View Full Version : 85/70 verlagingsset
Mijne heren,
Heb een paar dagen geleden op de Duitse ebay een 85/70 verlagingsset gekocht (voor 7,16eu :screwy: ). Moet ik grote zaken (schokbrekers, velgen) aanpakken wil ik deze monteren? Of kan ik ze zo monteren. 't Gaat om een '90 polo 2 coupé (met cassettespeler :D ). Hij is super standaard (dus ook de wielen en banden).
Thanx
hey ik heb er ook 85/70 onder zitten nu :D
nou schokbrekers zitten erbij dus die moet je natuurlijk vervangen
en velgen, hoe zou je die willen aanpakken? je hebt ze eronder, valt verder weinig mee aan te pakken.. Is het toevallig een set met rode veren en gele schokbrekers van FK? Dan is ie goed stug dus je kunt er rustig brede velgen onder houden. Maar aangezien jij standaard velgen hebt dan heb je al helemaal niks om je zorgen over te maken hehe :D
Zoals ik het lees heb je alleen de veren. Je zult nog wel ingekorte dempers moeten hebben.
Als je velgen nog standaard zijn en je niet al te grote ballonbanden hebt zou het geen grote problemen moeten geven.
Ik ga binnenkort dezelfde verlaging proberen met 16"
hij schrijft verlagingsset, normaal is dat veren en dempers lijkt mij....
Maar als het idd alleen veren zijn moet ie nog schokbrekers erbij halen..
dat kan dan nog een aardig geintje zijn..
@Bas, 16" onder een Polo 2 met 85/70? Ik twijfel of je dat gaat redden hoor ...
Geen idee of dat met dempers is, op t plaatje staan wel voorpoten, maar geen achterdempers. Is dat een probleem?
Hoe submit ik hier een image trouwens?
Maare, als er geen dempers bij zijn, kan ik toch gewoon een stuk van mijn oude dempers afzagen? Of praat ik nu onzin.
voor foto's plaatsen lees hier:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
http://i15.ebayimg.com/01/i/000/a6/c2/25b9_1.JPG
martiepartie
01-07-2007, 12:48
stuk van je dempers afzagen is inderdaad onzin..
Ik zou een setje verkorte achterdempers op de kop tikken, zodat je je wagen degelijk verlaagd.
kawouter
01-07-2007, 14:19
En mocht je geen dempers kan vinden en je wilt het weer weg doen dan heb ik interresse in de 85mm voor verlaging. :D (eventueel alleen de veren)
als er geen dempers bij zitten kan ik wel aan een setje dempers komen voor je...
ff afwachten tot onze oosterbuur het pakketje aflevert. AryX, kan je me PM-en voor een prijsopgaaf voor kortere stijvere dempers? Thanx
ik kan je daarvoor niet per direct een prijsopgaaf geven,. moet ik morgen de leverancier even bellen kijken wat hij kan bestellen..
Zo, de set is eindelijk binnen (negatieve feedback voor de leverancier omdat het zo lang duurde). Zonder schokbrekers. Hoe kom ik aan een setje goedkope schokbrekers, hoeft niet nieuw te zijn. Of weet iemand een online shop waar je dat spul goedkoop kan krijgen?
Het gaat hier om bovenstaande veren, dus 85/70.
Golf_1_gts
19-07-2007, 18:08
Zo, de set is eindelijk binnen (negatieve feedback voor de leverancier omdat het zo lang duurde). Zonder schokbrekers. Hoe kom ik aan een setje goedkope schokbrekers, hoeft niet nieuw te zijn. Of weet iemand een online shop waar je dat spul goedkoop kan krijgen?
Het gaat hier om bovenstaande veren, dus 85/70.
pff zucht....eerste keer ebay ofzo? :screwy:
pff zucht....eerste keer ebay ofzo? :screwy:
pff zucht....nee
pff zucht....nee
eBay.de? Particuliere duitser?
Dan is 2 weken heel normaal hoor.
-betalingsgegevens uitwisselen (niet iedereen zit 24/7 achter de pc)
-geld overmaken naar buitenland duurt wat langer: dag 3 a 4 sowieso al.
-weekenden zijn vaak spelbrekers om dingen te verzenden.
-pakketje vanuit buitenland is er niet gelijk de volgende dag..........
Dit telt idd niet echt bij elkaar op nee...
Maargoed, daar ben je niet mee geholpen, wacht aryx maar af voor een prijsopgaaf, denk btw niet dat het allemaal echt goedkoop word op deze manier. Tip: informeer eerst naar wat je koopt in't vervolg!
Golf_1_gts
21-07-2007, 14:36
En dan meteen een negative feedback geven :screwy:
Precies, die geef je pas als het echt uit de klauwen loopt lijkt me..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.