View Full Version : Even voorstellen vwpolo_siem
Hallo vw liefhebbers,
Graag wil ik mij even voorstellen op dit volksforum. Na een tijdje peugoet 106 rallye gereden te hebben, ben ik overgestapt naar de VW. Een goed keus lijk mij :) . Ik rij nu een vw polo coupe fox 1.3. Natuurlijk blijft deze auto niet standaart. Ik heb al het 1 en ander binnen voor mij vw. Namelijk de verlagingset voor 80mm rond om, velgen 13"inch 9j verbreed staal.
Binnekort zal ik wat foto's posten voor het oog ;) ....
Met vriendelijke groet,
Vw-rider Siem
PJVL_G60
19-09-2006, 15:10
Hier siem :)
Goeie zaak dat je die peugeot een dikke schop onder de reet hebt gegeven en je over bent gestapt op VW, maarjah daar lag je hart altijd al wel he;)
Gaat helemaal goedkomen met je POLO :D
He geen slecht woord over Peugeotjes rallye.. 106 en 205 zijn super auto's.. kwa weggedrag kan een golf en polo nog veel leren van een 205
JK Le Mans
19-09-2006, 15:39
He geen slecht woord over Peugeotjes rallye.. 106 en 205 zijn super auto's.. kwa weggedrag kan een golf en polo nog veel leren van een 205
Precies rich !
Ik had een 106XSI ! Super auto net een kart lag super op de weg !!
vwleusden
19-09-2006, 15:45
Precies rich !
Ik had een 106SXI ! Super auto net een kart lag super op de weg !!
XSI bedoel je :tongue:
JK Le Mans
19-09-2006, 15:50
Dat staat er toch ??
:D:D
vwleusden
19-09-2006, 15:52
ooooooohhhh... toch :D ;)
PJVL_G60
19-09-2006, 17:40
Oke, maar als je de 106 van hem zag praatte je wel anders denk ik :rolleyes: Ik geef toe, ben zelf stiekem ook wel een klein beetje peugeot geil, de 205 GTI vind ik persoonlijk de mooiste, maar de 106 van Siem was gewoon op !! echt op :eek:
De lak laatte aan alle kanten los, geen stabilisatorstang meer :rolleyes: en volgens een ervaren monteur had het ding ook nog maar een half jaar tot anderhalf jaar te leven, dacht iets met de aandrijving. :tongue:
Erwin G60
19-09-2006, 17:47
Welkom en ben benieuwd naar de pics van je polo
vw dennis
19-09-2006, 17:51
Iemand moet het zeggen...
:postpics:
PJVL_G60
19-09-2006, 19:08
http://www.volksforum.com/albums/files/4/4/7/4/IMG_0029.JPG
Ding staat inmiddels nu op 13inch verbreed staal, maar hebben jullie iig een idee hoe die in het begin was :)
Lijkt wel of ik dit topic moet onderhouden zo onderhand :tongue:
Hey pj bedankt voor het posten van die foto..
Helaas heb ik zelf nog geen foto's van mij polo, heb ook nog maar net. Zoals pj (pjvl) al zij de polo staat nu op 13" verbrede velgjes, staat zeer mooi. Ook is de auto nu voorzien van een set smoke achterlichten. Morgen komen de knipperlicht glaasjes. Dus het schiet al aardig op met mijn polo.
Ik zal zo spoedig mogelijk een aantal foto's posten
Vw Haaksbergen
Dennis@polo86c.nl
20-09-2006, 00:04
Welkom, 9J en 80mm verlaagd is bijna onmogelijk, maar ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt.
Hoe bedoel je onmogelijk.... ik heb het wel opgemeten maar het moet net kunnen met de wielkasten. Word wel kiele kiele. Haha hoop dat het lukt.
Ik hoop dat het wel mogelijk is. Voor kan het zeker, achter word het kiele kiele. Maar als het lukt hangt de auto wel mooi laag:)...
steven16v
20-09-2006, 11:52
Hey pj bedankt voor het posten van die foto..
Helaas heb ik zelf nog geen foto's van mij polo, heb ook nog maar net. Zoals pj (pjvl) al zij de polo staat nu op 13" verbrede velgjes, staat zeer mooi. Ook is de auto nu voorzien van een set smoke achterlichten. Morgen komen de knipperlicht glaasjes. Dus het schiet al aardig op met mijn polo.
Ik zal zo spoedig mogelijk een aantal foto's posten
Vw Haaksbergen
Kom je uit Haaksbergen ja? Heb je dan in een rode rallye gereden? Met witte velgen?
Ja klopt die heb ik hier voor gehad.
steven16v
20-09-2006, 15:42
Ja klopt die heb ik hier voor gehad.
Kijk aan, wat is de wereld toch klein. :)
Kom ook uit Haaksbergen.
Ja dan weet ik wel wie je bent, je auto staat altijd in de veldmaat ofniet. Dicht bij cafe mos?
Mijn auto staat dan wel vaak dicht bij jou in de buurt, merelstr. daar woont mijn vriendin namelijk:)..
mijn excuus voor het slechte lopen van mij thread, heb mijn polo nu al een aantal dagen weg, vrijdag krijg ik hem pas weer. De auto was een beetje ziekjes. Maar goed als de auto vrijdag weer is, begin ik ook meteen met verlagen en optisch wat strakker maken. Dan zal ik ook een aantal foto's nemen en deze hier posten.
steven16v
27-09-2006, 14:04
Ja dan weet ik wel wie je bent, je auto staat altijd in de veldmaat ofniet. Dicht bij cafe mos?
Mijn auto staat dan wel vaak dicht bij jou in de buurt, merelstr. daar woont mijn vriendin namelijk:)..
Ja dat klopt. Heel dicht bij het café. :D
Hoe heet jou vriendin dan? Dan moet ik haar haast wel kennen.
ja die ken je ook wel, debby wientjes. Weet niet of je haar kent maar haar zus is Lindy, denk dat zei ongeveer van jou leeftijd is.
Problemen:
Zoals ik al zei ben ik mijn polo een tijdje kwijt, heb hem nu terug helaas nog niet gemaakt door de verkoper, ben dus opgelicht!!!! Morgen gaat de auto de brug op dan komt er een nieuw tankje onder, en het gas en rem pedaal word gemaakt, deze zitten namelijk helaam los:S..... zondag word de auto verlaagt. Zal van het weekend meteen een aantal foto's maken.
steven16v
02-10-2006, 22:20
ja die ken je ook wel, debby wientjes. Weet niet of je haar kent maar haar zus is Lindy, denk dat zei ongeveer van jou leeftijd is.
Ja, die ken ik wel. Lindy heeft op de basisschool bij mij in de klas gezeten.
PJVL_G60
03-10-2006, 11:12
Kom binnekort eens even hier langs :D Zullen we even een paar mooie foto's schieten van je Polo :cool:
Polo is nu 80mm verlaagt staat zeer mooi... ik zal binnekort foto's maken en deze posten.
Pj ik kom zo snel mogelijk langs om foto's te maken...
Vanavond gaat de polo weer de brug op, achter moet hij iets omhoog gehaalt worden, wielkast vallen op de banden bij veren. Opzich wel jammer vind dat hij nu echt mooi laag licht, maar kan niet anders. Kijken hoe het word, hij hoeft ook maar een half cm tot een cm hoger. hij is nu rond om 8 cm verlaagt dus, hij blijft zobiezo laag zag. Ouders zijn ook weer terug uit kreta dus ga vanmiddag meteen een aantal foto's schieten.
PJVL_G60
12-10-2006, 12:03
Je had gewoon meteen schroefset moeten halen, had je dit gezeik ook niet gehad :)..
Hoevaak moet ik het nog zeggen;)
Dennis@polo86c.nl
12-10-2006, 12:12
Het gezeik komt niet door het niet verstelbaar zijn van de verlaging, maar door de te brede velgen...
Ook al gaat ie nu weer wat omhoog, aanlopen zal hij waarschijnlijk blijven doen.
Tja, en dan kun je bumpstops plaatsen, maar dan heb je helemaal geen veerweg meer.
PJVL_G60
12-10-2006, 12:30
Hmm...jaah zit ook wat in jaah
Wat ik al zei in mijn andere thread, de polo staat nu achter op uiterste stand, lijkt wel een jeep, volgende weer ga ik kijken wat ik er nog aan kan verlagen kan nog 4 stappen omlaag. Zie wel wat haal baar is.
Ja pjvl had graag meteen schroefset willen kopen, maar ben nog schoolier he.... maar schroefset komt er zeker wel.
Kijk op mijn andere thread MET foto,s!!! ( Mijn Vw Polo )
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.