PDA

View Full Version : Hemeltje uit de auto, kom je dit tegen!

Nas
27-06-2006, 09:28
Hallo,

Mijn Jetta mk2 komt van de politie af, waar het als spionageauto is gebruikt.
Dit is aan meerdere dingen zichtbaar in de auto.

Vandaag mijn hemeltje uit de auto gehaald, om zwart te maken.
Ligt er ineens het volgende op het hemeltje:

http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/9/1/DSCF3354.JPG

Mijn vraag:
Hoort dit zo? zojah wat is het... zo nee.. nog steeds wat is het :)

ALvast bedankt!

Berserker
27-06-2006, 09:30
t hoort niet en lijkt me geheime spionage aparatuur :cool: ;)

er lopen kabeltjes in, dus wat zit er in/maak eens open....

misschien wel een explosieve lading, 1 druk op de knop en boem t dak eruit en konden ze via de schietstoel ontsnappen :D

JK Le Mans
27-06-2006, 09:30
danavox maken toch gehoortoestellen ?

Bussie komt zo
27-06-2006, 09:33
danavox maken toch gehoortoestellen ?
He wat?

JK Le Mans
27-06-2006, 09:35
He wat?

:D :tongue: :D

Nas
27-06-2006, 09:36
jah... ik had al op internet gekeken, en danavox maakt idd gehoortoestellen.

Ik zal eens kijken wat erin zit...

Nas
27-06-2006, 09:42
http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/9/1/DSCF3361.JPG

Dat zit in de binnenkant....

JK Le Mans
27-06-2006, 09:44
Vast iets van een ontvanger ofzo

Nas
27-06-2006, 09:46
Vast iets van een ontvanger ofzo

Kan goed, heb ook hetzelfde antennetje op het dak, als de politie heeft.
Verder gaten in me kopsteunen, want daar hebben camera's gezeten. Me middenconsole is ook verbouwd, zodat daar een beeldscherm zat :)

Leuk.. zo'n auto met een geschiedenis :)

VwPolo89
27-06-2006, 09:48
dat is allemaal wel handig, hoef je dat allemaal al niet meer te verbouwen als je er een schermpje inwilt :D

Nas
27-06-2006, 09:58
nu ik toch bezig ben...

de linkse kabeltjes?!?!?! waar zijn die van...

http://www.volksforum.com/albums/files/2/4/9/1/DSCF3358.JPG

Berserker
27-06-2006, 10:08
hebben ze ook t interieur fel rood gespoten??? :eek:

Nas
27-06-2006, 10:13
hebben ze ook t interieur fel rood gespoten??? :eek:

Ik wist het... ja, dat heb ik gedaan 1 jaar geleden, maar heb er alweer spijt van ;)

Corrado dashboard ligt in de schuur, nu nog een keer tijd vinden om het in te bouwen.

Mr.Markos
27-06-2006, 12:52
waar lopen de draden naartoe? :)

Mark1
27-06-2006, 17:49
Ik wist het... ja, dat heb ik gedaan 1 jaar geleden, maar heb er alweer spijt van ;)

Joh !

Nas
27-06-2006, 18:07
Leuk al die reactie's, maar daar helpen jullie niet mee... duss..... nutteloos ;)

maar de draden lopen de A-stijl linksvoor in het ijzer. dus kan ze niet geheel volgen.
Misschien dat ik er van de winter achterkom, als het Corrado dashboard wordt ingebouwd.

a.busser
27-06-2006, 18:59
Is dit niet toevallig die auto waar ze Endstra mee rond gereden hebben? En zijn die dingen in je hemel afluister apparatuur?

classicline
27-06-2006, 19:48
of een kneedbom :cool: ;)

VolkswagenRacing
27-06-2006, 19:50
Ligt er niet nog een koffer in je auto?

Nas
27-06-2006, 21:28
Heb trouwens ook nog 2 hella aansluitingen onder me achterbank in het midden....

Iemand nog meer die dat heeft?

sansan
27-06-2006, 22:20
Leuk he, ik had ook ooit een Kadett GSi gekocht bij domeinen.
Daar vond ik naderhand nog een keer een rijbewijs en een identiteitskaart van 2 totaal verschillende personen.
Trouwens geen leuke nieuwe topic:
"gekke dingen gevonden bij aanshaf auto"
-afluisterapparatuur
-rijbewijs paspoort

vast nog veel meer mensen met rare dingen...

vwleusden
27-06-2006, 22:26
remleidingen niet doorgesneden ? :tongue:

Die draden.... waar komen ze vandaan en waar gaan ze naartoe ? Je A-stijl in... links ? rechts ? ik weet dat de bedrading van een 16 klapper antenne door de rechter stijl gaat.

Nas
27-06-2006, 22:30
remleidingen niet doorgesneden ? :tongue:

Die draden.... waar komen ze vandaan en waar gaan ze naartoe ? Je A-stijl in... links ? rechts ? ik weet dat de bedrading van een 16 klapper antenne door de rechter stijl gaat.

Links de A-stijl in.

Verder, zit er ook een antenna op, identiek aan diegene die de huidige politie wagen nu ook hebben (alleen zijn die wat dikker)

Binnenkort de achterbank eruit halen voor die aansluitingen, en kijken wat ik nog meer kan vinden :p

Mr.Markos
27-06-2006, 22:43
heb je ook al een keer onder de vloerbedekking gekeken? :)

Nas
28-06-2006, 07:51
heb je ook al een keer onder de vloerbedekking gekeken? :)

Nee, maar als het andere dashboard erin gaat, zal ik gelijk even alles controleren.

Vind het eigenlijk wel gaaf, wat je zo al niet tegenkomt.

Weet iemand al meer over die hella stekkertjes?

a.busser
28-06-2006, 09:31
Weet iemand al meer over die hella stekkertjes?

is voor het toe brengen van stroomstoten aan lastige passagiers op de achterbank.

61 RagTop
28-06-2006, 10:33
al rondslingerende usb sticks gevonden??

:rolleyes:
oja jetta,
rondslingerende 5 en een kwart zipdrives??

:D

Mr.Markos
29-06-2006, 05:38
maar je auto komt dus van domeinen ofwat?
Handelaren kopen daar meestal toch altijd alles op?

Volgens mij gaat dat niet echt handig kopen bij domeinen. Je mag toch geen testrit, alleen van buiten bekijken enzo? En als je pech hebt koop je een gestolen wagen en mag je hem weer inleveren zonder dat je je geld terug krijgt.

sjampoo
29-06-2006, 06:48
En als je pech hebt koop je een gestolen wagen en mag je hem weer inleveren zonder dat je je geld terug krijgt.

Ehmz,. je koopt toch per definitie auto's waarbij er iets raars is met de eigendomspapieren/eigenaar? Bij de domeinen verkopen ze vooral in beslag genomen goederen, afkomstig uit diefstal, faillissementen etc etc..

Of bedoel je dat je per ongeluk de vorige eigenaar tegen kunt komen, die vervolgens een Glock tegen je schedel drukt en vind dat hij zijn auto terug mag pakken...

RubenD
29-06-2006, 08:06
Ik zie het probleem niet zo van domeinen, je kunt inderdaad alleen de pech hebben dat je een gare bak koopt. Maar je mag wel kijken, kun je al een hele hoop uit afleiden hoor!

Klasgenoot had ook nog zo'n verhaal: Honda CRX helemaal mooi gemaakt: in beslag genomen. Die had taxatie rapport. Vriend van de eigenaar kocht hem bij domeinen voor een paar honderd euro. Wel lullig maar wel veel waar voor je geld.

Berserker
29-06-2006, 08:43
Iemand al eens in Barcelona geweest? daar heb je zo'n opslagplaats en daar laten ze die auto's gewoon wegrotten...

staan de duurste auto's tussen.....

denk aan Mercedessen sl en audi a8's enzo...

er loopt een weg lang en kun je zo door de tralies kijken wat daar allemaal staat...

sansan
29-06-2006, 10:47
gekochte auto's bij Domeinen:
1. Opel Senator 3.0 24v 1990 €400,=
2. Opel Kadett 1.8i GSi (met paspport en IDkaart :) )met zgan BSA racings €250,=
3. Opel Kadett 1.3s zwart, puntgaaf met nieuwe Borbets €225.=
4. VW Golf 2 1.6 (huidige auto) €550,=

Je moet gewoon durven gokken en een beetje geluk hebben. nooit te veel bieden!

Berserker
29-06-2006, 10:51
ergens een website hiervan?

edit
heb t al

domeinen (http://domeinen.minfin.nl/default.asp?CMS_ITEM=B6807693D88440A7834FF718690DC8C3X1X62733X19)

|| RS ||
29-06-2006, 10:58
Wel super cool Nas!

Lopen er nergens leidingen waardoor een gas kan ontsnappen en zo mensen kan bedwelmen ofzo?! Echt lachen man!

Reken maar dat ze bij de Politie nooit gerekend hadden op een Jetta liefhebber die die wagen nog eens uit elkaar pluist. Als ze dat wisten hadden ze alles veel beter er uit gehaald. Haha.

Mr.Markos
29-06-2006, 13:27
Ehmz,. je koopt toch per definitie auto's waarbij er iets raars is met de eigendomspapieren/eigenaar? Bij de domeinen verkopen ze vooral in beslag genomen goederen, afkomstig uit diefstal, faillissementen etc etc..

Of bedoel je dat je per ongeluk de vorige eigenaar tegen kunt komen, die vervolgens een Glock tegen je schedel drukt en vind dat hij zijn auto terug mag pakken...
Ja ik begrijp dat het auto's zijn waar iets niet pluis aan is. Maar ze controleren niet altijd hoe en wat er mee gebeurd is (terwijl dit een kleine moeite is :confused: ) En als je dan dus een gestolen wagen hebt, heb je de kans dat je hem terug moet geven aan de eigenaar en dat jij je geld kwijt bent.

(dit is tenminste wat ik ervan gehoord heb)

Nas
29-06-2006, 18:48
Ik heb de auto niet bij de domeinen gekocht! dat ten eerste.

Ik heb een van een politie-agent gekocht. Hij had de auto weer gekocht van de politie zelf. (auto is 5 jaar lang gebruikt om te bespioneren bij verdachte woningen/bedrijven etc.)

Op die manier kom ik eraan.

Ik vind het opzich wel tof, heb je tenminste een verhaal te vertellen over je auto.
Ik heb trouwens, wat ik al zei, hetzelfde antenna op het dak, als de politie auto's.
Heb beetje rondgekeken en kabels vergeleken, dit is een GPS antenna.

Hoeveel Jetta Mk2's zouden een GPS aansluiting hebben :p haha
Ik ben benieuwd wat ik nog meer vind.

Jurgen Santana
29-06-2006, 18:59
Hoeveel Jetta Mk2's zouden een GPS aansluiting hebben :p haha
Ik ben benieuwd wat ik nog meer vind.

Mijn Jetta heeft navigatie en dus ook een GPS antenne. Alleen zit die van mij onzichtbaar weggewerkt.

Die aansluitingen onder je achterbank kunnen geweest zijn om zaklampen of accuboormachines op te laden. Dat zie je wel vaker bij politieauto's. Verder kun je bij dit soort auto's vaak de verlichting onafhankelijk van elkaar uitschakelen. Dus alleen met koplampen aan rijden of alleen met de achterlichten aan, zonder remlichten rijden en weet ik het allemaal meer.

Kijk ook eens in je deuren, zal niet de eerste keer zijn dat bij een ex-politieauto de scharnieren moeten worden vervangen vanwege de kogelwerende beplating in de deur.

ArjenE
29-06-2006, 19:34
Kijk ook eens in je deuren, zal niet de eerste keer zijn dat bij een ex-politieauto de scharnieren moeten worden vervangen vanwege de kogelwerende beplating in de deur.

NAS dacht al... wat trekt die auto nog langzaam op elke keer :D
Zitten er gewoon gepanserde platen in zn deuren ;)

RubenD
29-06-2006, 20:24
Haha leuk om af en toe eens terug te kijken in dit topic, mooie verhalen weer.

Erik
29-06-2006, 22:22
moet je ook eens wat foto's van de gehele auto posten ;)

LuNaTiK
29-06-2006, 22:31
Volgens mij kunnen ze daar de koffie en de donuts mee warm houden Nas... een soort van rijdende magnetron heb je zeker.

Nas
29-06-2006, 22:44
Volgens mij kunnen ze daar de koffie en de donuts mee warm houden Nas... een soort van rijdende magnetron heb je zeker.

Vandaar dat ik zo aangebrand rij :P

Maar jah.. foto van de hele auto... die zullen we dan maar ff posten.
maar die gepanserde deuren heb ik niet. heb laatst al CV ingebouwd.
Wel kwam ik van die zwarte plak platen in de binnenkant tegen.

weet niet of die er standaard zitten? leek beetje op die
geluidsdempende platen.(weet niet of je het zo schrijft)

Maar het hemeltje zit er inmiddels weer netjes in.
Die rare kabels mooi aan de kant gelegt.

Ik ben benieuwd wat ik tegenkom, als ik het dashboard en interieur eruit haal :)

Ik hou jullie op de hoogte :)

http://www.jettamk2.com/images/nas.jpg

Wahnsinn
03-07-2006, 21:27
Die zwarte platen had in ook in mijn golf, dus lijkt me standaard.

sansan
05-07-2006, 16:03
Die zwarte platen had in ook in mijn golf, dus lijkt me standaard.
niemand benieuwd waar die dan voor zijn?
ik wel eigenlijk, ik heb ze ook..
bescherming van de deur bij het lakken???

Jurgen Santana
05-07-2006, 17:47
niemand benieuwd waar die dan voor zijn?
ik wel eigenlijk, ik heb ze ook..
bescherming van de deur bij het lakken???

Die zorgen dat de deuren niet te veel trillen en resonereren.

Pedaalemmer
05-07-2006, 18:11
antidreun

hajee
05-07-2006, 18:27
En als je pech hebt koop je een gestolen wagen en mag je hem weer inleveren zonder dat je je geld terug krijgt.
dat zou mooi zijn...
maar daarom staat ie juist bij de domeinen, hij is namelijk teruggevonden.. :D
wel lachen..heb je het winnende bod, wordt je gelijk opgepakt voor heling omdat je zojuist een gestolen auto hebt gekocht.. :)
maar je krijgt een domeinenverklaring bij de de "gestolen" auto, waarmee je de auto weer kunt laten keuren, en zo weer "legaal"maken..
gaat wel eerst traject aan vooraf, meestal is de verzekering en/of vorige eigenaar al gecontacteerd, en zijn de domeinen eindstation van de auto.totdat er een koper komt.