Coos01
19-03-2008, 19:05
Mijn Polo (single point injection) start niet met een ietjes warme moter en ik heb begrepen op dit forum dat dat wel eens de temp. sensor kan zijn. Ik neem aan dat dat de sensor is die zijn data doorgeeft aan het systeem dat de injectie regelt en wellicht ook de temp. meter op het dashboard bedient.
Nu het volgende:
Als je voor de auto staat zie ik 2 sensors op het blok, een met een blauwe uitgaande draad, nogal naar het midden van het blok geplaatst en een met een gele uitgaande draad die meer naar de linkerkant geplaatst is.
Is een van deze sensors de de temp. sensor die ik zou moeten vervangen en zo ja, welke is dat of zit ik helemaal fout en moet ik de sensor in lwestie ergens anders zoeken.
Wie kan mij helpen in deze
Nu het volgende:
Als je voor de auto staat zie ik 2 sensors op het blok, een met een blauwe uitgaande draad, nogal naar het midden van het blok geplaatst en een met een gele uitgaande draad die meer naar de linkerkant geplaatst is.
Is een van deze sensors de de temp. sensor die ik zou moeten vervangen en zo ja, welke is dat of zit ik helemaal fout en moet ik de sensor in lwestie ergens anders zoeken.
Wie kan mij helpen in deze