PDA

View Full Version : Spatbord randen voor, zonder stukje??

kawouter
10-06-2007, 21:02
Ik heb even een vraagje,

De titel is misschien een beetje raar maar ik bedoel er dit mee:

Op mijn polo coupe uit 94 zitten voor van die plastic spatbord verbreders (achter natuurlijk ook maar das geen probleem). Nu wil ik de stootstrips aan de zijkant er af halen maar er zitten aan de voorste spatbord verbreders nog 2 kleinde stukjes "rand". Ik hoop dat jullie deze omschrijving snappen. En nu wil ik weten of je die ook kan kopen zonder die "stukjes" er aan.

Alvast bedankt.

Gr. Kawouter

Foto ter illustratie!
http://img337.imageshack.us/img337/2306/pijlfx5.jpg

martiepartie
10-06-2007, 22:35
volgens mij niet.

De polo2 (86C) heeft dit stukje niet, maar die spatbordranden lopen aan de voorkant verder door, doordat de bumper bij dat model niet aansluit op de spatbordrand.

Ik geloof dat elke 2F die geleverd is met spatbordranden ook stootstrips heeft, en dus ook dat vervelende meegegoten stukje.

Misschien dat een spatbordrand van een type2 wel pas te maken is voor een 2F. Volgens mij hoef je hem alleen in te korten aan de voorkant, de rest is hetzelfde.

Tjaap
11-06-2007, 23:36
had het bij mn G60 lijsten ook, eraf gezaagd en met zwarte bitumenkit opgevuld, moet je goed kijken wil het opvallen...

Tjaap
15-06-2007, 20:43
scrap that idea, zie nu in je andere topic dat het gat een stuk groter is dan bij een G60 lijst