PDA

View Full Version : stationaire warme motor slaat af, optrekken is ok

paulgolfieI/II
25-06-2006, 20:30
In het begin had ik slechts een enkele grijze haar, maar ........nu..........

heb auto in garage gehad maar konden probleem niet verhelpen
stationair lopende motor slaat af en onder het rijden houdt hij af en toe in of stotterd, druk ik dan gas pendaal in om te accelereren, dan trekt hij lekker op. Ik heb een pierburg e2e carburateur (1300 motor / golf II/ van 1985)
De carburateur heb ik uit elkaar gehad, en schoongemaakt. maar mogelijk heb ik een kanaaltje vergeten schoon te maken???
heeft er iemand een beschrijving ofzo hoe deze carburateur werkt en/of wat nu wat voorsteld.

Wie helpt mij, ik krijg een beetje de neiging om een grote hamer te pakken........

alvast bedankt
Paul :chair:

paulgolfieI/II
25-06-2006, 20:31
testing

1800 16v kr
26-06-2006, 11:21
volgens mij heeft mijn broer dit probleem ook gehad met 1300 toen heeft een kameraad van mij op school de hele caberateur schoon gemaakt alle sproeiers schoon geblazen kleppen schoon gemaakt alle lijdingen door gespoeld en het probleem was toen verholpen

de klachten van mijn broer waren dat als hij gewoon red de auto het wel deed maar dat als hij zeg maar stil stond hij de auto lopende moest ouden met het gas pedaal anders sloeg ie direct af ik hoop dat je er wat aan hebt

golf mkII 16v
26-06-2006, 20:34
had ook dat probleem,was een vacuemslang naar de rembekrachtiger
een andere slang was ook rot,heb ze bijde vervangen en loopt weer als een zonnetje:D