PDA

View Full Version : welke inlaat past

Dasher
24-02-2008, 14:04
Even vraag aan de kenners...............

Zit op het www en in de kennissenkring te zoeken naar een inlaatspruitstuk voor de Audi.

Maar van welke andere vw motor past een spruitstuk? Dingen zijn wel te vinden maar past die van een 1.8 8V of een 2.0 vw motor zo op een Audi 2.0 of zit er iets in de weg of moet er geslepen worden?

RubenD
24-02-2008, 14:31
Welke Audi is "de Audi"? Keek even door je gestarte topics lijst heen maar zag zo snel niks staan over een Audi.

Enige wat ik nu kan zeggen. Uitlaatspruitstukken voor de bigblock 8V's zijn allemaal hetzelfde als het op de flenzen aan komt.

Maar heb je een dwars of in lijn geplaatste motor in die Audi (dacht dat je een wat oudere Audi had maar ik ben er niet zeker van).

Dasher
24-02-2008, 14:47
Yup tis voor de 80 gls van 1979..................volgend weekend Golf brengen bij Lieuwe en Audi meesnatchen.

Maar er komt een 2.0i van een audi 80/90 in. Motor heeft met injectie 113pk.

Gaat om een 2.0i 3a motor van een coupe automatik, uitlaatspruitstuk en complete injectie en alle kleine dingetjes van otnsteking enz enz heb ik erbij. Maar dat gaat eraf en ik wil er dubbele 40mm solexen opzetten. Lekker kracht onderin. Als quattro past dan lekker laag in de toeren uit de bocht laten driften.

Maar ik zoek dus een inlaatspruitstuk............morgenavond motor, diff en bak ophalen van de quattro.

bolku
24-02-2008, 18:50
Een 3A motor heeft fase II inlaatkanalen ( die ovale) net als bv een 2E heeft doordat de injectoren in het inlaatspruitstuk zitten ipv in de kop.
Ik kan er speciale weber spruitstukken voor leveren, kosten € 275,-

( andere passen dus niet....)

Dasher
24-02-2008, 21:35
€ 275,- voor een inlaat is mij toch echt te gortig.............heb ori spruitstuk van de injectie erbij...........dan maar even aan de knutsel als we niks vinden.