View Full Version : dubbel din inbouwen bora
stefanebg
05-11-2008, 23:43
hallo ik ben bezig een dubbel din radio/dvd in te bouwen (n goedkope)
maar hier zit niet zo'n slede bij en als ik hem er zo instop heeft ie ruimte
dus mijn vraag wie weet hoe ik dit op kan lossen heb zelf al een beetje op google gezeten maar wou tog wat zekerheid,
zal dit een goede keuze zijn om mijn radio er netjes vast in te krijgen?
tis voor mij een gok maar wat denken jullie ervan
http://www.multicaraudio.com/details.php?intID=957&intCatID=54&intSubID=182&intMerk=0
het gaat om een bora 1999..
Patrick86
06-11-2008, 08:35
Originele dubbeldin van vw past er zo in. Deze is iets breder dan een dubbeldinradio vd winkel. Even naar de lokale auto onderdelenzaak en even passen1
Als je geen inbouwslede hebt die het hele spul op zijn plaats houdt dan zal deze altijd blijven schuiven. Of je moet iets vinden waar hij heel strak ingaat, maar dan nog is het maar half/half.
Wat je wel kunt doen is dat losse inbouwframe nemen en de unit monteren voordat je hem in de auto plaatst. Waarbij je de unit met beugeltejs vastzet op het inbouwframe. Vaak heb je achterop de unit nog wel een schroefaansluiting die je daarvoor kunt gebruiken.
stefanebg
06-11-2008, 20:14
Als je geen inbouwslede hebt die het hele spul op zijn plaats houdt dan zal deze altijd blijven schuiven. Of je moet iets vinden waar hij heel strak ingaat, maar dan nog is het maar half/half.
Wat je wel kunt doen is dat losse inbouwframe nemen en de unit monteren voordat je hem in de auto plaatst. Waarbij je de unit met beugeltejs vastzet op het inbouwframe. Vaak heb je achterop de unit nog wel een schroefaansluiting die je daarvoor kunt gebruiken.
dat was ik van plan aan de zijkant kan ik schroefjes in de radio draaien.
maar ik zit dan nog met t idee van past de radio in die plastic kap netjes beetje spelling is wel op te vangen/ en dan die kap kap zo vast klikken in mn dash....
de spelling die ik nu heb is meer in de hoogte dan breedte..
gr
weet iemand een site waar nog meer van dit soort dingen te koop zijn?
jetta mk1 '82
06-11-2008, 20:24
bij de betere car audio winkels zijn er gewoon dubbel din frames te bestelen voor jou type auto !
gr. Martijn
stefanebg
08-11-2008, 15:15
Nog een vraag is het slim om de massa voor de Brake (rem dat je niet tijdens rijden kan kijken) te verbinden met de massa van de radio? (bruin)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.