View Full Version : Waarom
Tiefleger
20-07-2008, 10:24
Waarom worden er elke keer berichten van mij verwijderd, als ik op
een topic reageer?? :mad: :mad:
René (Tiefleger)
Jurgen Santana
20-07-2008, 10:27
Geen idee. Maar denk dat je dat beter aan een moderator kunt vragen.
Ik zou de forumregels eens nalezen en bij jezelf nagaan of je je er aan houdt..
evilnyntje
20-07-2008, 12:00
Dat zal vast in het verkoop gedeelte zijn, dan overtreed je vast de regels. Je moest eens weten hoeveel we daar moeten weghalen omdat mensen zich niet aan de regels houden.
Tiefleger
20-07-2008, 16:08
Ik heb nog nooit hier iets te koop aangeboden.
Volgens mij gaat het meer om als ik bijvoorbeeld reageer op een topic wat volgens de personen die dit weghalen vervuilend is voor dit topic.
Bijvoorbeeld pas geleden heeft een kameraad van mij een auto te koop aangeboden en toen heb ik erop gereageerd van dat hij :screwy: was gewoon als geintje, hij zag dat erop gereageerd was door mij, gaat hij kijken en weg is mijn berichtje.
René (Tiefleger)
René, als je er heel rationeel naar kijkt is het ook gewoon topic vervuiling. Dat het je vriend is waar je op reageert maakt het niet anders. Als het daar wel toegelaten word komt de volgende aanzetten waarom zijn berichten wel worden verwijdert, get the picture? ;)
Maak je je zorgen om DIT soort zaken? :rolleyes:
Bijvoorbeeld pas geleden heeft een kameraad van mij een auto te koop aangeboden en toen heb ik erop gereageerd van dat hij :screwy: was
en voila... je antwoord.. lees de advertentie regels eens ;)
Tiefleger
20-07-2008, 17:02
Nou ik heb de regels even door gelezen. Dan mogen jullie er volgens mij nog veel meer verwijderen en niet alleen van die van mij, nu zal het natuurlijk ook wel zo lijken dat alleen die van mij verwijderd word, maar kunnen jullie je dan ook even voorstellen als die van mij verwijderd worden en ik dan andere advertenties lees dat er dingen bij staan die er ook niets mee te maken wel blijven staan.
René (Tiefleger)
Jurgen Santana
21-07-2008, 09:14
Het leven is ook gewoon niet eerlijk. Maar ook mijn opmerkingen worden uit verkooptopics gewist hoor.
mijne ook.......eigenlijk is dit maar een R*&%*&K forum.....
:D :D :D
kijk dat is dan weer een geintje ;)
evilnyntje
21-07-2008, 09:26
Nou ik heb de regels even door gelezen. Dan mogen jullie er volgens mij nog veel meer verwijderen en niet alleen van die van mij, nu zal het natuurlijk ook wel zo lijken dat alleen die van mij verwijderd word, maar kunnen jullie je dan ook even voorstellen als die van mij verwijderd worden en ik dan andere advertenties lees dat er dingen bij staan die er ook niets mee te maken wel blijven staan.
René (Tiefleger)
Helaas hebben we allemaal een betaalde baan en is dit forum onbetaald vrijwilligerswerk. We kunnen echt niet alles zien. Helaas voor jou lijkt het zo dat we alleen jouw berichten opruimen maar dat is echt niet zo.
breadfan83
21-07-2008, 13:01
Dalijk krijgt er nog iemand een beroerte... wat een drukte! :screwy:
Tiefleger
21-07-2008, 16:53
Doet u er nu maar een abus op. :D :D :D
René (Tiefleger)
Er zijn gewoon teveel regels in de wereld :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.