View Full Version : naafkapjes g60 sebring velgen
Hallo
Ik ben op zoek naar 1 naafkapje en 1 g60 velg. Iemand die er nog 1 heeft liggen of een velg heeft liggen (enkel verzending naar Belgïe) moet me maar iets laten weten via pm of zo...
Grtz
Ik heb er volgens mij nog 3 liggen. Moet ik ff zoeken.
laat me ff iets weten, met 3 zou ik al heel tevreden zijn. Je moet me de prijs maar effe laten weten via pm + verzending naar België mogelijk?
In NL zijn ze naar mijn weten nog gewoon te krijgen bij de dealer
laat me ff iets weten, met 3 zou ik al heel tevreden zijn. Je moet me de prijs maar effe laten weten via pm + verzending naar België mogelijk?
je hebt PM ;)
je hebt PM ;)
pm back :eek:
Jurgen Santana
10-07-2007, 19:02
Ik kan ook nog aan 3 nieuwe komen.
Ik kan ook nog aan 3 nieuwe komen.
laat me eens weten via pm hoeveel je ervoor vraagt inclusief verzending naar België.
pm back :eek:
duurder dan nieuwe :rolleyes:
zijn ze nog nieuw te krijgen ???? iemand antwoord hier op :thumbup:
Ben naar 2 garages in België geweest en daar zeiden ze dat ze niet meer nieuw te verkrijgen zijn, zelfs niet in Duitsland.
Bij deze als iemand er nog liggen heeft en je wil ze versturen naar België...
In Nederland zijn ze gewoon te krijgen
In Nederland zijn ze gewoon te krijgen
Wij Belgen zijn weer te lui om te zoeken blijkbaar :)
Iemand die zich geroepen voelt om er in Nederland te kopen en te versturen naar me, stuur me maar een pm. :)
breadfan83
16-07-2007, 21:03
Wij Belgen zijn weer te lui om te zoeken blijkbaar :)
Iemand die zich geroepen voelt om er in Nederland te kopen en te versturen naar me, stuur me maar een pm. :)
Geen probleem, ik moet zelf deze week nog effe bij de dealer langs, dan vraag ik wel effe een prijs voor je. :thumbup:
Geen probleem, ik moet zelf deze week nog effe bij de dealer langs, dan vraag ik wel effe een prijs voor je. :thumbup:
ok thanx :thumbup:
en nog eens up
PM me jouw adres even ;)
ik ben een tijd geleden weze vragen of ze nog nieuw te krijgen waren!
ze werden niet meer gemaakt en er was 1 dealer in heel nederland die er nog 3 had liggen!!!
verder heeft niemand ze meer volgens hun, dus NIET meer te krijgen bij de dealer!
ik ben een tijd geleden weze vragen of ze nog nieuw te krijgen waren!
ze werden niet meer gemaakt en er was 1 dealer in heel nederland die er nog 3 had liggen!!!
verder heeft niemand ze meer volgens hun, dus NIET meer te krijgen bij de dealer!
vandaar dus de 3 die Jurgen nog kan krijgen.. ;)
et was wel ergens in de buurt van denhaag meen ik, daar komen die gasten toch uit de buurt??
dan kan dat wel kloppen inderdaad :)
Domi, ben aan het wachten op je pakje. :tongue:
En up
Domi, ben aan het wachten op je pakje. :tongue:
En up
Is al onderweg. ;)
Niet te ongeduldig worden he :D
Pakje is toegekomen, bedankt Domi. :thumbup:
Ga bovenste post aanpassen bij deze up.
Pakje is toegekomen, bedankt Domi. :thumbup:
Ga bovenste post aanpassen bij deze up.
:thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.