View Full Version : Setjes van 4 schokdemper toplager moerdoppen speciaal voor VAG
Ik heb een aantal schokdemper topmoer doppensets ingekocht. Het betreft een setje van 4 doppen, met de volgende specificaties:
Antrieb: 22mm Sechskant
* Durchmesser der Bohrung - wichtig wegen des Kolbendurchmessers:
* Einsatz Nr. 1 - 10,5 mm z. B. Golf Hinterachse
* Einsatz Nr. 2 - 12,5 mm z. B. Polo Vorderachse
* Einsatz Nr. 3 - 14,5 mm z. B. Polo, Golf, Passat, Audi 80
* Einsatz Nr. 5 - 14,0 mm
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/7/0/IMG_1722Small.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/7/0/IMG_1723Small.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/7/0/IMG_1726Small.jpg
Nummer 5 is volgens mij voor Mercedes, deze is hoger van vorm en heeft kleinere nokken dan de andere 3.
Ik verkoop de setjes voor een prijs van 25 euro, dat is inclusief verzendkosten!
Mocht je een set willen hebben, PM me dan maar ff of stuur een mail naar arnegroenenberg aap gmail punt com.
Even een heeeeeel oud topic weer uit de sloot, maar heb je hier nog een setje van voor me? Staat niet te lezen dat ze allemaal verkocht zijn?
martiepartie
22-04-2009, 23:07
zat er zelf ook aan te denken, misschien dat er een groupbuy via ebay georganiseerd kan worden?
Ik zou alleen wel een goede willen hebben, heb al meerdere verhalen gehoord over nogal zachte nokjes die erg snel afbreken. Maar ja, hoe weet je dat??
Deze zijn vrij goed, heb ze al meerdere malen gebruikt. Ik zal eens even opzoeken waar ik ze vandaan had, kan wel weer wat organiseren :)
graag!
Ik heb ook intresse!
Iedereen die een setje wil kopen, stuur mij maar even een PM dan regel ik t.
pussywagons old
23-04-2009, 19:46
Iedereen die een setje wil kopen, stuur mij maar even een PM dan regel ik t.
is het ook mogelijk om naar belgiƫ te verzenden?
groeten Steve
is het ook mogelijk om naar belgiƫ te verzenden?
groeten Steve
Geen probleem, wordt dan wel een eurootje of 2 duurder schat ik.
Ik heb tot nu toe 3 mensen die zeker een set willen hebben. Ik wil doorgaan met dit aanbod tot volgende week vrijdag 12:00 uur. Dan ga ik bestellen.
Stuur me even een PM als je dus ook een setje wilt hebben!
De inkoopactie is afgelopen. Ik heb nu 7 gegadigden voor 8 setjes. Hierbij blijft de prijs op 25 euro per set, alleen voor degene die 2 setjes wil wordt het 40 euro voor 2 sets.
Iedereen krijgt vanavond een persoonlijk berichtje met hierin de informatie waar het geld heen over te maken, zodra alles binnen is ga ik bestellen :thumbup:
pussywagons old
07-05-2009, 17:12
De inkoopactie is afgelopen. Ik heb nu 7 gegadigden voor 8 setjes. Hierbij blijft de prijs op 25 euro per set, alleen voor degene die 2 setjes wil wordt het 40 euro voor 2 sets.
Iedereen krijgt vanavond een persoonlijk berichtje met hierin de informatie waar het geld heen over te maken, zodra alles binnen is ga ik bestellen :thumbup:
ik heb geen pm gekregen en had je nochtans een pm gestuurd hoop da ik ook 1 setje kan hebben,
groeten
Ik ben je niet vergeten hoor, heb nog geen tijd gehad om de PM's te maken, sorry.
Ik heb nog 1 setje over door een fijne welbestellen-aanhetlijntjehouden-entochnietbetaler :shake:
Dus mocht er nog interesse zijn :thumbup:
De setjes zijn trouwens nog niet binnen, verwacht ze wel ieder moment. Dan komen ze meteen de kant op van degenen die besteld hebben.
martiepartie
26-05-2009, 19:51
Zie ze vanzelf wel. Heb ze toch niet direct nodig.
Ik zag ze laatst ergens in een winkel in de schappen liggen. Had haast en ben vergeten te kijken wat ze moesten kosten... En nu ben ik vergeten welke winkel het was?! Zou kunnen dat het bij Fabory was, al vind ik dat niet zo'n heel logische gedachte?!
Nou ja, er komt toch een setje mijn kant op... :D
Ik heb nog 1 setje over door een fijne welbestellen-aanhetlijntjehouden-entochnietbetaler :shake:
Dus mocht er nog interesse zijn :thumbup:
Deze set is inmiddels ook verkocht :)
Gisteren is alles bij me binnen gekomen, ik ga vanavond alles verpakken en adresseren dus voor het weekend heeft iedereen zijn setje(s) hopelijk binnen :thumbup:
frankvr6
03-06-2009, 08:38
heb je toevallig nog een setje over zo ja doe ff je gegevens maak ik het direct over
Helaas, als er weer een 8tal geinteresseerden zijn kan ik weer bestellen.
Gisteren heb ik de setjes verstuurd :)
frankvr6
05-06-2009, 19:30
top ze zijn binnen bedankt
pussywagons old
08-06-2009, 22:58
hier ook alles goed en wel toegekomen
thx Arne
Daar gaan we weer. Inmiddels zijn er weer 2 gegadigden voor een set, zijn er nog meer geinteresseerden? Bij minimaal 5 wordt er weer besteld, prijs nog steeds 25 euro per set :)
Groeten,
Arne
Johanva1
30-07-2009, 10:17
Ja ik wil ook wel zon setje.
Dat is dus 3. Nog meer belangstellenden?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.