Log in

View Full Version : Type 1 meeting ? ( zeg maar VW's van voor 1983 )

Gert
09-01-2006, 20:32
heb vorig jaar een mailtje gekregen van de eigenaar van die BP pomp... en hij wou het graag nog een keer hebben.....

hij wou zelfs een actie houden dat wanneer je je tank helemaal volgooid...dat je dan een gratis broodje krijgt!

:D

we zien wel ff :)

Dit stond in de Wallpaper thread . Het gaat over de vorig jaar erg groot uitgevallen en supermeeting van en voor alle eerste tpyes VW's .
Zou leuk zijn om die voor Retro Mania te houden om weer ff alle koppies te zien en te spreken .
Dus Hajee , Chrisjuh en Rene : maak ons gek en steek die koppen bij elkaar :chair:

http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/5/4/printscreen_original.jpg

René
09-01-2006, 20:49
was idd een supermeeting geworden!!
ik ga wel ff overleggen met chris en hajee..... komt goed:)

Sponze®
09-01-2006, 23:11
strak plan, maar vóór retro mania?
En dan? Eerst weer naar huis om vervolgens
naar België te kachelen? :s

Lastig...

Stijn
09-01-2006, 23:15
Lijkt mij een super idee, zou ik graag doen met de 74er....mits de baas me vrij geeft natuurlijk

chrisjuh
09-01-2006, 23:22
Komt goed allemaal, heb alweer verschillende requests gehad zo ook Rene en Hajee. :)
Maar wat d88 we van een Volksforum meeting i.p.v. een Type 1 meeting?
En dan bedoel ik een exclusieve meeting voor Volksforummers en niet zoals de vorige keer (niets ten nadele van andere forums hoor...was een super meeting) alleen Type 1, maar gewoon alle forummers doorelkaar heen...
Denk dat hier ook een beetje de kneep zit van al het gezeur en gezeik van de laatste tijd (waaraan ik ook zelf schuld ben geweest); Er is in de winter nou eenmaal weinig te doen op meeting gebied, en als je elkaar zo af en toe eens ''live'' spreekt kweekt dat toch meer begrip en respect voor elkaar, dan achter een beeldschermpje..maar goed;
SUGGESTIES GRAAG! De manager van de BP ''De Veenen" heeft me onlangs nog een mailtje gestuurd of we nog komen, dussuh kom maar op!!!! :woowoo:

Beetlefreak
09-01-2006, 23:30
Erg goed id, concept van de eerste meet aanhouden denk ik!
Mss iets meer gescheiden parkeren dan --> op type?

Iig van de partij als de datum goed uitkomt/bekend is. Eind maart??

Sponze®
09-01-2006, 23:31
Komt goed allemaal, heb alweer verschillende requests gehad zo ook Rene en Hajee. :)
Maar wat d88 we van een Volksforum meeting i.p.v. een Type 1 meeting?
En dan bedoel ik een exclusieve meeting voor Volksforummers en niet zoals de vorige keer (niets ten nadele van andere forums hoor...was een super meeting) alleen Type 1, maar gewoon alle forummers doorelkaar heen...
Denk dat hier ook een beetje de kneep zit van al het gezeur en gezeik van de laatste tijd (waaraan ik ook zelf schuld ben geweest); Er is in de winter nou eenmaal weinig te doen op meeting gebied, en als je elkaar zo af en toe eens ''live'' spreekt kweekt dat toch meer begrip en respect voor elkaar, dan achter een beeldschermpje..maar goed;
SUGGESTIES GRAAG! De manager van de BP ''De Veenen" heeft me onlangs nog een mailtje gestuurd of we nog komen, dussuh kom maar op!!!! :woowoo:

Is dat parkeerplaatsje niet wat te klein voor
een complete VF meeting? :confused:

Gert
09-01-2006, 23:32

Geen idee hoeveel erop kunnen ...

chrisjuh
09-01-2006, 23:35

Tja dat ligt er een beetje aan (lees; het weer) maar de vorige keer stonden er 120 autos en 1 truck :) en toen was het echt ramvol....maar suggesties met betrekking tot een betere en grotere locatie zijn welkom, maar het leuke daar was dat er ook nog eens wat te eten en te drinken kon worden gehaald, daarom hebben we toen bewust gekozen voor dit pompstation, omdat het daar altijd rustig is op zondag....en op een groot Ikea terrein (ik noem maar wat) is het altijd druk en je kan er niks te eten en drinken krijgen....of je moet een groot fan zijn van die smerige Zweedse balletjes... :D

Sponze®
09-01-2006, 23:36
Ik bedoel maar te zeggen dat de vorige keer
de plaats ook redelijk vol stond... Dan wel niet
allemaal strak tegen elkaar geparkeerd, maar
netjes vol...

Als de watergekoelde vrienden en de type2 rijders
ook nog komen kijken wordt t heel druk vrees
ik... (type3,4 en5 nog niet eens genoemd)

MAAR NIET MINDER GEZELLIG ;)

Vorig jaar was TOP

Sponze®
09-01-2006, 23:37
Tja dat ligt er een beetje aan (lees; het weer) maar de vorige keer stonden er 120 autos en 1 truck :) en toen was het echt ramvol....maar suggesties met betrekking tot een betere en grotere locatie zijn welkom, ik pak de telefoon wel.... :)

Ben helaas niet echt bekend op die locatie :)

Richard
09-01-2006, 23:40
nou ewoon eerst weer verzamelen vanuit het noorden.. dus gerk.. mac donalds..

wij zijn er ook weer..

JK Le Mans
09-01-2006, 23:40
Deze koe komt denk ik ook wel ff !

chrisjuh
09-01-2006, 23:41
Heb ff mn vorige post geedit...en suggesties voor de datum zijn ook welkom...eind maart weer?

Thomas78
09-01-2006, 23:43
Als de watergekoelde vrienden en de type2 rijders
ook nog komen kijken wordt t heel druk vrees
ik... (type3,4 en5 nog niet eens genoemd)

Die waren vorig jaar ook in grote aantallen aanwezig!

...of je moet een groot fan zijn van die smerige Zweedse balletjes... :D

Lekker!!! :D Zijn tegenwoordig ook bij Apie Heijn te koop. ;)

Sponze®
09-01-2006, 23:44
Heb ff mn vorige post geedit...en suggesties voor de datum zijn ook welkom...eind maart weer?

Nou misschien kom ik dan wel ff kijken,
maar neem mn jet dan niet mee...
Laat m dan nog n maandje op stal staan ;)

Gert
09-01-2006, 23:46
Ik blijf een voorstander van Texaco Slagmaat bij Bunnik net onder Utrecht : groot parkeerterrein en erg centraal gelegen voor iedereen

JK Le Mans
09-01-2006, 23:46
ik zag net een update van de Le Mans ik ben er met mijn BBSjes!

chrisjuh
09-01-2006, 23:55
Ik blijf een voorstander van Texaco Slagmaat bij Bunnik net onder Utrecht : groot parkeerterrein en erg centraal gelegen voor iedereen

Ja das zeker waar, maar ook erg druk op zondag....zal er dit weekend eens naartoe rijden.

Sponze®
09-01-2006, 23:58
Die waren vorig jaar ook in grote aantallen aanwezig!

Maar er zijn nog veeeeeeel meer ;)

TomKraft
09-01-2006, 23:58
Ik doe m'n best om te komen, hangt er vanaf welke auto van me dan rijdbaar/toonbaar is :) hopelijk wat meer Belgen dan ...

Marco
10-01-2006, 00:08
Lijkt mij een super idee, zou ik graag doen met de 74er....mits de baas me vrij geeft natuurlijk

Anders dragen wij er wel zorg voor dat ie er komt stijn, no worries ;)

Dat is een erg leuk bericht Tom, zouden het zeer waarderen als jullie ook zouden komen

Rickyrick
10-01-2006, 00:18
Vorig jaar zat het weer ook errrg mee, wie besteld het dit jaar?

Beetlefreak
10-01-2006, 07:59
nou ewoon eerst weer verzamelen vanuit het noorden.. dus gerk.. mac donalds..

wij zijn er ook weer..
De bewuste dag een uur of 11 verzamelen voor de noorderlingen bij de MekSnek in Heerenveen :D:D
Zo, dan is dat maar geregeld...

Iemand bezwaar of er ook wat type's 1 uit de sixties heen komen rollen?? :cool:
Hangt wel een beetje van de datum en het weer af ;)

Suc6 leden van de organisatie :thumbup:

Gert
10-01-2006, 08:03
Nee hoor ( en nu praat ik ff voor de organisatie ;) ) kom maar op met die luchtsleutels .
Chrisjuh opperde al om er een Volksforum meeting van te maken dus iedereen is welkom

Zweiter
10-01-2006, 10:26
Goed idee, een VF-meeting! Mits de afstand een beetje te doen is zal de jetta1 van de partij zijn. Ik zal de datum en locatie wel in de gaten houden. Locatie het liefst zo noordelijk mogelijk :D

ingrob
10-01-2006, 10:43

lijkt me top
kzal ook komen :)

steven16v
10-01-2006, 11:03
Dit jaar probeer ik dan ook te komen. Maar dan moet de type 1 wel klaar zijn. Ach, en anders kom ik gewoon op de fiets. :tongue:

sjampoo
10-01-2006, 11:16
ff terug naar de eerste posting:

BP station zag ons graag weer komen.

'type 1 meeting ' de Veenen ' staat ook bij mij nog vers in m'n geheugen: eerste uitstapje sinds 1987 voor m'n Polotje N.

Als 't weer eind Maart bij De Veenen is, ga ik m'n best doen m weer een APK proof te krijgen.

Als 't elders word georganiseerd: ook prima, maar geen idee of t me dan wel gaat lukken :)

Gert
10-01-2006, 11:19
Dan pak je gewoon een andere Polo mister Ralph Lauren

p.s. bel me eens a.s.a.p. ;)

Jasper Ovaal
10-01-2006, 11:39
gooi hem maar ergens in het midden van het land neer, dan kom ik ook ff met de keef langs./
:D

Big_Mac_Mark
10-01-2006, 12:09
Zal er ook wel zijn! Waar is het verzamelpunt voor de noordelingen? Mac Hoogeveen? Die weet ik wel te vinden :D

bobby-digital
10-01-2006, 12:15
hmmm denk dat ik ook wel ff kom aanwapperen als he uitkomt, of met de benzineslurpende type1:D anders met de GTD

knarfmk1
10-01-2006, 12:17
ik zal er ook bij zijn met de jetta! wordt zijn eerste echte meeting... :)

Pedaalemmer
10-01-2006, 12:20
als het centraal gelegen is kom ik ook een kijkje nemen!

Sponze®
10-01-2006, 12:52
Zal er ook wel zijn! Waar is het verzamelpunt voor de noordelingen? Mac Hoogeveen? Die weet ik wel te vinden :D

ALS ik aan kom waaien zie je mij daar
dan ook wel verschijnen ;) Is nog ff
afhankelijk van de datum...

Beetlefreak
10-01-2006, 13:26
Nee hoor ( en nu praat ik ff voor de organisatie ;) ):hug:

Goed idee, een VF-meeting! Mits de afstand een beetje te doen is zal de jetta1 van de partij zijn. Ik zal de datum en locatie wel in de gaten houden. Locatie het liefst zo noordelijk mogelijk :D
Gewoon aansluiten in de stoet Freak! Kijken of we wat vehikels uit Fryslân die kant op krijgen!
Beetje centraal in NL is hiervandaan goed te doen, meesten van VF wonen toch richting midden NL.

Zweiter
10-01-2006, 14:04
ja ik weet het, was eigenlijk ook maar een grapje. al zal het gemiddelde verbruik van de jetta (ong 1:8/9) wel geen grapje worden, maar we hebben nog even tijd om te sparen :D, hatseeeee laat maar komen die VF-meeting!

Gert
10-01-2006, 14:29
@ Klaas : wordt dit je eerste meeting met ijs ? ;)

Richard
10-01-2006, 14:30
jup mac heerenveen om 11.00..

Mk1-Addict
10-01-2006, 14:32
wat kan het posten van een Wallpaper allemaal teweeg brengen :)

wat het ook wordt, het lijkt mij super om weer bij zo'n evenement aanwezig te mogen zijn, vorige keer was in een woord SUPER, geen gelul, geen gekift COUNT ME IN

snibzz
10-01-2006, 14:58
het was vorig jaar mijn allereerste meeting, ik had mijn golfje toen 2 maanden.en het is me zeer goed bevallen :D
en dat weer..dan komt je lak pas echt goed tot zijn recht..
dus ik houd zeker deze topic in de gaten, ben er zeker bij...

gr. snibzz

evilnyntje
10-01-2006, 15:46
Ik ben erbij!

sjampoo
10-01-2006, 16:27
Of ik heb stront in m'n ogen, of ik heb gewoon geen zin om t allemaal nog eens te lezen..

maar goed;

zover m'n vermoeide oogjes dat toelaten:

- ik hoor allerlei menschen reedsch roepen dat ze d'r bij zijn (zie evil hier net boven), en ik hoor zelfs al afspraak-tijden-om-gezellig-samen-te-rijden (zie 1 pagina terug)

Maar ik zie dus nog geen definitieve datum/tijd/plaats.

Dus OF ik zie t gewoon over t hoofd, OF d'r heeft hier verder niemand een sociaal leven naast z'n hobby, en iedereen is daarmee dus voor elke dag plaats en tijd beschikbaar.

Dat laatste zou ideaal zijn, want dan kan ik gewoon een datum prikken :)

Richard
10-01-2006, 16:37
heb duidelijk een sociaal leven naast mijn hobby.. maar maak voor mijn hbby wel tijd vrij in mijn sociale leven..

Pedaalemmer
10-01-2006, 16:45
Of ik heb stront in m'n ogen, of ik heb gewoon geen zin om t allemaal nog eens te lezen..

maar goed;

zover m'n vermoeide oogjes dat toelaten:

- ik hoor allerlei menschen reedsch roepen dat ze d'r bij zijn (zie evil hier net boven), en ik hoor zelfs al afspraak-tijden-om-gezellig-samen-te-rijden (zie 1 pagina terug)

Maar ik zie dus nog geen definitieve datum/tijd/plaats.

Dus OF ik zie t gewoon over t hoofd, OF d'r heeft hier verder niemand een sociaal leven naast z'n hobby, en iedereen is daarmee dus voor elke dag plaats en tijd beschikbaar.

Dat laatste zou ideaal zijn, want dan kan ik gewoon een datum prikken :)

je leest het verkeerd...het gaat even om de animo...er komen nu reacties omdat mensen zin hebben in de meeting..dus enigste wat nu nog gedaan moet worden is wat jij al aangeeft een datum/tijd/plaats geregeld worden dit is dus de laatste onzekere factor die deze meeting kan maken of kraken :D

Zweiter
10-01-2006, 16:55
pedaalemmer, those were my words... :D

chrisjuh
10-01-2006, 16:57
Ik wil dit weekend graag even naar de Slagmaat in Bunnik rijden, om eens ff te kijken hoe druk het daar is rond de klok van 13.00 uur, zal ook wat fotos daarvan posten, verder was de meeting vorig jaar op 20 maart, dus zat te denken aan 19 maart a.s. Tja het grootste vraagstuk blijft natuurlijk het weer....is het mischien een idee dat als de vooruitzichten slecht zijn voor 19 maart we het met zn allen eens zijn om de meeting een week te verschuiven naar 26 maart, zal dan op het laaste moment zijn maarja dat moeten we dan maar voor lief vinden. :)

Zweiter
10-01-2006, 17:02
oef dat verschuiven zit wat in, maar is wel erg gevaarlijk denk ik hoor! maar goed als iedereen het weet,.. kan er weinig fout gaan. blijft tricky zulke acties!

chrisjuh
10-01-2006, 17:12
oef dat verschuiven zit wat in, maar is wel erg gevaarlijk denk ik hoor! maar goed als iedereen het weet,.. kan er weinig fout gaan. blijft tricky zulke acties!

Ben ik ook wel gedeeltelijk met je eens, maar stel dat er voor 19 maart nu echt slecht weer voorspelt wordt, dan komt er ook niemand en als we dan met zn allen besluiten (een dag of drie vantevoren) dat we het een week opschuiven, lijkt het me geen probleem...als er meer negatieve reacties op deze suggestie komen, doen we het gewoon niet en prikken we gewoon een vaste datum. ;)

golf mkII 16v
10-01-2006, 17:16
wil ook wel komen op de 19 de 26 niet heb al wat die dag omatje wordt 83

Jasper Ovaal
10-01-2006, 17:20
oja, als het kan op een zondag???

JK Le Mans
10-01-2006, 17:23
Ja gaarne op zondag zaterdags kan ik nooit !

Pedaalemmer
10-01-2006, 17:32
zondag is toch meetingdag :D

Jasper Ovaal
10-01-2006, 17:45
:iamwithst zondag is toch meetingdag :D

evilnyntje
10-01-2006, 18:05
Maak anders een poll, kunnen we stemmen, scheelt postcount :)

Gert
10-01-2006, 18:07
Eerst ff brainstormen Nynemans

hajee
10-01-2006, 18:30
nu nog een aantal mensen die zich geroepen voelen om eea te organiseren...
is toch makkelijker...
plek is wel goed, nu nog een tijd/datum..
van de vorige organisatie heeft 66,6% geen type 1 meer, rené en ondergetekende hebben de auto in de bingo gedaan, alleen Chrisjuh is nog in het gelukkige bezit van een type 1...

chrisjuh
10-01-2006, 19:01
nu nog een aantal mensen die zich geroepen voelen om eea te organiseren...
is toch makkelijker...
plek is wel goed, nu nog een tijd/datum..
van de vorige organisatie heeft 66,6% geen type 1 meer, rené en ondergetekende hebben de auto in de bingo gedaan, alleen Chrisjuh is nog in het gelukkige bezit van een type 1...

Hhehe yup, maar Type 1 ofniet, we maken er toch een Volksforum meeting van? :hug: Maar ook hiervoor geldt als iedereen weer een Type 1 meeting wil doen we dat weer! Dus zeg t maar iedereen!

hajee
10-01-2006, 19:47
count me in, was supergezellig vorig jaar, dan moet ik óf snel weer ff een type 1 kopen, of gewoon met de twingo van mn vrouwtje.. ;)

hajee
10-01-2006, 19:48
ik bedoel, dan moeten we maar weer een datum prikken, chris!!
regel jij weer flyers? :hug:

classic-edition
10-01-2006, 20:01
Ik was er vorig jaar nog niet bij.Maar het lijkt me leuk iedereen is in real life te ontmoeten.Type 1 of algemene meeting ik zal proberen erbij te zijn met de jetta 1

VwPolo89
10-01-2006, 20:03
als het niet te ver van antwerpen is wil ik ook wel eens komen kijken, dan moet het wel een vf meeting worden want ik heb geen type1 :)

hajee
10-01-2006, 20:05
dan moet het wel een vf meeting worden want ik heb geen type1 :)
wtf.. ik ook niet. :D

LRR
10-01-2006, 20:33
van de vorige organisatie heeft 66,6% geen type 1 meer, rené en ondergetekende hebben de auto in de bingo gedaan

Organisatie dus bekend: Rene en Hajee !!!!! ;) ;) ;) ;) ;)

Grtz............... LRR

Ps: Die jongens hebben toch tijd zat zonder hobby-kar :D :D :D

Crosne
10-01-2006, 20:34
was gezellig genoeg, dus count me in :)

airy
10-01-2006, 20:59
He HJ je kunt altijd met mij mee rijden

airy
10-01-2006, 21:00
Vorig jaar was het erug gaaf we gingen met een leuk groepje hoop dat er nog meer komen!!!!!

Sponze®
11-01-2006, 00:52
Om nog even na te genieten en mooie
herinneringen op te doen:

http://wortherselln.josti.nl

Onder meetings staat nog een leuk
galerijtje van deze meeting in 2005 :)

airy
11-01-2006, 07:44
Zal eens wat mensen polsen hier in het oosten des lands, denk dat er wel veel belangstelling is. Hopen dat het weer ook weer mee zit

Zweiter
11-01-2006, 08:48
Olééé, datum en locatie bekend, check nieuwe topic!

Menace
01-02-2006, 21:35
26ste ken ik ook niet, wil op zich best komen verders...of ik met de mk2 golf of de mk1 jetta kom zie ik dan wel...ligt er net aan welke van de 2 rijd :P