View Full Version : 3 punt gordels in een '78 passat monteren
Hoi,
ik heb achterin mijn passat ui '78 2 punt gordels zitten, maar
volgens mij zie ik montage punten voor 3 punts gordels zitten,
die wil ik erin zetten, (neefje met stoeltje) zijn er nog regels waar ik aan moet denken, en is dit moeilijk zelf te doen?
overigens heb ik de gordels nog niet, dus als iemand die te koop heeft voor mijn passat...
hoor graag van jullie Tim
Ik zit met eenzelfde vraag, maar dan voor een passat uit 1983. Hier zitten helemaal geen gordels achterin. Bij het zoeken op het forum vind ik wel berichten waarin wordt vermeld dat de gordels nog nieuw te koop zouden zijn. Wie wil zijn ervaringen met het plaatsen van de gordels achterin delen?
Ik kan wel voor jullie beide een screenshot maken van mn ETKA 7 prog met de VAG artikelnummers van de orginele onderdelen..
Misschien helpt het in de zoektocht...
Ben zelf nl. ook bezig (nog niet echt actief trouwens) met mijn '81 model
PM maar anders ff!
Volgens mij zijn de gordels bij de dealer niet meer te krijgen, in mijn 89 passat zitten ze ook niet, wel montage punten, maar geen gordels.
Interauto in Ospel proberen, kans dat ze daar nog wel een en ander hebben liggen
passatje2
18-01-2009, 11:28
als je van schimmel houd,hahahaha,in ospel dan,staan veel klassiekers maar nog te vies om vast te pakken,wek een aanradertje vind je wel veel,had in mijn passat 32b eens 3 punts in willen bouwen maar van een jetta of golf 2 krijg je gedaan,heb toen maar die heupgordels erin gezet
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.