loco-vr6
12-03-2008, 17:26
Ik ben aan het invetariseren wat ik allemaal nodig heb om mijn sciroccotje van een 16v te voorzien en ben al redelijk op weg.
ik mis de volgende onderdelen:
Inlaatspruitstuk voor webers o.i.d. voor 16V.
Ik heb al flink met de search optie gezocht, maar ik kan voornamenlijk zelfbouw vinden, nergens een linkje naar site of berijf waar ze te koop zijn.
of heeft iemand hier er nog 1 liggen?? :D of hoe zijn de ervaringen met motorfietscarbs op een 16v? en naar welk type zou ik dan moeten gaan zoeken en ook hier: hoe kom ik aan een inlaat spruitstuk???
en ik heb het e.e.a gelezen over het pasmaken van de uitlaat-nokkenas als inlaat-nokkenas :confused: wat is hier het voordeel van??? kun je niet beter gewoon een set schrick nokkers kopen van 272???? ik wil op een vermogen van +- 160 bescheiden pk's uitkomen. en op een oude wagen horen carbs naar mijn mening, dus gaarne geen voorstellen over DTA, KMS enz..... gewoon oldskool super zuiper ;)
En hoe zijn hier de ervaringen met een afgedraaid vliegwiel? ik wil een motor bouwen die een beetje ( erg ) fel op het gas reageerd.
het wordt een mooi weer/show wagen dus geen daily, dus geen tips over comfort :D daar doen we niet aan.
tips en adressen zijn zeer welkom!!!!
:thumbup:
ik mis de volgende onderdelen:
Inlaatspruitstuk voor webers o.i.d. voor 16V.
Ik heb al flink met de search optie gezocht, maar ik kan voornamenlijk zelfbouw vinden, nergens een linkje naar site of berijf waar ze te koop zijn.
of heeft iemand hier er nog 1 liggen?? :D of hoe zijn de ervaringen met motorfietscarbs op een 16v? en naar welk type zou ik dan moeten gaan zoeken en ook hier: hoe kom ik aan een inlaat spruitstuk???
en ik heb het e.e.a gelezen over het pasmaken van de uitlaat-nokkenas als inlaat-nokkenas :confused: wat is hier het voordeel van??? kun je niet beter gewoon een set schrick nokkers kopen van 272???? ik wil op een vermogen van +- 160 bescheiden pk's uitkomen. en op een oude wagen horen carbs naar mijn mening, dus gaarne geen voorstellen over DTA, KMS enz..... gewoon oldskool super zuiper ;)
En hoe zijn hier de ervaringen met een afgedraaid vliegwiel? ik wil een motor bouwen die een beetje ( erg ) fel op het gas reageerd.
het wordt een mooi weer/show wagen dus geen daily, dus geen tips over comfort :D daar doen we niet aan.
tips en adressen zijn zeer welkom!!!!
:thumbup: