View Full Version : Mijn oldie(35i) bestaat nog
audifreakzeeland
11-04-2008, 19:12
Ik kwam op internet mijn oude passat tegen ,hij staat sinds gisteren weer te koop ,waar ik hem 2,5 jaar terug heb ingeruild .
In precies dezelfde staat.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/161916237-volkswagen-passat-cl-66kw-variant.html
Alberto als je het leest ,gelukkig bestaat ie nog !!!!
Gr Richard
in wat voor staat was ie toen? beetje betrouwbare auto (toendertijd)? ik geloof dat de gti een beetje op zijn eind loopt, mss eens bij deze gaan kijken.
Stoer ding, heb het altijd al een hele mooie gevonden!
Jammer dat ik het geld nu niet heb liggen. :(
k zou zeggen bied gewoon 1200 euri als prijs je te hoog is... dingetje is 2 jaar ouder dan de mijne en ik kreeg um voor 1250 mee ;)
Mooie auto zeg ;) ziet er stoer uit zo!
Toen ik hem had was ie goed 0,0 opties 1.8 ex lease bak . .
ok.. goed om te weten.. geen stuurbekrachtiging ofzo? hoeft eigenlijk ook niet voor mij.
neem aan dat er nog wel iets van de prijs af kan.. geloof niet dat er een erg grote markt is voor verlaagde stations.
zal morgen wel eens een belletje doen.
evilnyntje
15-04-2008, 06:06
Cool ding zeg, hm :), meestal vind ik die dingen lelijk maar deze heeft wat.
heb net even gebeld. de vorige eigenaar heeft er blijkbaar nooit echt mee gereden, had hem gekocht voor ie zijn rijbewijs had, zij hebben hem helemaal klaar gemaakt voor hem. nieuwe waterpomp en distributie enzo. die gast is er mee gaan rijden zonder rijbewijs, is gepakt en heeft hem weer teruggebracht..
Ik zeg kopen . . . :thumbup:
haha, heb er eens over nagedacht en bel morgen voor een afspraak. kijken kan zowiezo geen kwaad. is zo'n ding trouwens een beetje zuinig? beter als mijn 16v neem ik aan, maar toch.. moet binnekort wel meer snelweg km's gaan doen.
loopt tussen 1 op 12 en 1 op 14, beetje afhankelijk van je rijstijl...
MauSeR35
17-04-2008, 08:31
Valt mee. Vanavond ff kijken he Mathieu
Jep.. we zullen eens kijken eej, ben wel benieuwd of het wat is.
darkproject
17-04-2008, 17:57
ze zijn idd zig
zijn erg betrouwbaar (bekend hier)
en idd veel meer als 1300 zou ik niet doen maarja is je eigen keus
ik zou zeggen doen
ik zou t iig doen
als ik er naar een opzoek was
maar heb er al 2 :screwy: :D
Rij alleen je tank niet helemaal leeg.
Volle tank ben je haast €100 euries lichter. (70liter)
Wij rijden met onze passat 35i 1800i een kleine 925km op1 tank.
evilnyntje
17-04-2008, 18:15
Rij alleen je tank niet helemaal leeg.
Volle tank ben je haast €100 euries lichter. (70liter)
Wij rijden met onze passat 35i 1800i een kleine 925km op1 tank.
:screwy: dus 3x tanken is goedkoper? :tongue: Ligt aan Den Haag. Ik heb net ook weer getankt voor 90e met de swaab. Het went.
net een proefritje gemaakt. ding rijd als een droom, schakelt lekker fris enzo. verder erg netjes, krasje op de deur maar verder niks. hij is wel lager als ie lijkt op de foto, iig nog een stukje lager als mijn golf, maar dat ligt meer aan de 14". jammer dat ze in zeeland zo weinig drempels hebben, had er graag een paar geprobeerd.
heb hem gekocht op voorwaarde dat ik nog ff op de brug mag kijken, en dan geen rottigheid tegenkom.
edit: toch goed gegokt om een grijze sticker te bestellen bij mijn volksforum aandeelhouderschap ;)
MauSeR35
18-04-2008, 09:23
Jup leuke bak. Hoop alleen dat je achter kunt komen thuis :D
Jup leuke bak. Hoop alleen dat je achter kunt komen thuis :D
dat word inderdaad een beetje tricky.. met de golf ging het net.. anders parkeer ik voortaan op het industrieterrein bij ons achter eej ;)
jammer dat ze in zeeland zo weinig drempels hebben, had er graag een paar geprobeerd.
Grapje zeker.... anders moet je me echt eens dat stukje zeeland aanwijzen :eek:
Grapje zeker.... anders moet je me echt eens dat stukje zeeland aanwijzen :eek:
dirksland.. geen drempel te bekennen.. ja, wel van die golfjes in de weg, maar dat is nog niks vergeleken met hier.. ze hadden wel veel van die chicanes, maar die zijn alleen maar leuk :D
MauSeR35
18-04-2008, 11:27
dirksland.. geen drempel te bekennen.. ja, wel van die golfjes in de weg, maar dat is nog niks vergeleken met hier.. ze hadden wel veel van die chicanes, maar die zijn alleen maar leuk :D
Tjeu Dirksland is geen Zeeland maar Zuid-Holland...
ja weet ik.. maar ik vind het zeeland.. ga jij eens gewoon terug aan het werk :p
van harte ....rot is die niet volgens mij ...toch richard ?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.