View Full Version : De welbekende oldschool oranje 76 antenneballetjes
Maak je oldschool look af met een Union 76 antenneballetje
http://img391.imageshack.us/img391/2631/dsci0180tr7.jpg
3 euro p.st.
Heb er nog 3 & op=op!
Pedaalemmer
05-08-2008, 09:05
Ook te verzenden? zoja graag alle drie voor mij
Ook te verzenden? zoja graag alle drie voor mij
Verzenden is mogelijk.
Maar je was niet de eerste & enige geïnteresseerde; heb via PM ook wat reacties gekregen. Omdat ik een moraalridder ben, zijn de drie antenneballetjes voor de volgende drie personen gereserveerd:
1. erwinvts
2. Pedaalemmer
3. mark041
edit:
Reservelijst:
4. Mitta
mocht 1 van de 3 toch in ene geen interesse meer hebben, dan heb ik dat nog wel:D
mocht 1 van de 3 toch in ene geen interesse meer hebben, dan heb ik dat nog wel:D
Staat genoteerd. Nummer 1, 2 & 3 stuur ik zo even een PM'tje
erwinvts is afgehaakt vanwege de 6,20 verzendkosten.
Van mark041 heb ik vooralsnog niets meer vernomen.
Wellicht dus alledrie voor Pedaalemmer?
opgeschoond.. dat er een MP-verkoper is die korting op de verzendkosten geeft bij hogere afname heeft niks met deze advertentie te maken
opgeschoond.. dat er een MP-verkoper is die korting op de verzendkosten geeft bij hogere afname heeft niks met deze advertentie te maken
Dankje.
2 balletjes verkocht aan Pedaalemmer.
Nog één balletje over. Momenteel nog gereserveerd voor mark041; als ik zondagavond nog niets van hem gehoord heb; is het laatste balletje voor Mitta.
Dankje.
2 balletjes verkocht aan Pedaalemmer.
Nog één balletje over. Momenteel nog gereserveerd voor mark041; als ik zondagavond nog niets van hem gehoord heb; is het laatste balletje voor Mitta.
Niets van mark041 gehoord; PM naar Mitta
Niets van mark041 gehoord; PM naar Mitta
Laatste balletje is zo goed als verkocht aan Mitta; in Dinxperlo verwisselt het balletje van eigenaar :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.