View Full Version : g60 maar toch een diesel..
raar verhaal g60 op kenteken met een diesel blok :)
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/113393842-volkswagen-golf-1-8-gti-g60-volkswagen-golf-1-8-gti-g60-met-turbo-diesel-moter.html?return=eJwtjN0OgiAAhd%2FFTe%2BSQBTFsWZvQsaUyd8E02q9e9C6Ofu%2Bs7PDKaRvSc%2B9p7AlNLutdvein0NwFIDFOmFKzdclOMV58KVRgG%2FBnjx4WLX4nU%2FCgBHWpJyDVhfHmkJODMbwDOHiUJHvngWbVwPMq6uKMXQ%2FQqmqScIQ8SVdwiO1BLX4nOwZDeO2a5LpOBjMpsUqx6hu%2B39aLyOhrP98AWjDPdg%3D#photo
staat ook bij tot de apk verloopt goedkoop rijden.. daarna ben je de lul
Hij heeft nog wel een G60 klepdeksel, dat dan weer wel :)
Maar een leuke G60 koets voor dat geld is niet eens gek, toch? (als het wat is dan!)
staat ook bij tot de apk verloopt goedkoop rijden.. daarna ben je de lul
heb mn golf 2 wel eens door de APK gedaan met diesel blok & benzine kenteken... gaat net als je de apk jongens kent.
trouwens met zelfde auto grote politiecontrole ook overleefd... :screwy:
Als ik de hoofdsteunen zo bekijk ook nog een Recaro interieur!
Leuke onderdelenauto..
Nee hoor het is geen diesel hij pingelt gewoon.
Zonde van de auto.
Ik ken die jongen toevallig (in de zin van dat hij me eens aansprak toen ie mijn auto zag, en toen heb ik het ook ff over zijne gehad... 1x gesproken dus)
Was dus idd een G60, maar diesel rijd goedkoper en dus heeft ie er een dieselblok in gehangen (TD blokje)... Hij ging ieder jaar de motor weer terughangen of anders proberen om apk mensen een beetje om te kopen / te vriend te houden zegmaar...
precies, dat werkt al jaren prima hier ;)
Als ik de hoofdsteunen zo bekijk ook nog een Recaro interieur!
Leuke onderdelenauto..
Zitten idd. Recaro's in zo te zien :thumbup: Jammer van de kleur :screwy: maar mooie basis zou het kunnen zijn ;)
Dat zoek je toch niet, om elk jaar de motor te verwisselen?
En hoe doe je dat dan met je kabelboom enzo?
Jurgen Santana
03-09-2007, 20:48
Dat zoek je toch niet, om elk jaar de motor te verwisselen?
En hoe doe je dat dan met je kabelboom enzo?
Die verwissel je ook :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.