View Full Version : VW team Brummen??
Waar is VW team Brummen gebleven? zijn ze er mee gestopt omdat de internetsite offline is of wat is er aan de hand?
Ik kwam afgelopen zomer nog wel eens buurten daar en naar mijn mening hadden ze nog plannen zat.
ook ik kan mij vergissen, Wie weet er meer van??
vwleusden
03-01-2004, 17:43
Kan 1 iemand van hier een antwoord op geven, jeroentjuh !
Jeroentjuh
03-01-2004, 22:14
Ja, de internet site is ofline, een echte vw site komt er niet meer, se zijn nu besig met Brummen United, gewoon wat uitgebreider enzow. Maar we zitten regelmtig bij elkaar in de Snackbar, nu in de winter bijna zonder VW's want iedereen rijd in de winterauto's (Starslet, Pony's, Salto's, Crosa's....) maar zodra de winter weer voorbij is komen ze weer te voorschijn :) Zelf rijdt ik gewoon door met de G60 in de winter, wel met de winterwieltjuhs erop. Ben zelf wel op zoek naar een andere auto een niet VW, haha. Ik sprak laatst nog een meisjuh die vroeg of ik foto's had van die zilver grijze Golf die wel eens door Brummen reed ;)
OakgreenVR6
03-01-2004, 22:20
Staan jullie niet meer onder het viaduct? :D
Jeroentjuh
03-01-2004, 22:22
Beetje koud nu hè ;) maar als het weer wat warmer wordt 8)
vwleusden
03-01-2004, 22:24
Beetje koud nu hè ;) maar als het weer wat warmer wordt 8)
Deur open, verwarming aan...
ik ken alleen de cafetaria waar jullie op maandag zitten, dat is bij zo'n chinees geloof ik, die andere heb ik nog niet gevonden..
Johan-dtc
27-01-2004, 10:08
bugs, moet je maar een keer zeggen waar jullie altijd staan in ulft, dan komen wij daar wel een keer langs, of we zien elkaar, 8 februari in eibergen
mzzzzzl
ff offtopic! Brummen the home town off Jan de Winkel! hehe
Jeroentjuh
27-01-2004, 21:06
ff offtopic! Brummen the home town off Jan de Winkel! hehe
Helemaal juist 8)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.