PDA

View Full Version : Golf 1 16V project voor 450 euro

René
11-07-2006, 13:13
hij gaat weg.... er zit voor mij teveel roest aan..
voor een handige lasser is het geen probleem, maar ik moet al het laswerk uitbesteden, dus voor mij word het net ff te gek....

dus..dit is de reden dat k hem weg doe, verder graag geen gezeik in dit topic..

Wat krijg je...

een golf 1 4deurs automaat GLS die belastingvrij is.
hier ligt al een 1.8 16V blok in..jup..aan de automaatbak
een 16V scirocco uitlaat van voor naar achter exclusief achterdemper (bocht over de achteras is van rvs)
een 16V 2Y versnellingsbak

de hele auto is bezaaid met chrome...chromen grille...chromen biesjes op de bumpers...chromen biesjes in de raamrubbers (brons getint glas), chromen sierstrips aan de zijkant...

de injectie is inmiddels al weg...en de carburateurs zijn ook al zo goed als verkocht...

de roest zit bij het voorfront...binnenste voorschermen...dorpels en in beide achterspatborden....de spatbordranden zijn wel hard, maar het gedeelte waar in de rechter achter wielkast een kunststof flap zit, zitten roestgaten achter..zo ook aan de linker kant...

en de tankopening vertoont roest (rot)
foto`s:

http://www.mijnalbum.nl/Album=DHOSYMMN

prijs 450 euro

Skywalker
11-07-2006, 14:04
Off topic verwijderd.
Golf wordt compleet aangeboden, dus geen losse onderdelen.

OakgreenVR6
11-07-2006, 15:51
Auto is momenteel dus niet meer rijdbaar?

En zit er nog APK op?

René
11-07-2006, 16:35
auto is niet rijdbaar en ook niet sleepbaar aangezien hij los op z`n veren staat en het een automaat is....

apk zit er idd niet op, hij is ook geschorst..

@lars... je kan me nu ook wel bellen ipv om 20u

René
11-07-2006, 16:37
komende zaterdag komt de 1e kijken....ik hou hem niet vast voor diegene maar hij was er wel erg in geinteresseerd...en dat is redelijk logisch aangezien hij mij de reden vertelde waarom hij hem wel wou kopen...

dus heeft iemand er erg belang bij...dan zou ik voor aankomende zaterdag langskomen..

René
22-07-2006, 18:11
up! 450 euro mensen....
larsV5....wanneer wil je komen?

OakgreenVR6
24-07-2006, 21:51
Rene,
Wat voor interieur zit er in en wat voor remmerij hangt er aan de auto? Wielen? Ophanging?

René
24-07-2006, 21:58
GLS interieur....standaard 1.5 remmerij rondom....13" origineel golf 1 staal en originele schokbrekers met 6cm rondom verlagingsveren....daar moeten dus nog kortere schokbrekers voor gehaald worden...

maar als `t goed is, dan word hij deze week opgehaald...

René
29-07-2006, 17:31
slotje aub ;)

Skywalker
29-07-2006, 17:42
Hij is toch nog te koop?

Nou vooruit dan maar. ;)

:lock: