering hebt! ;) ik denk dat je evt. genoeg mensen kunt vinden die je auto willen halen. Ik betwijfel of dat is wat je wil, ik krijg het idee dat je het liefst ermee klaar wilt zijn!
Succes ennieweez,
Emiel
Volgende week ben ik vrij,
Als je de onkosten betaald haal ik hem voor je op! + een aardigheidje voor de vrijwilligheid van mij natuurlijk!
Deal?
Ik wilde net zeggen, anders haal ik hem wel op!
volgens mij wordt de auto straks met een touringcar gehaald :D
Busje dat bouwvakkers naar Nederland komt brengen, kan dan mooi terugrijden met forummers om de auto te halen?! :D
blueattack
13-02-2009, 09:00
Ik wil idd nog maar weinig met deze wagen te maken hebben :(
Na een jaartje heb wachten heb ik echt geen zin meer hierin en daarom heb ik besloten hem zo te verkopen, gewoon omwille van het feit :
1. ik heb de wagen niet meer nodig !
2. nu kan ik nog iets krijgen, voor hetzelfde vonden ze hem nooit terug en kreeg ik niets
3. welke onkosten en tijd om hem in orde te zetten (keuring, papieren, etc) krijg ik dan weer op mijn dak !
Daarom ik hoop deze week van de politie te vernemen waar hem staat en hem gewoon zo te verkopen !
Dus iemand die een goed deftig bod doet en een goedkope wagen wil hebben, dit is de kans !
Na een jaar wachten zit ik gewoon op het punt dat ik geen 1000 euro meer in deze wagen wil steken, ook niet voor het vervoer, zelfs niet als ik er 2500 voor terugkrijg, gewoon omwille van het feit dat ik nu zo goed als geen enkel uurtje tijd heb om al deze rommel te regelen !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.