View Full Version : nieuwe daily: lage passat 35i variant
Zoals sommige ondertussen wel weten heb ik waarschijnlijk de golf ingeruild voor een passat variant (1.8 66kw). Bij aflevering krijg ik nog de kans om naar de bodem te kijken, als daar alles in orde is is de koop definitief. Toch alvast maar een topic geopend.
Ik zal vrij weinig aan de passat veranderen denk ik, alleen het een en ander terug netjes maken. Het ding is al vrij "af", is ook een van de redenen dat ik deze gekocht heb, ik heb het al druk genoeg met de cabrio.
De reden dat ik de GTi de deur uit doe is dat ie (naar mijn idee) ver op is, en ik heb wel eens zin in een lekkere cruiser ipv zo'n agressief racertje.
De foto's dan maar ;) wie spot de onwaarschijnlijke toevalligheid?? :D
Ik ga dus van dit...
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0463.JPG
...naar dit:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0469.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0470.JPG
Als het goed heb ik as woensdag de passat thuis staan, dan volgen er meer foto's natuurlijk.
jetta mk1 '82
18-04-2008, 14:13
da's een mooie vooruitgang (letterlijk en figuurlijk :D )
meer foto's aub !
gr. Martijn
Je gaat iig 1 cijfer omhoog op je kenteken :D
Cool ding die Passat.
Idd je kenteken heeft enige gelijkenis.
Verder een nette passat.
ik heb eventueel nog een zeer net lederen interieur voor je binnenkort.
Idd je kenteken heeft enige gelijkenis.
Verder een nette passat.
ik heb eventueel nog een zeer net lederen interieur voor je binnenkort.
kenteken is echt toevallig ja. de golf is trouwens een stukkie ouder hoor ('89er), maar is in '91 ingevoerd.
leren interieur zou wel gaaf zijn! wat moet dat gaan kosten? (mag via pm) zit wel eventjes krap bij kas nu.
MauSeR35
18-04-2008, 18:48
Rijd lekker, niet zon stuiterbak als je huidige Golf en ook nog best wel vlot vond ik eigenlijk ondanks dat het maar een 90pk is.
tiefflieger
18-04-2008, 19:58
Mooie Passat, goede kleur, velgen en verlaging !
Alvast veel plezier ermee .
watanders!!
18-04-2008, 22:06
Kijk eens 2 topics naar onder,daar hebben ze het over jouw aangekochte passat!!
onwaarschijnlijke toevalligheid behalve het kenteken, 2 in NL gemaakte pics zonder regen??
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding061_622342.jpg
blijft leuk om mijn oude auto terug te zien
evilnyntje
19-04-2008, 08:43
Echt een cool ding, veel plezier ermee!
jappie86
19-04-2008, 19:41
en waarschijnlijk gewoon 2 andere auto's in dezelfde week op het erf hier, matheo zn passat en voor mij een 6n2
MauSeR35
20-04-2008, 12:05
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding061_622342.jpg
blijft leuk om mijn oude auto terug te zien
Alleen hier is ie wel wat beter gepoetst dan hoe die er nu bijstaat bij dat bedrijf, zit wat groen aan de bumpers en raamlijsten enzo.. maar dat is er zo af natuurlijk :thumbup:
bumpers moeten natuurlijk weer zo zwart worden, komt goed. verder gewoon goed poetsen zoals maus al zei. verder de raammechanismen en klinken eens nalopen en smeren, interieur goed poetsen, wielbakken goed vastzetten, wielen opnieuw spuiten/coaten en nog wat klein spul.. best wel wat uurtje werk alles bij elkaar, maar dan issie wel helemaal naar mijn zin.
@ alberto: bedankt voor de foto! leuk om te zien hoe ie eruit zag!
Je hebt PM mbt het leren interieur
schitterende auto matheo, had hem al eens gezien op mp
schitterende auto matheo, had hem al eens gezien op mp
thnx sander! kan niet wachten om hem op te halen, wil ermee aan de slag..
hij is dus al een paar dagen binnen. ding rijd echt lekker! stuk minder stuiteren als de golf. intussen de radio ingebouwd, vf.com stickertje geplakt en de bumpers een grondige poetsbeurt gegeven.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0481.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0485.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0484.JPG
nog een keer ter vergelijking, zo was ie:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0469.JPG
evilnyntje
25-04-2008, 17:03
Idd geen grijze bumpers meer! Echt een cool ding zeg.
Ik vind hem ook erg stoer! Mooie combinatie zo.
Thnx! krijg niks dan positieve reacties op dat ding.. zelfs mijn moeder vind hem cool. bumpers staan trouwens in de Meguiars, vond ik het vermelden wel waard, spul doet echt wonderen!
echt een wijs ding dit, als jij hem niet had gkocht was ik gaan kijken
audifreakzeeland
25-04-2008, 18:33
Ik zie dat het linkse voorspatbord gespoten is ,ik ben blij dat mijn oude passat bij een liefhebber terecht gekomen is .
Ik heb de 17 inch velgen vervangen voor de 14 inch en de schroefset die er al onder zat dankzij Alberto op zijn laagste stand gedraaid,ook heb ik de grill strak gezet en laten spuiten .
Voor de rest heb ik er een jaar in rond gereden ,ik moet wel zeggen dat hij niet de zuinigste is .
Ik heeft mij in een jaar een nieuwe voetpakking van de carburateur gekost en een kleine onderhoudsbeurt.
Ik heb jammer genoeg geen foto's meer van de passat.
Veel plezier er mee .
Gr Richard
MauSeR35
25-04-2008, 18:47
Ha, stukken mooier zo! Wat een beetje poets al niet voor wonderen kan doen he?
corrado-usa
25-04-2008, 19:30
mooie passat succes er mee.
Ik zie dat het linkse voorspatbord gespoten is
Ik heb de 17 inch velgen vervangen voor de 14 inch
Gr Richard
ja viel mij ook op van dat scherm ...wat is er gebeurd :eek:
waar zijn de 17 inc dotz wielen gebleven richard ?
De passat staat er nu erg netjes bij.
Veel pleizer en succes met de station.
Heb het interieur nog steeds staan voor je dus laat maar weten..
audifreakzeeland
26-04-2008, 05:35
ja viel mij ook op van dat scherm ...wat is er gebeurd :eek:
waar zijn de 17 inc dotz wielen gebleven richard ?
Alberto.
Het linkse voorspatbord was aan het roesten ,dat was al een beetje toen ik hem van jou gekocht heb .
En de dotz wielen heb ik toen verkocht met gladde banden ;)
Gr Richard
hm.. scherm gespoten? was me echt nog niet opgevallen.. nu zie ik het ook een beetje op de foto, in het echt zie je er echt niks van. wel zit er een hele flauwe deuk in het linker voorscherm, viel me gisteravond pas op door een bepaalde lichtinval.
het verbruik maakt me op zich nog niet zo gek veel uit, de gti was ook niet bepaald zuinig (en ik studeer milieukunde, dus ik doe al genoeg voor het milieu..)
verder is volgens mij de rechter achterschokdemper lek.
tiefflieger
26-04-2008, 19:41
Mooie Passat, echt een dik ding !
mischatdi
27-04-2008, 10:31
mooi ding idd maar das 14inch??? phoei alleen iets breder was mooier geweest...
mooi ding idd maar das 14inch??? phoei alleen iets breder was mooier geweest...
is echt 14" ja.. breder zal niet echt goed komen zonder kasten te rollen, gaat net goed zo. en oogt goed breed hoor.
Kasten rollen? Kom maar langs. :D
:D heb een goed adresje hier in de buurt ;) maar ik laat ze voorlopig maar met rust.
mischatdi
29-04-2008, 06:39
kan altijd breder hoor....ik rij met 8,5j en 2cm spoorverbreders:
http://i38.photobucket.com/albums/e106/mischatdi/PICT1379.jpg
audifreakzeeland
18-05-2008, 10:08
Mischa de jouwe staat hoger .
Zijn er voor de rest nog wijzigingen aan de passat .
En bevalt hij ???
Gr Richard
MauSeR35
20-05-2008, 18:53
Komen wel een paar kleine wijzigingen aan denk ik, maar dat moet ie zelf maar vertellen als het zo ver is.
patrick 86c
20-05-2008, 20:00
Dik ding hoor,paar bbs'en of zo er onder en gaan........
Mischa de jouwe staat hoger .
Zijn er voor de rest nog wijzigingen aan de passat .
En bevalt hij ???
Gr Richard
Hij bevalt goed! echt een lekkere auto.
Komen nog wel wat wijzigingen aan, zoals maus al zei. Deels ook onderhoud, zo is er 1 schokdemper lek (volgens keuringsrapport) waardoor het rechterachterwiel aanloopt op bijvoorbeeld rotondes. Tenminste dat denk ik, moet de wielen er nog eens afhalen en alles nalopen.
Verder wat kleine dingetjes, zoals oliedruk en temp metertjes (bedankt maus!)
En kwa velgen is dit het plan (als ze af zijn):
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0429.JPG
15" audi a3, hopelijk vermindert dat het verbruik op de snelweg iets (draait wel erg veel toeren zo)
mischatdi
20-05-2008, 22:13
hoger?? heb niet meer draad op de poten?!?!?! en rij met supersport
MauSeR35
20-05-2008, 22:54
zo hoog is ie nou ook weer niet als die wielen er onder komen, kan nu net 3 vingers hoogte onder de achteras krijgen, kan wel toch ;)
hij doelt op de opmerking van audifreak denk ik maus ;) maar die van mischa lijkt inderdaad wat hoger, zo aan de wielkasten te zien.. heb je geen foto van de zijkant mischa?
61 RagTop
21-05-2008, 20:32
cool,
de passat is naar een forummer gegaan.
Stond al tijden bij sjaak te koop,
goede koop gedaan !
Hij staat er al veel netter bij dan dat hij er bij axxi bij stond
greeetz
cool,
de passat is naar een forummer gegaan.
Stond al tijden bij sjaak te koop,
goede koop gedaan !
Hij staat er al veel netter bij dan dat hij er bij axxi bij stond
greeetz
Echte forumhoer ;)
Wie is Sjaak? Ik hem bij axxi gekocht, maar het was al de 2de keer dat ie daar te koop stond geloof ik.
audifreakzeeland
23-05-2008, 09:50
Sjaak is de eigenaar van axxiauto ,en ja de passat stond er voor de tweede keer te koop sinds ik hem daar ingeruild heb.
Gr Richard
kheb je broertjes 6n2 vandeweek gezien en hij liet me een foto van jou nieuwe aankoop zien. en nu zie ik hier een duidelijke foto, echt mooi man.
ik heb dat trouwens ook altijd hier thuis dat we altijd rond de zelfde tijd allebij een andere auto kopen. nu was het niet zo gepland dat mijn peugeot total loss ging maargoed , ik ga straks kijken voor een seat cordoba vario. ik hoop dat het wat is.
veel plezier me je cruiser :P
ohja , wat gebruik jij voor spul om je plastic bumpers te poetsen?
mischatdi
24-05-2008, 23:34
@matheo: hier bij een iets betere impressie hoe laag de mijne is met 15inch en 8,5j
http://i38.photobucket.com/albums/e106/mischatdi/PICT1639.jpg
Zijn die audi's niet 5x112?
@ joostvw: Ik hoorde het van jasper ja, je bent nog relatief goed uit die crash gekomen toch? Was niet veel meer van die peugeot over hoorde ik. Goeie keus, zo'n vario!
@ mischa: Zal inderdaad niet zoveel maken met die van mij, alleen ik rij dan op 14". Staat wel goed, maar ik zit er niet op te wachten om kasten te gaan rollen enzo.
@ erik: Die audi's zijn volgens mij 5x112 ja, maar daar verzinnen we wel iets op.
ohja , wat gebruik jij voor spul om je plastic bumpers te poetsen?
Hier gebruik ik trouwens bumperzwart van Meguiars voor, is vrij duur maar werkt super! Ik haal het altijd bij de Jora.
thnx ik zal het tegen mijn broer zeggen, die heeft nu tijdelijk een golf 2 diesel (die ik nu deze week leen)
maar die vario waar ik voor ging kijken viel erg tegen.
hij had schade linksvoor, de achterbumper was helemaal mat en bekrast. de linkervoorpoot was lek denk ik want die voelde slapper aan dan rechts. hij had een vreemde piep uit de versn. bak die weg was als je de koppeling intrapte en de hele auto schokte nogal wat met stationair lopen , ik weet niet of dit zo hoort (bij jappie ook zo was misschien). oh ja en hij had geen cv en geen elektrische ramen. maar ik denk dat ik dat zelf gewoon later in moet bouwen want ik kan anders niks binnen mijn prijsklasse vinden die wel cv hebben.
ik ben idd goed weggekomen bij die crash. mn blauwe oog is al wat weggetrokken maar ik voel het nog steeds in mn nek :(
:postpics:
wil mijn oude passat wel eens ff terug zien naar deze op fris kuur :D
Hey Thieu,
Stoere 35i heb je man. Ziet er lekker uit en die nieuwe wielen gaan hem ook dik staan.
Grtz Marko
Thnx Marko! Kwam ik jou nou tegen vorige week? Was een extreem lage passat iig, maar kon niet goed zien wie er in zat.
@Alberto: kom maar eens op de koffie als je in de buurt bent ;)
@Alberto: kom maar eens op de koffie als je in de buurt bent ;)
afgesproken .... :thumbup:
Waar kwam je me tegen dan? Zou in elk geval best kunnen hoor. Als diegene niet zwaaide zal ik het wel geweest zijn. Hahaha. zie meestal niks.
Hij zwaaide wel, volgens mij was het ook een zwarte. die van jou is blauw toch? zal binnekort nog eens langs komen, kan wel wat goodies voor de cabrio gebruiken.
Is goed hoor, laat maar ff van te voren weten. Dan weet ik of ik thuis ben.
hey matheo, ik heb je daarnet gespot.
je kwam rond etenstijd langs mijn huis gecruized :)
en bedankt voor je tip, de bumpers van die golf van mn broer zijn weer als nieuw.
nu moet ik zelf alleen nog een VW'tje , kheb nog steeds niks.
Mooie passat! Zag je vorige week rijden bij Hooipolder, echt een supergezicht! Ben benieuwd naar de Audi wielen eronder, dan zal het helemaal en dikke daily zijn..
Grz Niels
Vette passat :thumbup: De a3 wielen zullen er goed onder staan...
Mooie passat! Zag je vorige week rijden bij Hooipolder, echt een supergezicht! Ben benieuwd naar de Audi wielen eronder, dan zal het helemaal en dikke daily zijn..
Grz Niels
Ah, was jij dat? Beige golfje toch? Zag er ook leuk uit! Zag je alleen een beetje laat,dus heb hem niet echt goed kunnen bewonderen ;)
Ben ook benieuwd hoe die Audi's gaan staan, zal eens flink door gaan polijsten :cool:
jappie86
06-06-2008, 19:34
ff for the record, die audi velgen heeft ie van mij gekregen 4 nix en ik heb dr al 2 gepolijst.
ff for the record, die audi velgen heeft ie van mij gekregen 4 nix en ik heb dr al 2 gepolijst.
inderdaad, thnx broeder ;) zijn er al 2 af ja? ik dacht nog maar 1..
uhm.. kleine update
Ben stiekem toch een andere set velgen aan het klaar maken. Het zijn 15" 7J OZ's, geen idee welk type. Wou ze in eerste instantie polijsten, maar zit (zat) toch te veel oxidatie in. Heb er nu 1 grotendeels af, spaken in carrosseriekleur, antaciet stukken zijn nog origineel. Misschien dat ik die ook nog 'even' opnieuw doe.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0521_.jpg
vlug photoshopje:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0480_OZ.JPG
tiefflieger
02-07-2008, 19:11
Heel erg mooi, passen goed bij de auto vind ik...
Edition-Blue
02-07-2008, 19:11
Idd ziet er goed uit !
MauSeR35
03-07-2008, 08:47
Nice tjeu, wel voor engeland af he ;)
Nice tjeu, wel voor engeland af he ;)
kom maar eens helpen dan.. ben een volle avond bezig geweest om 1 velg af te plakken.. nog 3 te gaan ;)
Ik had die Audi's toch liever eronder gezien. Vind deze velgen wat saai.
gafe bak op dat staal man, maar die audi velgen hebben ook wel iets.
zie ik het nou goed dat je geen donkere achterlichten hebt?
Ik had die Audi's toch liever eronder gezien. Vind deze velgen wat saai.
hm.. vind het allebei wel iets hebben, beide sets zijn nog niet af hoor. als alles goed gaat komen uiteindelijk de audi's er wel onder. toch wil ik "even" de OZ's klaar maken, ben ten eerste benieuwd hoe ze gaan staan. ook vind ik de vrij brede lip wel iets hebben. en ik irriteer me kapot aan het feit dat ik met "andermans" auto rond rijd, ook al zou ik wss dezelfde keus gemaakt hebben.
@hilluh: ik heb idd geen donkere achterlichten, als ik ze ooit tegen kom voor een prikkie wil ik er wel over denken.. maar zo heeft ook wel iets vind ik, lekkere lage familiebak. zat zelfs al stiekem te denken om van die giraf en olifantjes op de achterramen te plakken, ook al heb ik geen kinderen ;) (ik werk in een speelgoedwinkel, dus veel meer valt er voor mijn auto niet uit te zoeken tijdens werktijd)
audifreakzeeland
27-07-2008, 19:17
Matheo
Dan heb ik toch een goede keuze gemaakt van velg ,de passat ziet er nog steeds mooi uit .
En hoe is het met het benzine verbruik.
Gr Richard
MauSeR35
28-07-2008, 09:30
Volgens mij best hoog.
Matheo
Dan heb ik toch een goede keuze gemaakt van velg ,de passat ziet er nog steeds mooi uit .
En hoe is het met het benzine verbruik.
Gr Richard
Hey! Die keus was zeker geslaagd ;)
Benzineverbruik is naar mijn idee idd vrij hoog, maar kan het zo moeilijk berekenen omdat de km-teller toch vrij flink afwijkt. Maarja.. hij rijdt echt fijn, dus kan er niet echt mee zitten.
kleine update:
Omdat mijn oude Clarion radio toch een beetje begon te verslijten maar een Lanzar dvd/cd/mp3 speler met 3" tft-tje aangeschaft. Gelijk ook maar een Atari controller aangesloten (met 10 ingebouwde spelletjes) zodat ik iets te doen heb in de file.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0578.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0581.JPG
MauSeR35
02-08-2008, 16:46
Lol
breadfan83
02-08-2008, 17:24
De PS van morgen! :cool:
oh wat vet, atari, ik heb er vroeger echt een stuk of 4 versleten.
lekker old school.
maar die velgjes vind ik niks, zijn veel te klein voor deze wagen.
zijn ze af voor vag-fest?
en zal ik vandeweek nog es langskomen om alles een beetje af te spreken?
ik ben ook erg benieuwd naar de aanhanger :P
mzzl
oh wat vet, atari, ik heb er vroeger echt een stuk of 4 versleten.
lekker old school.
maar die velgjes vind ik niks, zijn veel te klein voor deze wagen.
zijn ze af voor vag-fest?
en zal ik vandeweek nog es langskomen om alles een beetje af te spreken?
ik ben ook erg benieuwd naar de aanhanger :P
mzzl
hey! ben je al terug dan? ik ben bang dat ik op deze velgen naar vag-fest ga.. de oz's zouden al wel af kunnen zijn, maar haal het niet met banden enzo. ben wel bezig met een leer interieur.. ook wel lekker natuurlijk..
kom van de week maar een keer langs 's avonds! ik denk da alles wel goed komt, maar mss wel goed om ff te kijken wie wat mee neemt.
ja ik ben al een week terug nu , ik was maar 1 weekje weg.
ik vind deze velgen ook vet hoor, mijnes staat ook maar gewoon op standaart staal.
maarja , ik hoop dat ik geen problemen met mn automaat krijg onderweg naar vag-fest. ik had laatste tijd wat problemen: hij wil soms niet vrijlopen, dus dan blijft hij in z'n 1 als ik afrem en valt ie dus stil. heel irritant maar heb het deze hele week al niet gehad. ik moet eigenlijk ff die atf olie verversen maar heb nog geen tijd en geld gehad. ik weet trouwens niet waar ik de filter kan vinden in die bak.
maar heb jij al een leren interieur of ben je nog naar 1 op zoek?
ik kan woensdag of donderdag avond wel ff langskomen.
ik neem trouwens niet meer mijn 4 persoons tent mee want die is gesneuveld op wacken.
er is een dronken duitse chick op gevallen en nu zat er een stok door het doek.
en mijn kleine tent is de week ervoor een stok van gebroken, maar ik dnek dat het wel moet lukken om die nog op te zetten en anders moet ik maar wat anders meenemen.
mzzl
joost
MauSeR35
13-08-2008, 09:23
heb je een vraagbaak, anders breng ik er wel een mee vrijdag
zonde van je tent joost.. maar ik denk dat we wel toekomen als je een kleintje meeneemt hoor. mijn vraagbaak kun je ook wel eens inzien hor, heb er ook nog 1 voor mk2's. morgenavond (donderdag) ben ik nie thuis. vandaag wel de hele dag, mss dat ik vanavond nog ff ga fitnessen.
de bar-kar heeft gisteren ook zijn eerste ritje gemaakt, jappie en ik zijn best tevreden. trekt niet zo heel zwaar en hij is redelijk goed in evenwicht. vandaag de puntjes op de i zetten.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0717.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/HPIM0715.JPG
MauSeR35
13-08-2008, 15:32
blijft ie toch aan de haak hangen? ziet er wel gaaf uit hoor :)
de BAR-KAR was een groot succes.
ik hoop dat we voor volgend jaar een stillere agregaat hebben en dat die tft-schermen er bij in kunnen.
zijn jullie al terug geweest met de party tent?
volgend jaar moet alles dus nog een tandje groter/gekker?
en de bieber mee he?
tiefflieger
18-08-2008, 19:13
Gisteren de Passat even bekeken in Boom, vind het echt een hele mooie auto !
Gisteren de Passat even bekeken in Boom, vind het echt een hele mooie auto !
thnx! ik heb al weer heel wat ideeen opgedaan, en ik had zowiezo nog aardig wat puntjes op mijn lijstje staan.
de bar-kar heeft het inderdaad goed gedaan! partytent is terug gebracht en we hebben ons geld terug gehad ;) volgend jaar maar hetzelfde proberen te doen :p
zou mooi zijn ja als dat volgend jaar weer lukt :P
maar ik heb ook echt heel veel ideeën waar er waarschijnlijk minder als de helft werkelijkheid worden.
hij moet sowiezo omlaag, en de bumpers moeten nieuwe op en ik speel ook met het idee van een powerfilter maar twijfel tussen nieuwe luchtfilterbak ( deze is gescheurd) en inleg K&N of gewoon powerfilter erop. maar ik weet niet wat ik dan met die vacuumslangetjes moet doen.
ik vind zo'n filter als op jou bieber mooi, watvoor iets is dat?
mzzl
op mijn bieber zitten dubbele solexen eej, luchtfilters zijn zelfbouw. die van pipercross lijken erop.
hey matheo,
ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat je wat toffe parts hebt meegenomen uit de UK. zit het er al op? of heb je het nu te druk met school en werk enzo, net als iedereen?
ik ben benieuwd,
mzzl
Sow. beetje late reactie.. maar heb een goedkoop setje xenon op de kop kunnen tikken in de UK ja. Zit er nu ook in dus. En een setje hoodlifts, dus zo spectaculair is het ook weer niet ;)
Ben stiekem ook wat aan het onderhandelen over een setje breed 14" (8 en 9J).. Ik was in eerste instantie op zoek naar iets in 16", en heb nog genoeg liggen in 15", maar ben bang dattie met grotere velgen toch iets minder grof wordt. Achja, ik twijfel nog een beetje dus.
MauSeR35
26-09-2008, 11:18
Matheo's velgenpalijs, wanneer ga je open? ;-)
whaaha, ja jou ronals liggen er toch ook tussen maus?
ik vind die stalen die er nu onder liggen eigenlijk wel mooi zo.
maar waneer zijn die audi's eindelijk klaar?
das wel wat om volgende zomer op rond te paraderen.
en dan winterbanden op je steelíes leggen.
ik weet zelf ook nog niet wat ik onder mijn auto ga leggen :S
ik dacht dat jappie ook nog wat zei over een toerenteller in het hart van het stuur??
of had jij die niet gekocht?
ik heb trouwens gelijk gekregen van de verzekering, ik krijg binnenkort 2250 eurie voor mn peugeot :D:D:D
dus dan kom ik dat dakraampje maar es halen, ben al lang niet meer langs geweest he.
mzzl
Ik vind het staal zelf ook wel mooi.. maar het is toch eens tijd voor iets anders. die audi's zijn wel lastig ivm de steek, maar wie weet.
Ik heb ook nog een toerentellertje liggen ja, wordt wel erg lastig om die in t stuur te zetten. Daar ben ik nog diep over aan het denken dus ;)
Wel goed nieuws van de verzekering ja! Kom binnekort nog maar eens langs dan!
RedBastard
05-11-2008, 21:03
Jij bent een poosje terug bij carglass geweest niet? Volgens mkij heb ik je ruit gerepareerd..
Jij bent een poosje terug bij carglass geweest niet? Volgens mkij heb ik je ruit gerepareerd..
Klopt! Had een sterretje :( Goeie service bij jullie!
Staat dat leuke belgische meisje nog achter de balie bij jullie? Zou er spontaan mijn ruit voor intikken :D
Gelijk maar een kleine update:
Heb onlangs nog deurbakken met speakerroosters gemonteerd in combinatie met een composetje, klinkt al een stuk beter zo. Verder heb ik een setje Merc wielen aangeschaft, maar zijn ook weer opknappers dus voor die af zijn heb ik vast alweer andere plannen :screwy:
MauSeR35
07-11-2008, 10:00
Ja joh, schiet eens op met die mercs :D
Ik heb eventueel nog een compleet zwart leren interieur voor je,
mocht je interesse hoor ik het wel.
Ik heb eventueel nog een compleet zwart leren interieur voor je,
mocht je interesse hoor ik het wel.
hm.. dat zou wel gaaf zijn natuurlijk! PM me je vraagprijs maar even, en bij voorkeur ook wat foto's.
Nog even een kleine update: het verbreed staal ligt nu bij de straler, en gaan daarna gelijk door naar een vriend van mij die ze gaat poedercoaten.
Ik denk dat ze dezelfde kleur als de passat krijgen (door gebrek aan inspiratie), maar ik sta nog open voor opties.. Dus als er iemand suggesties heeft, laat ze hier maar achter ;) Ik heb nog ongeveer een week voor ze in de poedercabine hangen.
nou.. ik stond net op het punt om een brug te gaan huren om de uitlaat weer eens recht te hangen toen de hel los brak. (rook onder motorkap en goed wat herrie :D)
Ik ben er nu eindelijk wel achter wat ik verloren was met het afrijden van de trein naar e38 in Engeland, 1 van de 2 ophangbeugels van de voorpijp, doordat die scheef ging hangen raakte de rest lek en is de pakking aan het spruitstuk naar zijn grootje geblazen.
Redelijke easy fix dus, maar ik had erger verwacht (had ook al bijna een rvs spaghetti besteld..). Morgen de passat weer eens ophalen bij de garage (nieuw beugeltje gebakken) met hopelijk een lek-vrije uitlaat.
darkproject
27-11-2008, 23:50
bekend probleem :D
wie rijdt er dan ook zo laag :screwy:
ohja
ik ook :D
MauSeR35
28-11-2008, 10:13
Nou die RVS spaghetti kan toch nog steeds, bestellen we ze gelijk ;)
bekend probleem :D
wie rijdt er dan ook zo laag :screwy:
ohja
ik ook :D
hehe, it's all in the game.
we zouden binnekort eens ergens af moeten spreken voor wat foto's.. moet binnekort nog langs Marko denk ik.
@maus: kan zeker ;) maar mijn budget laat op het moment niet echt toe om dingen te vervangen die niet kapot zijn. Komen nog meer kosten aan, zal een nieuw schroefsetje onder moeten bij de volgende apk verwacht ik.
RedBastard
30-11-2008, 21:06
Klopt! Had een sterretje :( Goeie service bij jullie!
Staat dat leuke belgische meisje nog achter de balie bij jullie? Zou er spontaan mijn ruit voor intikken :D
Gelijk maar een kleine update:
Heb onlangs nog deurbakken met speakerroosters gemonteerd in combinatie met een composetje, klinkt al een stuk beter zo. Verder heb ik een setje Merc wielen aangeschaft, maar zijn ook weer opknappers dus voor die af zijn heb ik vast alweer andere plannen :screwy:
Zekers :)
MauSeR35
11-12-2008, 21:35
e zijn je wielen onderhand al klaar? :D
e zijn je wielen onderhand al klaar? :D
bijna.. andrew zou ze na het weekend terug hebben. duurt al wel even, maarja.. voor niks is niet duur eej.
ben wel benieuwd, andrew heeft uiteindelijk maar een ral-kleur gekozen waarvan ie dacht dat het in de buurt kwam van de kleur van mijn passat.
darkproject
13-12-2008, 18:25
hehe, it's all in the game.
we zouden binnekort eens ergens af moeten spreken voor wat foto's.. moet binnekort nog langs Marko denk ik.
@maus: kan zeker ;) maar mijn budget laat op het moment niet echt toe om dingen te vervangen die niet kapot zijn. Komen nog meer kosten aan, zal een nieuw schroefsetje onder moeten bij de volgende apk verwacht ik.
lijkt me leuk ja
moet je tegen die tijd oid maar laten weten ;)
Kwam er net achter dat ik nog geen foto's had gepost van de velgen terug van de poedercoater.. niet echt spectaculair op de foto, maar in het echt wel weer een stuk netter.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/25012009002.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/25012009003.jpg
Tiefleger
27-02-2009, 21:44
Heb hem woensdag in het echt gezien. :thumbup: :thumbup:
René (Tiefleger)
audifreakzeeland
01-03-2009, 08:57
Mijn oldie ziet er nog mooi uit ,wel mooi dat je hem hetzelfde gelaten hebt .
Succes ermee .
Gr Richard
Mijn oldie ziet er nog mooi uit ,wel mooi dat je hem hetzelfde gelaten hebt .
Succes ermee .
Gr Richard
Er zit onderhuids al redelijk wat werk in hoor, dus helemaal met rust heb ik hem niet gelaten. Kwa uiterlijk was ie al vrij aardig naar mijn zin. Heb nog wel wat ideeen natuurlijk, maar de cabrio staat er ook nog.. Wie weet komen er nog wel wat veranderingen aan... ;)
Heb hem woensdag in het echt gezien. :thumbup: :thumbup:
René (Tiefleger)
Nogmaals bedankt! Super dat je voor spoiler-koerier wou spelen ;)
Was ook leuk om nog eens een forummer te spreken!
Dik zo .. die steelies een kwak breder en het ziet er nog een pak ruiger uit!
jetta mk1 '82
06-03-2009, 03:47
Dik zo .. die steelies een kwak breder en het ziet er nog een pak ruiger uit!
AMEN ;) !
gr. Martijn
weer eens wat anders.. Moet ze nog wel een beetje opknappen, maar staat zo al best goed!
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/15032009033.jpg
14" RSL mohags in 7 en 8J. Betere foto's volgen.
weer eens wat anders.. Moet ze nog wel een beetje opknappen, maar staat zo al best goed!
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/15032009033.jpg
14" RSL mohags in 7 en 8J. Betere foto's volgen.
Die is laag :eek: Kom je zo niet in de knoei met je dorpels als je een drempel over moet?
Die is laag :eek: Kom je zo niet in de knoei met je dorpels als je een drempel over moet?
soms ;) maar over het algemeen ontwijk ik drempels of ik rij er zo scheef op dat alleen de achteras sleept (slijt niet zo hard en is vervangbaar).
Ik hoorde trouwens wel van de vorige eigenaar (op vag-fest) dat die hem nog iets lager had staan aan de voorkant, maar dit is voor mij laag genoeg. En ik zit nu ook net op het randje van APK bestendigheid (veren los/vast).
he vette velgen man, maar lijken een maatje te klein???
heb zelf vandaag setje teardrops gehaald. had anders wel interesse in jou steelies ;)
o ja ik krijg morgen of overmorgen mn voorveren binnen, waneer zullen we hem omlaag schroeven?? wil eigenlijk ook nog een stabistang halen voor dat ik aan de slag ga.
mzzl
joost
loco-vr6
16-03-2009, 18:38
netjes hoor :D
welke bandenmaat heb je om de RSL's hangen?
staat toch echt mega een variant op zn reet :D
soms ;) maar over het algemeen ontwijk ik drempels of ik rij er zo scheef op dat alleen de achteras sleept (slijt niet zo hard en is vervangbaar).
Ik hoorde trouwens wel van de vorige eigenaar (op vag-fest) dat die hem nog iets lager had staan aan de voorkant, maar dit is voor mij laag genoeg. En ik zit nu ook net op het randje van APK bestendigheid (veren los/vast).
kom je met de APK zo de brug wel op dan :)
netjes hoor :D
welke bandenmaat heb je om de RSL's hangen?
Thnx, bandenmaat is 195/45/14, zelfde maat als ik op het staal had. De maat van de velgen zijn verder ook ongeveer het zelfde.
@Mitta, hij heeft zo al een paar keer op de brug gestaan hoor. Met wat strategisch geplaatste balkjes en stoeptegels lukt dat best.
@Joost, ongeveer hetzelfde als het staal dus.. Nou is deze foto ook niet fantastisch hoor, dus komt niet zo goed over zo.
Nog maar een (matige) foto dan..
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/15032009035.jpg
En nog 1 met de oude velgen.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/07032009030.jpg
die knots is een mooi detail ;)
die knots is een mooi detail ;)
VAG-fest knots eej ;) Na een half jaar over de hoedenlap rollen heeft ie eindelijk zijn plekje gevonden :p
audifreakzeeland
22-03-2009, 16:22
Dat ziet er netjes uit man,nu de dakrails er nog eens af .
Gr Richard
MauSeR35
23-03-2009, 12:01
En is dat interieur nog wat geworden waar je zondag voor zou gaan kijken???
Echt een vet apparaat zo.....!!!
Suc6 ermee
Lars
En is dat interieur nog wat geworden waar je zondag voor zou gaan kijken???
jup.. grijs leer :cool: , alleen nog even poetsen en ergens elektrische ramen vandaan zien te halen..
MauSeR35
24-03-2009, 10:16
dacht dat die er bij zaten? alleen de bediening dan?
Pedaalemmer
24-03-2009, 10:55
RSL, staan erg gaaf!
RSL, staan erg gaaf!
thnx!
Leer zit er ondertussen al in. Alleen de deurpanelen nog niet ivm het gebrek aan elektrische ramen.. En de achterbank zit nog niet zo lekker, ik mis het midden scharnier nog (van vaste bank naar deelbare gegaan). Dus nu hangt ie nog een beetje scheef.
@Maus: moet jij nog iets van de sloop zaterdag of heb je alles van de week al opgehaald??
MauSeR35
27-03-2009, 10:23
Moet nog een slotloos Polo klinkje hebben voor rechts maar dat heb geen haast.
kiwi-gti
11-04-2009, 17:16
Vandaag gezien op de uitdeukdag, nette auto!
Zeker icm het grijze leer, echt goed :cool:
evilnyntje
11-04-2009, 17:29
Vandaag gezien op de uitdeukdag, nette auto!
Zeker icm het grijze leer, echt goed :cool:
Ja idd, nieuwe velgjes zijn ook leuk, ff shoppen (rood/geel/roze :))
Koen is sleeping
12-04-2009, 12:20
Ja idd, nieuwe velgjes zijn ook leuk, ff shoppen (rood/geel/roze :))
Tis geen Polo. ;)
Heb 'm ook zien staan toen ik weg ging bij de uitdeukdag. Coole auto, en damn wat laag :D
Thnx!
Hij staat nu bij de apk.. Dus ik ga morgen heel de dag zitten duimen ;)
Thnx!
Hij staat nu bij de apk.. Dus ik ga morgen heel de dag zitten duimen ;)
:mad: afgekeurd..
Hij paste niet op de remmenbank, schokdempers lek en nog wat klein spul. Dat word dus weer sleutelen dit weekend..
jappie86
16-04-2009, 21:56
het wordt een druk weekend denk ik voor jou idd.
jammer dat ik moet werken zaterdag. :shake:
darkproject
16-04-2009, 22:05
das weer minder dan
maar wel weer sleutel tijd
mijne staat voor apk ook gewoon hoog voor een dag
:screwy:
ook geen gedoe van hij past niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KL8WTWNI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQUG6KMV.jpg
en idd dakrailing niets om over te denken
hij lijkt er nog lager door :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKCRTYIN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PLZDYHAB.jpg
zal es kijken of ik tijd heb om jou te helpen dit weekend..
kiwi-gti
19-04-2009, 11:08
Niet passen op de remmenbank is ander APK adres zoeken he...
( met platenbank of remvertragingsmeter, hoogte is nooit een beperking voor APK keuring dan ).
Die andere dingen zijn balen, succes met sleutelen, zijn gelukkig geen grote dingen :cool:
Ondertussen weer door de apk! :thumbup: Dus tijd voor een update.
Zo heeft ie er een paar weken bij gestaan (had eigenlijk geen tijd..):
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/18042009070.jpg
Onderhoud was trouwens wel nodig her en der, toplagers waren zeker aan vervanging toe:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/01052009079.jpg
Ondertussen heeft mijn broertje mijn velgen "gestolen", staan de polo eigenlijk vrij goed, dus ben ik op zoek gegaan naar wat anders..
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/22052009086.jpg
Heb nog even gekeken hoe 16" staat en op basis hiervan op zoek gegaan:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/14052009085.jpg
Sneak preview:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/23052009091.jpg
classic-edition
23-05-2009, 19:04
Laat me raden een setje 16" bbs-en :D
Laat me raden een setje 16" bbs-en :D
Heb je je lolbroek aan? ;)
Ik had wel een foto van de complete velgen willen posten, maar die liggen bij mijn velgenboer om te ontdoen van stoeprandschade voor ik aan het polijsten en spuiten ga.
MauSeR35
24-05-2009, 13:58
Ik weet t, maar ik zal t niet zeggen. welke polijstpooiert heb je ze gebracht?
Ik weet t, maar ik zal t niet zeggen. welke polijstpooiert heb je ze gebracht?
haha, zelfs uit Madrid zit ie op Volksforum.. Hoe lang ken je me nou al? Ze liggen bij Korst voor de stoeprandschade, polijsten doe ik zelf natuurlijk. Trouwens nog een setje velgen gekocht (op de verjaardag van de vriendin van Gijs) niet echt spectaculair, maar wel voor weinig. Kan ik daar ook nog ff mee aan de gang.
haha dus de velgenwinkel is weer geopend?
ben wel benieuwd eigenlijk, zijn ze al terug van korst?
edit: kweed het nou ook, gaat wel mooi staan denk.
welke kleur worden ze eigenlijk?
ik zal mn mond verder houden :confused:
haha dus de velgenwinkel is weer geopend?
ben wel benieuwd eigenlijk, zijn ze al terug van korst?
edit: kweed het nou ook, gaat wel mooi staan denk.
welke kleur worden ze eigenlijk?
ik zal mn mond verder houden :confused:
zelfde kleur als ik de naafkapjes heb gespoten denk ;) zie foto..
MauSeR35
18-06-2009, 12:54
Laat je intermediate (trackday) wheels eens zien :D ;)
Laat je intermediate (trackday) wheels eens zien :D ;)
uhm.. nee.. schaam me dood ;)
heb al wel 1 van de porsches klaar, alleen paar details nog bijwerken.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/27062009116.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/27062009115.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/27062009114.jpg
edit: ik zi nu wel dat de enige kwats verf die tussen de tape is gekropen nu net frontaal op de foto staat ;) nog even uitschuren oid..
MauSeR35
30-06-2009, 08:35
Dit is al vast stukken beter idd! :D
nu nog die andere 3, succes er mee!
Koen is sleeping
30-06-2009, 11:56
Mooie velgen. :thumbup:
zo jij hebt het weekend flink doorgepolijst dan.
word hoog tijd dat ik mijn wielen eens afmaak ;)
er horen trouwens wel een paar dikke schijven en mooie klauwen achter deze porkers :)
die dikke schijven en klauwen komen pas als er ook dikke power in komt ;)
Pedaalemmer
01-07-2009, 07:14
Mooie velgen, kleur/polijst combinatie ziet er vet uit.
Lekkere wielen theiu. Kleur is ook mooi.
bedankt allemaal! ben er zelf ook zeer tevreden mee, moet nu alleen het geduld opbrengen om de rest even netjes op te maken. veel werk nog..
Roy-16VT
05-07-2009, 01:11
wow die velgen zelf bedacht :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/6/2/42.jpg
of........puur toeval ;)
Viel mij ook al op :)
Maar neemt niet weg dat t heel mooi gaat
staan! Maakt toch niet uit dat iemand anders
het zelfde heeft? Uniek ben je nooit (lang)...
Mooie Passat trouwens :) Sinds een weekje
heb ik er ook eentje. In de zelfde kleur...
Lekker origineel he :tongue:
Alsof jij de eerste was ... alles is al ooit gedaan ;)
Ziet er wel heel erg wijs uit hoor Matheo!!
Als je ooit een mooie Jetta in wil ruilen hoor ik 't wel :D
Alsof jij de eerste was ... alles is al ooit gedaan ;)
Zo is dat ;) :thumbup:
http://www.watercooled.nl/bezochtemeetings/vagfest07/pics_bestanden/16.jpg
En ik denk dat zelfs deze niet de eerste was :cool:
Roy-16VT
05-07-2009, 20:03
klopt haha had er ook een foto van op de comp maar dan onder een bruine mk2
vandaar dat ik ook vroeg om toeval (misha) ;)
mijn boodschap is waarschijnlijk anders aangekomen dan bedoeld maar bij mij was dus het geval dat ze boven op zolder klaar lagen en dat ik dus een foto vvorbij kwam van een bruine mk2 met dezelfde style en dan een bruin hart die had ze alleen het hoekje om ook gepolijst en dat was toch net te.
Origineel gevonden of niet, ik vind
t echt super staan... Heb zelf ook al
gespeeld met het idee, maar toch weer
vanaf gezien...
Anyway, het gaat hier om de passat he ;)
wow die velgen zelf bedacht :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/6/2/42.jpg
of........puur toeval ;)
Echt waar, tis puur toeval. Ik zag gister je sig voorbij komen en heb toen pas je topic gezien ;) Ik ben ook een hele tijd geleden al mee begonnen. 't geeft iig al wel een mooi beeld hoe mijn eindproduct zal worden, daar ben ik wel blij mee.
Er zijn trouwens wel wat verschillen, die van mij zijn/worden mat zwart en zijn 7 en 8J. Die van jou zijn 7J rondom of niet?
Roy-16VT
06-07-2009, 05:46
Klopt ik heb 7 rondom en lakzwart hart :D
had nog getwijfeld met hetzelfde als jou maar bij de 8 j komt het hart niet buiten de velgrand volgens mij en dat wilde ik wel.
en heb je er al meer dan 1 af?
MauSeR35
19-07-2009, 22:51
1 1/2...
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/02082009138.jpg
Klopt ik heb 7 rondom en lakzwart hart :D
had nog getwijfeld met hetzelfde als jou maar bij de 8 j komt het hart niet buiten de velgrand volgens mij en dat wilde ik wel.
Voor de volledigheid. klopt, mijn hart komt achter niet buiten de rand. Maar dit past mooi in mijn visie, achter zo breed mogelijk, voor zo ver mogelijk naar binnen. Of het gaat lukken is het 2de. uit de proefpassing blijkt dat ik met 30mm adapters achter nog steeds redelijk safe zit. Voor durf ik niet smaller als 20mm ivm de stelring. En nee, 6J is geen optie. ik wel een fatsoenlijke band die goed staat.
evilnyntje
02-08-2009, 16:45
Af voor vagfest? :)
Af voor vagfest? :)
Dat is inderdaad mijn doel ;) Nog 1 velg te gaan. Ik vertrek morgen naar Italie, dus mijn broertje neemt het schuur en polijst gedoe over. Adapters zijn net besteld. Banden en bouten moeten ook alvast besteld worden. Dan heb ik na mijn vakantie nog 2,5 dag om de laatste te spuiten (en uit laten harden), banden monteren en het zooitje te monteren. En tussendoor ook nog even de bar prepareren.
Strakke deadlines, daar houden we van ;)
Nemen jullie trouwens weer zo'n monster aggregaat mee naar VAG-fest? Mss dat wij dan in de buurt kunnen staan en de bar bijprikken ;) Ding trekt niet zo veel stroom, maar we moeten er wel een aggregaat voor gaan huren. Beetje zonde. Zo kunnen we de kosten eventueel een beetje spreiden.
he hoe is het nu met je adapters, heb je ze al binnen?
ben heel benieuwd hoe het staat zo.
offtopic: is dat bedrijf waar jij werkt verhuisd of faliet ofzo? omdat er te huur ophangt en ik jou auto daar nooit meer zie??
zullen we volgende week dinsdag maar weer es bij de stok afspreken?
he hoe is het nu met je adapters, heb je ze al binnen?
ben heel benieuwd hoe het staat zo.
offtopic: is dat bedrijf waar jij werkt verhuisd of faliet ofzo? omdat er te huur ophangt en ik jou auto daar nooit meer zie??
zullen we volgende week dinsdag maar weer es bij de stok afspreken?
Afgelopen vrijdag binnen gekomen, eindelijk..
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/31082009161.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/31082009162.jpg
Heb ondertussen de voorkant nog een 1,5cm laten zakken, van de week de achterkant ook nog een beetje naar beneden.
En het bedrijf waar ik werk is niet falliet hoor ;) We zitten nu in een prachtig nieuw pand in Oud Gastel (5 min lopen), eindelijk weg uit dat noodlokaaltje :cool:
dat is mooi geworden:thumbup:past er perfect bij,dat matzwarte!
Vind het ook zeer geslaagd, vooral vergeleken met hoe ik de afgelopen maanden heb rondgereden ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/18062009098.jpg
das toch ook niet lelijk??ik zou me er niet voor schamen...:D
oh op borchwerf 2 dan, of gastel zelf? scheeld jou weer benzine he ;) haha
maar ik zal ze binnenkort es in het echt komen bekijken.
ga je nu weer verder met je biebertje of blijft die nog ff op een laag pitje?
ik heb zelf nu ook wel weer leuke plannen met mn golfje, houd me weer van de straat ;)
Dikke shizzle in the dizzle!
jappie86
01-09-2009, 16:01
das toch ook niet lelijk??ik zou me er niet voor schamen...:D
haha, tot je ze in real-life ziet. :D . de randen zijn rood gespoten zonder af te plakken maar door een kartonnetje rond te knippen en er tegen te houden. :thumbup:
groeten!
haha, tot je ze in real-life ziet. :D . de randen zijn rood gespoten zonder af te plakken maar door een kartonnetje rond te knippen en er tegen te houden. :thumbup:
groeten!
ja weet ik veel,zo op de foto is het niet echt lelijk ;)
ja weet ik veel,zo op de foto is het niet echt lelijk ;)
haha van een afstandje staat het inderdaad best goed ;)
Kleine foto update.. Geen uitleg benodigd lijkt me.
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/24092009211.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/24092009197.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/3/4/7/24092009198.jpg
@mauser: wordt tijd dat we (lees: jij) eens wat fatsoenlijke foto's gaan maken.. Met die nokia komt het niet echt over.
gaaf:thumbup: op andere auto's is die treser-shit niks,op een 35i is het vet...
jetta mk1 '82
25-09-2009, 03:08
ziet er goed uit !!
gr. Martijn
De lichten zijn goed op hun plaats bij je :thumbup:
Ziet er goed uit :thumbup:
jappie86
29-09-2009, 16:57
@mauser: wordt tijd dat we (lees: jij) eens wat fatsoenlijke foto's gaan maken.. Met die nokia komt het niet echt over.
:iamwithst
breadfan83
29-09-2009, 18:02
Misschien met wat nette foto's, dat het anders staat, maar zo vind ik het eigenlijk niet echt wat.
De originele stonden beter als ik eerlijk ben.
MauSeR35
30-09-2009, 16:13
Vind t best hoor, poets de boel maar eens mooi op voor t slecht weer is en zoek een leuk plekkie uit. Druk ik wel op t knopje :screwy:
cool ride! ik heb er zelf ook 1 kan nog ong.5cm lager maar dan kom je de rotonde niet meer rond.http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/668/412/20091225/dyn007_original_800_620_pjpeg_2668412_51a00c95a8a1d01a2787e6318b0d52db.jpg http://deplaatwerker.skynetblogs.be/
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.