View Full Version : Aantal liters aan kist voor 2 infinity 25cm 350W RMS subs
Wie weet de beste kistmaat qua liters voor zulke subwoofers? of wie weet een site van infinity dat ik daar de info kan halen?
Je moet het programmaatje "LSP Cad" even zoeken, daar alle data die je hebt van je speaker invoeren en hij rekent voor jou uit welke kist je moet hebben.
Als je me even mailt, dan kijk ik even of ik em nog ergens heb staan.
staat het ook niet ergens op die site van showyoursound.com??
Michiel86c
29-12-2003, 22:44
Ik neem aan dat je er 2 van deze hebt:
http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='KAPPA+PERFECT10.1D'&Ser=KPE&Cat=SUB (je hebt het over 350W. en dit was is de enige die dat RMS levert)
Ergens op deze pagina staat "boxes and parameters". Hier kan je wel het een en ander vinden denk ik.
ik heb een zelfgemaakte kist met 2 poorten, 2x infinity kappa 10" 350 watt rms en 1000 watt piek en mijn berekening kwam uit rond de 70 liter.. dus ik had hem 70 liter gemaakt met 2 poorten en hij speelt super strak en lekker hard! echt super tevreden over het resultaat!
ik heb geloof nog wat pics van me geluid..
oja, alle info die je nodig hebt word meegelevert met je subwoofer, dus dichte kist(voor snelle bass), gepoorte kist (lange bass) en bassreflexx kast (voor diepe bass)
ik heb ff gezocht maar ik kon dat papiertje niet meer vinden, sorry..
Precies, bij de meeste losse bas luidsprekers is de desbetreffende info bijgevoegd
Deze niet, dit model komt namelijk zo uit de display van de winkel ;) daarom waren ze ook maar E99 / stuk :) staat nog wel 100w.br achterop de subs, maar dis ook nog een iets ouderr model Kappa...bedankt voor de info tot zover iig...
en op www.caraudio.pagina.nl staat ook verschillende progjes ervoor
ik heb geloof nog wat pics van me geluid..
Kan je me die dan es een keertje toesturen ofzo? of dat je die hier ff plaatst dan heb ik enigszins een idee over de grootte wat ik hebben moet...
kamikase
30-12-2003, 13:28
op http://forum.showyoursound.nl kun je het laten berekenen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.