PDA

View Full Version : Verchroom bedrijf

Bussie komt zo
15-04-2004, 19:04
Ik zoek voor mijn bus onderdelen een verchroombedrijf.
nu heb ik in Rotterdam 3 bedrijven gevonden.
maar heeft iemand ervaring met 1 van deze bedrijven.

niet roepen van in Groningen zit een goeie want daar kom ik niet.

regio rotterdam/Den haag Aub.

Galvame BV
Willingestr 41
3087AN Rotterdam

AB Chroomservice
Hoogeveenenwg 19
2913LV Nieuwerkerk Yssel
Industrieterrein "Hooge Veenen"

Tolenaar BV
Koepelstr 30
3031VD Rotterdam

1303
15-04-2004, 19:36
galvame bracht ik nogwel eens spullen voor mn vorige baas
heeft best een goeie naam
zit in de waalhaven
ziet er aleen niet uit en het meurt er enorm

polog40
15-04-2004, 21:36
Tolenaar is ook goed. Alleen is de kwaliteit van chroom in de oostbloklanden beter want daar mogen ze nog giftige producten gebruiken :D.

Arjan

Tjaap
15-04-2004, 23:00
Chrispy had voor onderdelen kleiner dan een goede 80 cm een goed adresje in denhaag... ergens bij de oude vuilverbranding..

Airtime
16-04-2004, 07:50
Galvame ben ik ook wel eens geweest tijdens een stage. Het werk wat ze leverden zag er goed uit.

Arno
30-04-2004, 18:59
hoe duur kost het verchromen van ruitenwisserarmpjes bijv.?

Bussie komt zo
30-04-2004, 22:40
Ik heb geen idee ik ben er zelf nog niet geweest. je zou even kunnen bellen voor info.
ik denk dat ik naar Galvame ga.

Michiel86c
01-05-2004, 00:04
Chrispy had voor onderdelen kleiner dan een goede 80 cm een goed adresje in denhaag... ergens bij de oude vuilverbranding..

Die is al een tijdje weg volgens mij.. (jaartje of 5). Moest verhuizen omdat hij in een woonwijk zat en had daar geen geld voor :(
Zal eens aan mijn vader vragen of hij er nog zit; kwam daar regelmatig met spullen voor zijn oldtimers.

Tjaap
01-05-2004, 01:57
ik ben er max een jaar of wat terug nog geweest... had veel brommeronderdelen liggen....

Bussie komt zo
01-05-2004, 09:50
Volgens mij zit hij er nog want anders hadden ze het adres wel gewijzigd.na een jaar

Pedaalemmer
03-05-2004, 10:23
prijslijstje zou leuk en handig zijn...want volgens mij zijn er zat mensen die nog wat zooi verchroomt willen zien...

Bussie komt zo
03-05-2004, 10:43
Dit verhaal op antwoord van het verchroombedrijf kwa prijzen dan. :cool:

Prijzen voor restauratiewerk kunnen wij eigenlijk pas opgeven als we de onderdelen hebben gezien. De prijs hangt van veel factoren af, welke wij door de telefoon of zelfs vanaf tekening of maatschets niet kunnen beoordelen: In welke staat verkeert het onderdeel?, hoe groot is het?, hoe is het gevormd?, wat is het oppervlak?, is het product over het geheel goed bereikbaar voor het slijpgereedschap?, kan het product machinaal worden bewerkt of moet het handmatig?, kan het product goed vol- en leeglopen met vloeistof?, zijn er mogelijkheden voor de ophanging van het product? Dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de prijs.

Als u erg ver moet reizen om de onderdelen te laten zien, kunnen wij soms een richtprijs door de telefoon afgeven, op basis van uw informatie. Wij doen dit echter zo min mogelijk, ook om teleurstellingen te voorkomen. Als u op basis van de richtprijs de onderdelen bij ons komt brengen en de prijs valt alsnog erg tegen, dan wordt u hier ook niet vrolijk van!

Een eenmaal afgesproken prijs na beoordeling van de onderdelen is altijd vast. Ook als het werk tegenvalt komen wij niet op de afgesproken prijs terug.

Pedaalemmer
03-05-2004, 15:38
aha..dat is duidelijk..erg tricky nog dat verchromen. Ondergrond moet dus erg schoon en goed bewerkt zijn wil verchromen dus goed zijn.

Ik hou meer van polijsten :D