View Full Version : IRS ombouw (part 6)
http://spijlbussen.nl/smf/index.php?topic=943.0
Volkswouter
24-06-2004, 06:11
Ziet er goed uit! Mooie oplossing ook zo.
primer-look
24-06-2004, 06:39
Kruk...welke motor komt er in dan?. Langere bouten is ook (iets) zwakker lijkt me, een 2600cc ga nie lukken dan hehehehe.
Ziet er goed uit.
Volkswouter
24-06-2004, 07:06
Stiekum,wil ik wel een rondje rijden als je klaar bent..:D
zou geinig zijn.... vette ideeen zeg ;):D
lekker ben jij...
Maar nu weer zonder geleuter in dit topic, ben ook wel erg benieuwd of die methode bekeken is eigenlijk.
Allart-Ghetta
09-05-2005, 23:27
Kruk...welke motor komt er in dan?. Langere bouten is ook (iets) zwakker lijkt me, een 2600cc ga nie lukken dan hehehehe.
Ziet er goed uit.
Back to school: de kracht wordt niet door de bouten overgebracht maar door de normaalkracht die ze leveren op het oppervlak. De normaalkracht X de wrijvingscoeffcient is de kracht die de verbinding over kan brengen.
Als de bouten los zouden zitten worden ze op afschuiving belast en zijn ze heel snel stuk, ze zijn alleen gemaakt om trekkracht te weerstaan.
vwcrewcab
10-05-2005, 07:44
Back to school: de kracht wordt niet door de bouten overgebracht maar door de normaalkracht die ze leveren op het oppervlak. De normaalkracht X de wrijvingscoeffcient is de kracht die de verbinding over kan brengen.
Als de bouten los zouden zitten worden ze op afschuiving belast en zijn ze heel snel stuk, ze zijn alleen gemaakt om trekkracht te weerstaan.
Slecht tijdstip om dit te lezen :confused: (8u44)!!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.