View Full Version : Moertje binnenkant boveste veerpootlager.
breadfan83
18-08-2007, 16:04
Dit dus:
http://img441.imageshack.us/img441/7523/dsc02402nb1.jpg
Het gaat bovenop de veerpoot binnen in het lager. De zooi is bij mij zo aan gort gedraaid dat het echt niet meer te gebruiken is.
Zit redelijke haast bij, dus als iemand me kan helpen hoor ik het graag. Liefst een beetje in de buurt zodat ik het vandaag of morgen nog kan ophalen.
Een complete veerpoot van voor zou ook welkom zijn, zolang dit moertje er maar op zit. Uit elkaar halen kan ik zelf wel.
Bedankt alvast.
Heb er nog wel 2 liggen, zien er zo'n beetje hetzelfde uit als op de foto.
Woon bij nijmegen, hoor het wel als je intresse hebt.
maartenunplukt
18-08-2007, 16:19
ff een soort off-topic, maar waar is het gereedschap te vinden, waarmee je ze los krijgt?
er is iemand hier die die doppen ervoor verkoopt, maar bij een beetje gereedschap-boer of selfs een auto-onderdelen-boer kun je ze ook gewoon kopen voor een paar euro!
maartenunplukt
18-08-2007, 18:53
Ok, want k heb gechecked bij diverse brezans, maar die hadden daar nog nooit van gehoord... :S
breadfan83
18-08-2007, 19:13
Ok, want k heb gechecked bij diverse brezans, maar die hadden daar nog nooit van gehoord... :S
De Brezan hier had ze wel, maar enkel op bestelling. Ik ga Berendd er maar even voor raadplegen.
Heb de set er nu maar even onder gezet zonder die moertjes om de auto tenminste over het weekend op de wielen te hebben staan. Is op zich geen probleem, maar had hem graag begin volgende week al klaar gehad.
Schroefset monteren was overigens niks aan. Kwestie van 'n half uurtje werk.
@Lexo: Zien ze er zo'n beetje zo uit als op de foto of precies zoals op de foto? ;)
van een polo passen ze ieg niet! dus let daar ff op..
heb nog 1 dop voor golf/jetta en nog 2 voor polo
@Lexo: Zien ze er zo'n beetje zo uit als op de foto of precies zoals op de foto? ;)
Bedoelde daar alleen mee te zeggen dat ze niet nieuw zijn, maar nog wel fatsoenlijk ;)
breadfan83
18-08-2007, 20:06
Bedoelde daar alleen mee te zeggen dat ze niet nieuw zijn, maar nog wel fatsoenlijk ;)
Ahzo. Als de schroefdraad in orde is wil ik ze wel van je hebben.
Als je wil mag je ze voor me in een envelop stoppen. Laat me maar effe weten wat je dr voor wil hebben incl postzegel. :)
Zaten die niet nog op die poten wat je laatst gekocht hebt Chris?
Anders heb ik er ook nog wel liggen voor je.
breadfan83
19-08-2007, 19:32
Zaten die niet nog op die poten wat je laatst gekocht hebt Chris?
Anders heb ik er ook nog wel liggen voor je.
Neej, zaten d'r niet op.
Als je ze voor het grijpen hebt liggen kom ik ze vanavond nog wel effe bij je halen als 't uitkomt. :thumbup:
Ben momenteel niet thuis en dan moet ik ze nog zoeken.
Morgenavond op zijn vroegst kan ik het hebben.
Hoor het wel.
breadfan83
19-08-2007, 19:42
Ben momenteel niet thuis en dan moet ik ze nog zoeken.
Morgenavond op zijn vroegst kan ik het hebben.
Hoor het wel.
Je hebt bericht. :)
breadfan83
23-08-2007, 01:11
Mag ik een slotje aub?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.